Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
cinQ
Wysłany: Pon 6:01, 13 Cze 2016
Temat postu:
Chciałem zakończyć temta, w trochę nieprzewidywalny sposób ale co zrobić... otóz ze względu że moja firma w której pracuje ogłosiła bankructwo w zeszłym tygodniu nie chciałem wydawać całej kasy na motor, nigdy nie wiadomo co będzie w przyszłości:( znalazłem ciekawy egzemplarz Husaberga FE 350 z 2013 roku, właściciel mówił że jest świeżo po remoncie, okazało się że w zasadzie moto stoi właśnie u mechanika i ma kompleksowy remont czyli tłok, jeden zawór (ktoś przy regulacji źle go poskładał i sklepało główkę), nowe prowadnice zaworowe, łańcuszek rozrżadu, prowadnice, nowy cylinder, uszczelki i filtry oczywiście, filtry paliwa i coś tam jeszcze. ja ze swojej strony od razu kiedy silnik jest rozebrany zdecydowałem się na wymianę korby i łożysk tak żeby silnik był w zasadzie nówka, szczególnie że sprzedający ponosi połowę kosztów wymiany właśnie tej korby. Co wazniejsze dla mnie pierwszym właścicielem był mechanik i zawodnik z Opola Marcin Małek który na pewno dbał o motor. Zawieszenie ma wyjechane dopiero 30mth ze względu że pierszy właściciel wstawił swoje tuningowane więc to było założone tylko dla drugiego właściciela. Motor nadal stoi w serwisie i jeśli się uda to będzie do odbioru w sobotę a jeśli nie to dopiero będę w stanie go mieć po 3 lipca:( bo jadę na urlop. Fotki oczywiście wstawię jak najszybciej żeby się pochwalić
jak wiadomo ten Berg to KTM 350 w przevbraniu więc mam nadzieję że będzie służył długo i bezawaryjnie:) dodatkowo dostałem do niego komplet nowych plastików i parę pierdół
pozdrawiam
pawel
Wysłany: Pią 17:22, 03 Cze 2016
Temat postu:
te300 napisał:
kto widnieje na f-rze Polska firma czy zagraniczna?
Jest pewnie tak jak w "umowach na niemca"
L00rD
Wysłany: Pią 16:39, 03 Cze 2016
Temat postu:
henio12323 napisał:
osobiscie bym tym był zainteresowany jakby był wiekszy rynek, wiecej dealerów, lepszy dostep do częsci i lepsze wykonanie.
na logike nawet - manufaktury ( bo praktycznie tak mozna nazwać firmy jak gasgas czy sherco) z budżetem który wystarcza ledwo na utrzymanie sie na rynku, nie mogą konkurować z gigantem jakim jest KTM, który na rozwój technologii ma tyle kasy co całe sherco pewnie warte...
i tak szacunek dla nich że to jeździ nieźle. zreszta - na erzbergu wśród ktm i husek było jedno sherco - wiec ma sprzet potencjał. z drugiej tez strony - nie ma szans że dojechało fabryczne sherco, tam nie jedna modyfikacja gruba poszła jak to bywa u zawodowców. oni ze skutera chinskiego zrobili by jeździdełko lepsze niz seryjne fury ;P
Rozumiem, a jaka jest Twoja opinia na temat właśnie Bety?
te300
Wysłany: Pią 15:45, 03 Cze 2016
Temat postu:
tak jeszcze spytam jeśli nie Zych to kto sprzedaje ten motocykl? kto widnieje na f-rze Polska firma czy zagraniczna?
henio12323
Wysłany: Czw 22:18, 02 Cze 2016
Temat postu:
osobiscie bym tym był zainteresowany jakby był wiekszy rynek, wiecej dealerów, lepszy dostep do częsci i lepsze wykonanie.
na logike nawet - manufaktury ( bo praktycznie tak mozna nazwać firmy jak gasgas czy sherco) z budżetem który wystarcza ledwo na utrzymanie sie na rynku, nie mogą konkurować z gigantem jakim jest KTM, który na rozwój technologii ma tyle kasy co całe sherco pewnie warte...
i tak szacunek dla nich że to jeździ nieźle. zreszta - na erzbergu wśród ktm i husek było jedno sherco - wiec ma sprzet potencjał. z drugiej tez strony - nie ma szans że dojechało fabryczne sherco, tam nie jedna modyfikacja gruba poszła jak to bywa u zawodowców. oni ze skutera chinskiego zrobili by jeździdełko lepsze niz seryjne fury ;P
L00rD
Wysłany: Czw 21:31, 02 Cze 2016
Temat postu:
Pytam tak dlatego, ponieważ na jednym kanale yt pewien użytkownik czymś takim jeździ, wiec się zainteresowałem co to warte.
henio12323
Wysłany: Czw 20:49, 02 Cze 2016
Temat postu:
znajomy miał/ ma sherco i ktma w rodzinie. sherco kupił za namową jednego z dealerów - zaczeło sie że jest 10X lepszy od ktma, we wszystkim ;P prowadznie waga sratatata....
no to dostał w miare dobrą cene ( troche taniej od ktma chyba ) ale na miejscu okazało sie żeby to miało sens to musi dokupić duzo gratów - płyty, wiatraki, itp itd co go wyszło drozej niz golas ktma który te dodatki wtedy miał w standardzie.
no ale gosc w miare amator, z moto zadowolony - kto by nie był na jakimkolwiek nowym markowym moto ? ale po 2 tygidnaich po zakupie zaczeły sie problemy, miał kaprysy i nie chciał czasem palić, a potem cos mu strzeliło w sterowani uzaworem wydechowym ( elektronika
) i ogólnie mówi że chciał dojeździc sezon i jak najszybciej sie tego pozbyc ;D
wiadomo mogło mu sie pechowo cos trafić, ale na ktma nie narzekał pod zadnym względem
L00rD
Wysłany: Czw 19:37, 02 Cze 2016
Temat postu:
barek253 napisał:
ogladalem z bliska jezdzilem i wg mnie szajs
Coś więcej?
lukass87
Wysłany: Czw 19:09, 02 Cze 2016
Temat postu:
Sytuacja z życia wzięta: Zawody w PL stoją 3 motocykle (wszystkie najnowszy model 2015) idzie Tata z synem i rozmawiają KTM super..., Beta fajny włoski...... a ten trzeci? a to jakiś chińczyk jest
barek253
Wysłany: Czw 18:01, 02 Cze 2016
Temat postu:
ogladalem z bliska jezdzilem i wg mnie szajs
L00rD
Wysłany: Czw 16:55, 02 Cze 2016
Temat postu:
Witam,
tak trochę chciałbym odbiec od głównego tematu, ale co sądzicie o motocyklach Sherco w porównaniu z Betą? Jakoś spodobała mi się ta marka i zastanawiam się na co nowego zmienić w przyszłości.
pawel
Wysłany: Czw 12:06, 02 Cze 2016
Temat postu:
Wiem że kilka firm robi taki patent że sprowadza np motocykle, quady z usa do niemiec , tam rejestrują (podobno tam taniej i łatwiej niż w PL), później rejestrują w PL i jest taniej, ale właśnie gwarancja obowiązuje na terenie usa tylko. Nawet na TVN Turbo o tych patentach było.
Różnica w cenie (w tym przypadku) to pewnie - 23 % vat + zarobek dla handlarza.
cinQ
Wysłany: Czw 10:50, 02 Cze 2016
Temat postu:
Więc tak, dzwoniłem do obu firm. Najpierd do Anfir, na poczatku rozmawiałem z miłą panią która odpowiedziła na wszystkie moje pytania bez jakichkolwiem zastanowień czy szukania w głowie co powiedzieć, rzeczowa babka. Wypytałem się o płatności itp. poprosiłem o wycenę w euro ponieważ zarabiam w euro więc łatwiej i wygodniej mi płacić w tej walucie oraz nie trac ena każdym przewalutowaniu w kantorach. Kolejno słuchawkę oddała do p. Andrzeja z którym rozmawiałem dłuższą chwilę na temat motocykli 250/300, przedstawił mi swoją opinię oraz doradził co lepiej wybrać. Zapytałem się o możliwość sprawdzenia/testowania tych motocykli i w przyszłą sobotę jadę na "jazdę próbną" aby ostatecznie podjąć decyzję który model wybrać. Obecnie nie mają już żadnej sztuki z rocznika 2016 więc zamówienie pójdzie na model 2017 kóry będzie do odebrania w lipcu. Cena pozostaje niezmienna nie ważne czy to model 2016 czy 2017. Ogólnie bardzo dobre wrażenie, profesjonalne podejście do klienat i miła rozmowa, przede wszystkim rzeczowa. zapytałem się również dlaczego w Zych offroad są te same motocykle jednak z niższą ceną, pani na początku nie chciała dyskutowac na ten temat jednak w koncu okazało się że mają kilka niby reklamacji że motocykli nie da się zarejestrować sprzedanych przez p. Zycha lub są sprzedawane bez VAT.
Nastepnie zadzwoniłem do p. Zycha, od razu zapytałem się jak wygląda faktura przy zakupie, odpowiedział że normalnie więc dalej ciągnę temat i pytam się czy są jego dane na fakturze a on mówi że nie. że jestem pierwszym właścicielem po imporcie motocykla z zagranicy. Mówię mu że w taki mprzypadku jako kupujący z zagranicy musze opłacić VAT, na co on że to nieprawda i nie mam racji. Tłumaczyłem mu jak to wyglada a on dalej swoje że nie mam racji i jako osoba prywatna nigdy tego VAtu nie zapłacę. po kilku minutach wyszło że w razei sprzedaży bedę musiał zapłacić podatek co dla mnie jest nielogiczne. pan Zych stwierdził że nie jest w stanie mi wytłumaczyć tego wszystkiego i kierownik działu sprzedaży ma się ze mną skontakotwać popołudniu.
ogólnie sprawa z Zych offroad nie podoba mi się w ogóle, czuję że probuje oszukać ludzi tak jak koledzy wcześniej pisali. Faktura bez jego danych itp. dodatkowo nawet ton głosu dawał wrażenie jakbym dzwonił do niego za karę.
Natomiast w Beta Polska podejście bardzo profesjonalne, życzliwe i wszytsko ładnie wytłumaczone. Gwarancja rozruchowa na 30dni, gwarancja producenta oczywiście również jest, homologacja i wszelkie inne sprawy. No i możliwość przetestowania i dobrania motocykla pod siebie w terenie a nie pod sklepem, przy okazji można porozmawiac z ludźmi którzy na co dzien używają tych motocykli i podpytać o wrażenia czy opinie, to mi się bardzo podoba.
Wychodzi na to że chyba będzie jednak model 2017:) trzeba bedzie tylko poczekac do lipca:(
oficjalna premiera prawdopodobnie w przyszłym tygodniu z tego co mi powiedział p. Andrzej.
lukass87
Wysłany: Czw 9:25, 02 Cze 2016
Temat postu:
Anfir Beta RR 250 29300 zł Brutto
Zych Beta RR 250 26700 zł Netto/Brutto? (jeżeli Netto czyli bez Vat to kupujący podczas rejestracji musi zapłacić 23% czyli 6141zł czyli żadna rewelacja cenowa).
Gdzie tutaj widać rabat w wysokości 23%? Ja nie widzę
. Jeśli dostaniesz fakturę od sprzedającego z polskim NIP to bierz, jeśli faktura będzie od sprzedawcy z UE np. Czechy to cena nie uwzględnia podatku VAT który należy opłacić w US w Polsce.
W mojej ocenie Beta to bardzo przyjemny motocykl, sam już prawie kupiłem nową Betę 250 RR 2016 ale cenę na nowego KTM 250 EXC 2016 dostałem niższą i jest KTM. Następna na pewno będzie Beta. Pozdrawiam
KNKS
Wysłany: Czw 8:40, 02 Cze 2016
Temat postu:
KristofSX napisał:
jak to jest że ktoś sprzedaje nowe moto poza siecią dealerska i nie ma gwarancji producenta? gdzie zniknęła gwarancja? jak kupisz auto w komisie które jest jeszcze na gwarancji to przecież dalej obowiązuje.
wtfff
Powodów do nierespektowania gwarancji może być kilka. Na ten przykład producent może odmówić świadczeń gwarancyjnych argumentując to tym, że nieautoryzowany sprzedawca nie ma uprawnień do przeprowadzenia przeglądu przedsprzedażnego (zerowego), który to jest, teoretycznie, niezbędny do wydania motocykla klientowi. Warto także przynajmniej pierwszy przegląd zrobić w autoryzowanym serwisie i oczywiście wymagać stosownego wpisu w książce serwisowej.
Nie ma się co dziwić. Nie po to Beta ustanawia kogoś tam swoim oficjalnym przedstawicielem, żeby jakiś prywatny importer sprzedawał ich towar po zaniżonych cenach.
Poza tym Beta to mała manufaktura i cholera wie jakie mają procedury.
Co do rzetelności p.Zycha, to każdy sądzi po swojemu, ale jeśli motocykl rzeczywiście jest taki jak w opisie, czyli zgadzają się rocznik, numer VIN i świadectwo homologacji to można brać. Oczywiście po otrzymaniu dowodu zakupu w formie faktury.
Sam kupiłbym od niego motocykl, gdyby zrobił mi rabat w wysokości 23% (czyli wartości Vat'u)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin