Autor |
Wiadomość |
mmaster |
Wysłany: Pon 19:46, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
Zauważyłem, że na zimnym silniku i ssaniu odpala o wiele łatwiej z gazem, a to nie jest normalne chyba. Tzn. na ssaniu bez gazu ciężko. Dlaczego tak może być ? Mam dyszę 195, więc mieszanka i tak jest zbyt bogata już. |
|
|
mmaster |
Wysłany: Nie 19:51, 05 Cze 2016 Temat postu: |
|
Podacie link do tematu z olejami do mieszanki ? Nie mogę znaleźć |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 7:43, 03 Cze 2016 Temat postu: |
|
1:35 to już wiesz czemu czarna dysza i dlaczego przerywa.
Zacznij od zmiany mieszanki a później zabawa gaźnikiem. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Czw 20:44, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
Poszukaj sobie na forum tematu o olejach do 2t. Jest tam tabela z olejami dostępnymi na rynku. Castrol 2t jest trochę lepszy od mixola (dane z karty charakterystycznej udostepnionej przez producenta). |
|
|
mmaster |
Wysłany: Czw 19:44, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
Fachowcem nie jestem, ale olej to temat rzeka w 2T. W YZ85 używałem Castrola i byłem z niego zadowolony. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Czw 19:01, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
Zmień olej. Jak nie chcesz przepłacać to mobil 1 racing albo valvoline. Mieszanka 1:50-1:60. |
|
|
mmaster |
Wysłany: Czw 18:43, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
Świeca nowa, z mieszanką też trochę przeginam chyba bo robię 1:35 lejąc Castrola.
Zmienię dyszę i zobaczę co i jak. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 16:43, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
Przy okazji wymień świecę na nową i sprawdź czy nie robisz za bogatej mieszanki w olej. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 15:57, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
w serwisówce powinienes miec tabelke, i pod nią ustaw - jak moto zuzyte mozna zamiast np 170 dać 165 ( o 5 mniej.. ) dysze dobierz pod srednie temp w jakich latasz cyzli pewnie 15-25 stopni mniej wiecej sie wstrzel i bedzie ok |
|
|
mmaster |
Wysłany: Czw 15:35, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
Więc jaką polecasz ? Od wolnych też zmieniać ?
W serwisówce jest 168(165,170) i nie wiem, która będzie ok.
Wiem, że dysze dobiera się w zależności od pory roku (temp.) itd. ale nie jestem zawodowcem więc aż tak nie będę się z tym spinał. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 14:45, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
lepiej od razu wymien dysze na odpowiednią i sie skonczy problem. moto nei jest nowe, wiec nawet fabryczne dysze ( nowe ) wraz z ogólnym zuzyciem gaźnika bedą podawały za bogato. wiec ty masz całkiem przesadzone |
|
|
mmaster |
Wysłany: Czw 14:18, 02 Cze 2016 Temat postu: Założona za duża dysza jak wyregulować gaźnik |
|
Witam. Mam od niedawna SX 250 z 2005r. Problem polega na tym, że przerywa praktycznie w każdym zakresie obrotów (nie jakoś mega, ale jednak to czuć) . Ktoś założył dyszę główna 195, a od biegu jałowego 40. Świeca jest czarna.
Wiem, że ustawianie gaźnika nie jest proste, ale jak ustawić iglicę w tym przypadku ? Czy na tej dyszy ma to prawo "chodzić" ? |
|
|