Autor |
Wiadomość |
blu77 |
Wysłany: Pon 21:09, 29 Paź 2018 Temat postu: |
|
dwukomorowka wg mnie jest lepsza od xplora porobionego
plus drugiego zawiasu taki ze raz robisz i mozesz do kolejnego moto wkladac |
|
|
te300 |
Wysłany: Pon 20:16, 29 Paź 2018 Temat postu: |
|
zależy czy z niebieskimi gadżetami |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 20:02, 29 Paź 2018 Temat postu: |
|
1papilion9 napisał: | A taki tuning xplora ile kosztuje z setingiem pod wage? |
U Leszka Drogosza - setting przód+tył razem z serwisem zawieszenia - ok 2000plna, |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:54, 29 Paź 2018 Temat postu: |
|
zalezy od tunera
ale polecam pojeździc mi ten zawias 100% odpowiada i jestem bardzo zadowolony - ale wiadomo zawsze moze byc lepiej |
|
|
1papilion9 |
Wysłany: Pon 16:13, 29 Paź 2018 Temat postu: |
|
A taki tuning xplora ile kosztuje z setingiem pod wage? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 16:02, 29 Paź 2018 Temat postu: |
|
1papilion9 napisał: | Jak chodzi xplor 48 w 2018r ktm przed i po settingu? Czy lepiej od razu kjpic 2komorowki i setting robic? Pod enduro |
zależy co ta zrobisz ale u mnie różnice ogromna, robiony przód i tył, ogólnie z zawiasu idzie wycisnąć dużo, więc jak masz dać 2 koła za dwukomorówkę i jeszcze później za setting to się średnio opłaca. |
|
|
1papilion9 |
Wysłany: Pon 15:24, 29 Paź 2018 Temat postu: |
|
Jak chodzi xplor 48 w 2018r ktm przed i po settingu? Czy lepiej od razu kjpic 2komorowki i setting robic? Pod enduro |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 22:20, 25 Paź 2018 Temat postu: |
|
boroszczak83 napisał: | Dzięki za odpowiedzi. Postanowiłem że wsiadam na 350 tke.
Pozdrawiam |
będziesz zadowolony |
|
|
boroszczak83 |
Wysłany: Czw 22:01, 25 Paź 2018 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedzi. Postanowiłem że wsiadam na 350 tke.
Pozdrawiam |
|
|
major000 |
Wysłany: Czw 16:08, 25 Paź 2018 Temat postu: |
|
Ja się przesiadłem z exc450 2016 na exc450 2018. Bardzo duży plus nowych modeli to lekkość prowadzenia, wynikająca z mniejszej wagi i innych kątów. Nowe modele łagodniej oddają moc, co też można zaliczyć do plusów. Innych zalet nie widze. Zawias porażka, jakość słaba, cena wysoka. |
|
|
Dominik81 |
Wysłany: Czw 15:54, 25 Paź 2018 Temat postu: |
|
Ja się przesiadłem z 450 exc 2014 na 350 exc 2015, a od początku tego roku na husqvarne 350fe 2017 rok. Odczucia po przesiadce z 450 na 350 (moja skromna opinia):lepsza trakcja,odczuwalnie lżejsze moto,nie betonuje rąk hamowanie silnikiem,łatwiejsza nagła zmiana kierunku na podjazdach,mi się jezdzi szybciej,łatwiej,mniej się męcze...ogólnie same plusy.Największą różnice odczułem na pierwszym wypadzie w góry,tam gdzie 450 zrywało trakcje 350 kleiło i jechało dalej,wg. mnie motocykl lepszy do technicznej jazdy w trudnym terenie,łatwiej zrobić progres,mniej przeszkadza w jezdzie. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 6:56, 25 Paź 2018 Temat postu: |
|
jest nawet bardzo duza, suche dane nie mówia nic o tm jak motocykle sie zachowuja
450tka wydaje sie byc ( w stosunku do 350) toporniejsza, gorzej sie wkręca, 350tka to przecinak, kreci sie jak głupi na obroty, w ciezszy teren wolałbnym 350 |
|
|
boroszczak83 |
Wysłany: Śro 21:19, 24 Paź 2018 Temat postu: |
|
Witam ! Czy ktoś z kolegów przesiadał się z Exc 450 na Exc 350 ( nowe modele ) ? Waga praktycznie taka sama a prowadzenie i poręczność motocykla niby zupełnie inna. Czy różnica między tymi motocyklami jest duża ? Pozdrawiam |
|
|
RedDragon |
Wysłany: Śro 12:45, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
Dzięki za info. Motocykl zakupiony, skusiłem się jednak na wersję 6days Pozdro. |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 12:43, 19 Wrz 2018 Temat postu: |
|
Dzięki za info. |
|
|