Autor |
Wiadomość |
Leszek Tg |
Wysłany: Pon 0:13, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
To moze byc tez korbowod mialem kiedys taka sytuacje w Crf 250. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:16, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim
jak rozbierzesz pokrywke i odpalisz to mozesz od razu sufit malować
rozbieraj diagnozuj. jak sprawdzic pompe ? tak samo jak zaleca ksiązka serwisowa
do pobrania tutaj;
kristofsx.com |
|
|
white007pl |
Wysłany: Nie 20:06, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
Czyli moje podejrzenia na zatarcie silnika się bardziej potwierdziło. Dzięki chłopaki za szybką odpowiedz. Ja lecę rozbierać silnik :/ |
|
|
white007pl |
Wysłany: Nie 19:58, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
Zrobiłem nim jakieś 15mth, no i się teraz popsuł. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 19:55, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
czyli kupiłeś motocykl i jest zepsuty
o stanie silnika nic nie wiesz
w takim przypadku czeka cię raczej rozebranie go na czynniki pierwsze |
|
|
white007pl |
Wysłany: Nie 19:52, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
jak można sprawdzić pompe oleju? na razie silnik jeszcze nie jest rozebrany. ściągnąć kapę od zaworków i kręcić rozrusznikiem lub odpalic go na chwile? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:48, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
to cuda jakies, tak czy siak silnik do rozbiórki, bo chociazby sie zrobiło to 1 raz, to trzeba zajrzeć.
na nicasilu nie powinno sie nic dziać, gorzej jak tuleja i ciasne spasowanie.
ja bym rozebrał silnik, posprawdzał pompy oleju, posprawdzał korbe tłok. |
|
|
white007pl |
Wysłany: Nie 19:46, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
jest to 4t. pewnie jest tam nikasil. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 19:43, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
A silnik po remoncie?
Nikasil czy tuleja?
2T czy 4T
Jak się rozgrzeje i staje to znaczy, że albo jest zatarty, jak po remoncie to może za ciasne pasowanie tłoka.
Olej w silniku?
Płyn w chłodnicy? |
|
|
white007pl |
Wysłany: Nie 19:34, 08 Maj 2016 Temat postu: Kiedy silnik się rozgrzeje, tłok staje w miejsciu... |
|
Mam problem z moim ktmkiem exc 250. Podczas endurowanka coś trzasło w silniku i stracił moc od razu stracił moc, a potem zgasł. Dociągnąłem go jakoś do domu. sprawdziłem zaworki ładnie się otwierają wszystko chodzi ładnie, odpalanie go na zimnym silniku na strzała, ale kiedy się troszeczkę rozgrzeje on od razu gaśnie i tłok staje w miejscu, nawet nóżka próbowałem kopnąć w ogóle się nie rusza, kiedy odczekam, aż znowu będzie zimy to bez problemu odpala.
Co może być przyczyna? zatarcie tłoka, cylindra? puchniecie tłoka? |
|
|