Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Czw 11:13, 19 Maj 2016
Temat postu:
Jest to normalne, że jest większy luz kiedy krzywka jest przeciwnie do zaworu.
W Husabergu mocno słychać zawory ponieważ Husaberg ma bardzo agresywne wałki które wręcz walą a zawory.
W 2004r. to mocno zmienili w 650.
Na fotce ta jedna rolka wgląda jakby miała wżery?
henio12323
Wysłany: Śro 14:29, 18 Maj 2016
Temat postu:
jakby wałek był wywalony to bys widział wżery.
rolki luzu nie mają ? napinacz łancuszka działa sprawnie ? nakrętka na wale ( po prawej stronie koło sprzęgła) nie odkręciła sie ?
noggero
Wysłany: Śro 13:44, 18 Maj 2016
Temat postu:
Kilka fotek
http://s32.postimg.org/y32lb6iv9/IMG_0694.jpg
http://s32.postimg.org/4by1wqepx/IMG_0695.jpg
http://s32.postimg.org/pqlr69ath/IMG_0711.jpg
http://s32.postimg.org/f2igqshs5/IMG_0703.jpg
noggero
Wysłany: Śro 10:10, 18 Maj 2016
Temat postu:
Ustawiony jest dobrze. Moto oprócz klekotania odpala elegancko (nie wiem jak z oddawaniem mocy wolałem na nim nie jeździć). Gdzie mogę sprawdzić oryginalne wymiary wałka (w serwisówce brak)? Postaram się dzisiaj wrzucić fotkę jak to wygląda.
GaCek
Wysłany: Śro 9:16, 18 Maj 2016
Temat postu:
Jesteś na 101% pewien że dobrze ustawiłeś rozrząd??
Już nie jeden na tym forum zarzekał się, że złożył/ustawił nawet lepiej od serwisówki i dalej nie chodziło...
noggero
Wysłany: Wto 14:10, 17 Maj 2016
Temat postu:
Przed grzebaniem było na pewno ciszej
GaCek
Wysłany: Wto 13:30, 17 Maj 2016
Temat postu: Re: Dziwny luz zaworowy, czy to wałek rozrządu?
noggero napisał:
Cześć,
Pytanie jest zasadnicze
...czy przed grzebaniem było ok??
noggero
Wysłany: Wto 13:09, 17 Maj 2016
Temat postu: Dziwny luz zaworowy, czy to wałek rozrządu?
Cześć,
posiadam od niedawna berga fe501 2000. Moto pewnego dnia przestało palić. Zdiagnozowałem uszkodzony stator, pojechał więc do przewinięcia. W między czasie postanowiłem sprawdzić co się dzieje pod pokrywą głowicy. A tam łańcuch rozrządu przestawiony o jeden ząbek. Zluzowałem, rozpiąłem, nastawiłem, zapiąłem, napiąłem i ustawiłem luz
Przyszedł stator, pojawiła się iskra, odpalam motor i... klekotanie jak na moje ucho z zaworów. Jeszcze raz wyregulowałem, odgłos bez zmian. Sprawdziłem więc jeszcze raz łańcuch, łożyska na wałku, łożyska na ramionach popychających, oraz krzywki. Jedyne na co zwróciłem uwagę to fakt że po ustawieniu luzu w GMP na serwisowe 0,1 a następnie przekręceniu wałka (tak aby wierzchołek krzywki oddalił się od popychaczy) luz wzrasta do ok 2,5mm i utrzymuje się aż do ponownego kontaktu krzywki z popychaczem. Pytanie jest zasadnicze
Czy tak ma być? Bo byłem zawsze przekonany że luz powinien być mniej więcej taki jaki się ustawia w GMP. Czy jeśli nie widać znaczących zużyć krzywek, to może oznaczać to że włożony jest jakiś "inny" wałek rozrządu? Co może być jeszcze przyczyną dziwnego klekotania? Proszę o pomoc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin