Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
fxrider
Wysłany: Śro 8:27, 28 Wrz 2011
Temat postu:
Druga pompa oleju nie ma (bezpośredniego) związku z małym bądź dużym obiegiem. Ona smaruje tylko skrzynię biegów (niskim ciśnieniem) wypompowując olej z komory korbowej (stąd pewnie likwidacja zaworka - nie jest już potrzebny).
Kontrolnie sprawdź tylko czy lokalizacja pompy umożliwia złożenie tego na starej zębatce, bo spotkałem się z różnymi rozmiarami zębatki pompy oleju w LC4 (różne przełożenia) i podejrzewam, że różnią się też wtedy minimalnie umiejscowieniem pompy.
lukasz_vip
Wysłany: Sob 13:28, 17 Wrz 2011
Temat postu:
EGS 620 z dużym obiegiem oleju do roku 96 ma jedną pompę oleju. Dopiero od 97r wprowadzili dwie pompy oleju i zlikwidowali zaworek zwrotny odprowadzający olej z wału korbowego.
szakul123
Wysłany: Sob 8:18, 17 Wrz 2011
Temat postu:
będziesz musiał dokupić mikrofiltr (ta aluminiowa puszka i do tego mikrofiltr). a sprzedawca niechce zamienić albo jakiś zwrot jeśli on złe sprzedał to powinien zamienić lub oddać kasę
Gierek
Wysłany: Pią 19:05, 16 Wrz 2011
Temat postu: Kartery LC4
Witam, panowie jest kwestia, otóż pękły mi kartery w 620 i kupiłem inne sprzedający zapewniał że są one od EGS-a 97r. z podwójnym obiegiem oleju. Okazuje się że w silniku nie ma miejsca na drugą pompę oleju (górną) podejrzewam że kartery są od jakiego super competitiona z małym obiegiem. I teraz pytanie czy te kartery z jedną pompą olejową podpasują pod moto z podwójnym obiegiem czy muszę dokupić mikrofiltr ? Czy może sprzedać te kartery w pizdu i kupić normalne pod dwie pompy sam nie wiem co robić proszę o porady.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin