Autor |
Wiadomość |
lukaszd7 |
Wysłany: Pon 11:11, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
temat opanowany zrobiłem wiekszy i grubszy gwint i srube na 14 klucz wszystko gra sruba tez z dziurą w srodku wczoraj był test i wszystko gra dobry pomysł z tym gwintowaniem.. |
|
|
lukaszd7 |
Wysłany: Pią 12:42, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
dzwoniłem do goscia ma 3 sztuki wszystkie 3 mają uszkodzone tak samo gwinty... POTRZEBA NA GWAŁT NAPINACZ BO ZBLIŻA SIE WEEKEND... POMOCY..!!! |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 12:24, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
lukaszd7 napisał: | http://allegro.pl/ktm-sx-exc-smr-250-450-520-525-napinacz-rozrzadu-i1812538752.html <---- tak to wygląda ... sam nie wiem |
wygląda ok, ja bym brał |
|
|
lukaszd7 |
Wysłany: Pią 9:45, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
a moze ktos ma taki sprawny pewny napinacz na sprzeaż?? |
|
|
lukaszd7 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 23:59, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
lukaszd7 napisał: | chyba kupie taki napinacz jest uzywany na allegro za 65 zł od sx525 co sadzisz zrobic??? zaworów nie regulowałem raczej powinny byc dobr nic nie puka nic nie stuka |
za 65pln to warto kupic niz dlubac stary, jak cos to bedziesz miał zapasowy jak zrobisz
a zawory jak nie klepia to jezdzij jeszcze, sprawdzisz przy wymianie oleju |
|
|
lukaszd7 |
Wysłany: Czw 23:26, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
chyba kupie taki napinacz jest uzywany na allegro za 65 zł od sx525 co sadzisz zrobic??? zaworów nie regulowałem raczej powinny byc dobr nic nie puka nic nie stuka |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 22:19, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
lukaszd7 napisał: | wiec dotarłem do napinacza sprawdziłem i zostało jeszcze 4 zeby wiec chyba nie jest zle tak bynajmniej pisaliscie... Tylko jest jeden zonk przy dokrecaniu srodkowej sruby zerwałem gwint niby nie trzyma ale takie to pewne nie jest nie wiem co terez zrobic.. Po tej akcji nawet już nie miałem ochoty zagladac do zaworow bo jeszcze cos urwe.. Przebieg 7800 km 250 mh 2006 r ktm 525 exc działan ciag dalszy... |
4 zeby - to prawie nowy rozrząd
napinacz jest to zrobienia, musisz pzregwintowć na gwint 8, dopasowac odpowiednia śrube i będzie ok.
a jak sie nie da - niestety wymiana :/ |
|
|
Raku |
Wysłany: Czw 21:54, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
A było napisane DOCISKAĆ ŚRUBĘ PODCZAS ODKRĘCANIA!!! :/ |
|
|
lukaszd7 |
Wysłany: Czw 21:36, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
wiec dotarłem do napinacza sprawdziłem i zostało jeszcze 4 zeby wiec chyba nie jest zle tak bynajmniej pisaliscie... Tylko jest jeden zonk przy dokrecaniu srodkowej sruby zerwałem gwint niby nie trzyma ale takie to pewne nie jest nie wiem co terez zrobic.. Po tej akcji nawet już nie miałem ochoty zagladac do zaworow bo jeszcze cos urwe.. Przebieg 7800 km 250 mh 2006 r ktm 525 exc działan ciag dalszy... |
|
|
lukaszd7 |
Wysłany: Czw 12:33, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
troche zabawy przy tej regulacji zaworów jest ale jak trzeba to trzeba w weekend robieram zobacze jak wygląda napinacz i jak wygladają zawory jak bedzie dobrze czyli 0.10 bedzie wchodził a 0.15 nie mowie o wydechowym i ssacy bedzie wchodził 0.10 to nie ruszam ... choc bądzcie w pogotowiu bo sam bede to robił... |
|
|
Raku |
|
|
lukaszd7 |
Wysłany: Czw 10:05, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
dzis bede sprawdzał ten łancuszek rozrządu ile mi jeszcze zostało zębów na napinaczu tylko zebym czegos nie zepsuł... i mysle czy ruszac te zawory.. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 9:18, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
sprawdzamy co ok 1.500 kilometrów, ustawiamy na 0.10 (ssanieni wydech)
po założeniu rozrządu mając wszystko na wierzchu - dobrze jest sprawdzić i ewentualnie wyregulować. |
|
|
lukaszd7 |
Wysłany: Czw 9:01, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
A powiedzcie mi co z zaworami??? trzeba je regulować ?? |
|
|