Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
maciek86
Wysłany: Nie 6:49, 29 Maj 2016
Temat postu:
jest bardzo duża różnica, całkowicie inne oddanie mocy, a to na wąskich technicznych przejazdach daje sie odczuć. 300 bardzo męczy ręce, rwie do przodu, przy zmęczeniu jest jeszcze gorzej.
major000
Wysłany: Pią 22:26, 27 Maj 2016
Temat postu:
W czym głównie 250 jest lepsze od 300?
barek253
Wysłany: Pią 20:57, 27 Maj 2016
Temat postu:
osobiscie tez wole 250
mialem ja 2 sezony teraz mam 300 i jak tylko beda 17 to sie wroce lub poszaleje i wezme 150 xcw
rams
Wysłany: Pią 18:55, 27 Maj 2016
Temat postu:
Głowice trzeba też zmienić.
bully
jest różnica mam dobre porównanie bo w ubiegłym sezonie miałem exc 250 z 2013 od początku sezonu jeżdżę na exc 300 2014 i powiem szczerze, że lepiej jeździło mi się na 250 w ciężkim terenie niż na 300.
bully
Wysłany: Pią 18:16, 27 Maj 2016
Temat postu:
kolego lepiej go sprzedaj i kup 250exc to jeszcze zarobisz. 300 w używce ciężko dostać.
czy ja wiem czy aż tak wielka róznica jest miedzy 300 a 250?
Fourier
Wysłany: Czw 19:03, 26 Maj 2016
Temat postu:
Inny kształt komory spalania. Poszukaj, było na forum.
Przy zmianie z 300 na 250 głowica chyba też jest do wymiany.
maciek86
Wysłany: Czw 17:57, 26 Maj 2016
Temat postu:
Reasumując:
moduł, cylinder, tłok i zawór wydechowy.
why głowice z sx ? co znaczy lepiej ?
rams
Wysłany: Czw 17:52, 26 Maj 2016
Temat postu:
Wszystko to samo jest. Moduł, cylek, zawór wydechowy są inne. Do 250 exc jest dobrze wsadzić głowice od 250 sx miałem taki mod i motor lepiej chodził.
maciek86
Wysłany: Czw 17:32, 26 Maj 2016
Temat postu: EXC 300 i EXC 250 six days
Witam,
posiadam exc 300 z 2015 roku, motocykla chyba nikomu nie trzeba przedstawiać.
narodził się problem, jak każdy wie 300 2t ma ze względu na swoją pojemność i moc, ma "dół" który czasem pomaga a czasem nie.
Kumpel zakupił 250 exc 2 smoke
six days 2015. jazda testowa i urodził sie dylemat, mam wrażenie że motocykl jest lżejszy, katalogo różnica to 0,2 kg. czyli nic, a jednak wrażenie jest inne.
250 exc kompletnie nie ma dołu, odejście jest miłe i przyjemne. motocykl nie rwie , nie ciągnie, rider panuje nad nim bez używania jakiejś mega siły.
250 jest bardziej przewidywalna, np. na podjazdach. owszem, trzeba ją kręcić, 300 tego nie potrzebuje, tam jest power.
od razu wyprzedzę mądrości internetowych mędrców, zmiana sprężynki nie zmniejsza mocy w motocyklu !
zastanawia mnie i prawdopodobnie to zrobię, tj. przy remoncie silnika w mojej 300, zmniejsze pojemność na 250, teraz moje pytanie, prócz cylindra, tłoku i modułu czy coś jeszcze ??? czy kąt główki ramy jest taki sam, czy przełożenia w skrzyni są takie same ?
dzięki z góry na konkretne odpowiedzi. :]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin