Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 6:07, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
tomekk - jak widze to xplor z 4CS nie ma za duzo wspólnego bo to open cartidż jest |
|
|
KristofSX |
|
|
Tomekk |
Wysłany: Sob 11:46, 11 Cze 2016 Temat postu: |
|
Moim zdaniem ten Xplor to po prostu rozwinięcie dalsze 4CS. Zmienili nazwę tylko, bo 4CS wyrobił sobie bardzo kiepską opinię i zapewne chcieli się od niej odciąć. |
|
|
pawel |
Wysłany: Pią 18:45, 10 Cze 2016 Temat postu: |
|
Tak te co wrzuciłeś też podpasują, dobrze to można dociąć dremelem. Kolega próbował też na dół te plastiki przykleić ale gorzej pasowało... ale można popróbować .
Fc 16 ma już inną ramę |
|
|
Fat |
|
|
pawel |
Wysłany: Pią 18:07, 10 Cze 2016 Temat postu: |
|
Do husqvarny można założyć osłony z husaberga 2013/14
Są też karbonowe
Te osłony ramy pasują też z ktmów z taką samą ramą 12/13/14/15, wystarczy tylko przyciąć w połowie , góre można przyczepić na trytke a dół przykleić na taśmę dwustronną i super się trzyma. Kolega ma tak założone..
Te naklejki z power husky to lipa nie polecam zaraz sie wytrze.. A naklejki antypoślizgowe na schody poniszczą trochę buty jak ktoś ma nowe i po jakimś czasie się przetrą..
Ramy z plastikowym subframe też się wycierają wg mnie, wystarczy popatrzeć po motocyklach używanych. |
|
|
Fat |
Wysłany: Pią 8:13, 10 Cze 2016 Temat postu: |
|
O, dzięki za patent! Właśnie już kombinowałem, co by tam nakleić, bo lanserskie naklejki z katalogu Husky Power są niedostępne na razie |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 8:10, 10 Cze 2016 Temat postu: |
|
Potwierdzam. Tu się nic nie dzieje oprócz jednego punktu w który uderza podnóżek. |
|
|
te300 |
Wysłany: Pią 8:05, 10 Cze 2016 Temat postu: |
|
wg. moich obserwacji dzięki subframe-owi rama praktycznie nie jest narażona na wytarcia, faktycznie przy uderzeniach bocznych może ucierpieć lakier w odsłoniętych miejscach, polecam taśmę antypoślizgową na schody |
|
|
Fat |
Wysłany: Pią 7:36, 10 Cze 2016 Temat postu: |
|
te300 napisał: | po co Ci w poprzedniku osłony ramy? |
Profilaktycznie, żeby ochronić ją przed wycieraniem przez buty. Oprócz tego podczas gleby podnóżek potrafi się na tyle mocno złożyć, że dotyka ramy i ząbki podnóżka uszkadzają lakier - u mnie już jest ślad z jednej strony. Także głównie estetyka.
|
|
|
te300 |
Wysłany: Pią 6:34, 10 Cze 2016 Temat postu: |
|
po co Ci w poprzedniku osłony ramy? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:24, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
i exc six days tez jest ten XPLOR wiec i od 4cs odeszli |
|
|
Fat |
Wysłany: Czw 20:24, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
Co tam zawieszenie - w końcu osłony ramy w serii Może będą pasować do poprzednich roczników, bo bez tego trochę lipa... |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 19:54, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
aa faktycznie dali xplora, coś w tym musi być, szitu by nie wkładali , |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:44, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
czyli zawias jak w EXC z przodu |
|
|