Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
fxrider
Wysłany: Śro 8:36, 28 Wrz 2011
Temat postu:
Na pewno łożyska wałka do wymiany, rozrząd w.g. uznania (trochę kosztuje), na pewno trzeba dobrze przyjrzeć się dźwigienkom zaworowym (rolki) i ich "bolcom". Pierścienie - w.g. uznania, ja bym zaczekał i spr. czy oleju nie bierze lub nie wydmuchuje do odmy.
Jeśli zrzucałbyś cylinder można by łatwo sprawdzić wał, stan tłoka i nikasilu.
Warto by zmienić łożysko pod koszem sprzęgła (chyba, że poprzednik już to zrobił) na bardziej wytrzymałą wersję z nowszych modeli ('03+), zwłaszcza jeśli planujesz gdzieś dalej jeździć.
Jeśli skrzynia chodzi dobrze, wał nie ma luzów to bym nie ruszał dołu, choć wymiana w/w łożyska może być trudna bez rozkładania silnika.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=73558
Łożyska wałka wyrównoważającego warto by też zmienić profilaktycznie - koszt nieduży (ew. to z karteru możesz zmienić na rolkowe z nowszego modelu).
Ja bym rozważył jeszcze wymianę kilku uszczelniaczy w silniku (wałek zdawczy, kopka+dź. zm. biegów, uszczelniacz w pokrywie sprzęgła).
lukasz_vip
Wysłany: Pon 9:24, 19 Wrz 2011
Temat postu:
W sumie to dołu nie za bardzo trzeba. Góra + boczna pokrywa od sprzegła aby sprawdzić łożyska wałka wyrównoważającego.
Rysiek24
Wysłany: Nie 22:56, 18 Wrz 2011
Temat postu:
aja bym tylko kuknal na gore , tzn lozyska walka rozrzadu wymienil i lancuszek rozrzadu
lukasz_vip
Wysłany: Nie 21:03, 18 Wrz 2011
Temat postu:
Ja bym profilaktycznie rozebrał. Niby te silniki wytrzymują po 100tys km ale przy 60tys to lepiej zajrzeć tam i wymienić już co zużyte.
AdamB
Wysłany: Nie 20:25, 18 Wrz 2011
Temat postu: Czy robić "profilaktyczny" remont po zakupie?
Witam Forumowiczów!
Mam zamiar zakupić KTMa Lc4 640 Adventure. Niedawno oglądałem jeden taki egzemplarz z 2001. Ma przejechane ok. 60000 km i jak twierdzi sprzedający, w silniku grzebane nie było. I tu pytanie. Czy taki przebieg i fakt, że silnik nie był od nowości rozkręcany kwalifikuje ten egzemplarz do remontu tj. wymiany tłoka, pierścieni, elementów rozrządu? Dodam, że sprzedający poinformował mnie, że KAT serwisowany był regularnie, a wszystkie drobne usterki naprawiane były na bieżąco.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin