Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
szo
Wysłany: Nie 8:24, 22 Maj 2016
Temat postu:
wyczuwalny próg, powiększ sobie lepiej widać
luz na zamku pierścienia 0.40 < mieści się w tolerancji ? pierscień kompresyjny verteksa jest cieńszy od org taka ciekawostka
henio12323
Wysłany: Nie 7:49, 22 Maj 2016
Temat postu:
mozliwe, dodatkowo widac że to sie grzało i słabe chyba smarowanie było.
weź troche wd 40 popsikaj i to umyj - bedzie lepiej widac. sladów honowania tez jakby nie było nigdzie. próg jest wyczuwalny pod palcem ?
szo
Wysłany: Nie 6:15, 22 Maj 2016
Temat postu: cylider
możliwe takie zajechanie cylindra przez wsadzenie za dużego tłoka?
[/img]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin