Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
trascy
Wysłany: Sob 18:21, 06 Sie 2016
Temat postu:
dzisiaj wzialem sie wstepnie za nowe regulacje zaworu, odkad go mam to ustawienie było takie ze czesc ruchoma zaworu była prawie zgrana z gorna kreska tego drugiego elementu, ustawilem na rowno te kreski i katastrofa- odczucie takie jakby zawor wogole sie nie otwieral, no to spowrotem rozkrecanie i w druga strone tym razem sam srodek kreske na ruchomym elemencie ustawiona pomiedzy, i w dalszym ciagu jest zle nie ma juz tego kopa co miał, czy jest przy tym ustawianiu jeszcze cos o czym nie wiem ? bo nie bardzo wiem jak sie jutro za to zabrac, a do tego znowu jakis problem z gaznikiem i szczerze mowiac zgrac mi te 2 rzeczy to ciezka sprawa
trascy
Wysłany: Nie 20:32, 10 Lip 2016
Temat postu:
ipone samurai od 1;50 do 1;60 -to chyba nie tak najgorzej do jazdy raczej po ulicy, " I jak to w dwutakcie, musi być maneta do porządku odkręcana, nie ma jazdy w laczkach po bułki do sklepu" -czesto powtarzane stwierdzenie, do dzis nie rozumiem co to ma na celu ? ja tym moto jezdze na codzien do pracy
i nie zamulam staram sie go na odpowiednich obrotach zawsze trzymac, nie na maxa ale zawsze na tych na ktorych juz jedzie do przodu
Tkaczy
Wysłany: Sob 23:11, 09 Lip 2016
Temat postu:
Na jakim oleju jeździsz i w jakiej proporcji robisz mieszankę? Przy najbliższej okazji wyczyść mechanizm, nie zaszkodzi
I jak to w dwutakcie, musi być maneta do porządku odkręcana
nie ma jazdy w laczkach po bułki do sklepu
trascy
Wysłany: Sob 21:11, 09 Lip 2016
Temat postu:
ale to jest jednorazowy incydent, moze ze 2 razy w ciagu jazdy sie to zdazy a tak to chyba wszystko normalnie
moto jedzie przyspiesza i mnie zaskakuje co jakis czas jak na ta pojemnosc :)pokrywy zaworu nie rozbieralem to przyznaje odrazu, cylinder byl tylko sprawdzany czy zawor chodzi no i chodził
czy to moze miec jakis wpływ na kopcenie dymienie w jakims zakresie obrotow badz w jakims momencie jazdy ? zimny niedogrzany ale juz cieply ?
żółf
Wysłany: Sob 21:06, 09 Lip 2016
Temat postu:
Jeżeli zawór się nie zamyka, to prawdopodobnie zawalony nagarem, dobrze wyczyścisz dopiero przy demontażu cylindra.
Jak kupowałem sprzęta to jeżdżony był na castrolu, zawór skrobałem z centymetrowego osadu z nagaru, teraz jeżdżę na motorexie i co remont zawór tylko włókniną przecieram
trascy
Wysłany: Sob 20:48, 09 Lip 2016
Temat postu:
jezdze juz jakis tam czas, wczuwam sie coraz bardziej w to moto i kolejna dla mnie troche sprawa zagadka, zawór wydechowy- czy to normalne do akceptacji ze czasem sie nie zamknie ? mam na mysli tutaj to ze najczesciej przy rozgrzewaniu silnika 1 odkrecenie solidne powoduje ze zawor zostaje otwarty-takie przynajmniej odnosze wrazenie, bardzo glosno pracuje silnik i kompletnie brak mocy na dole, zero reakcji na manetke , oczywiscie chwile pozniej jestem w stanie to manewrujac gazem i biegami wyeliminowac, ale z ciekawosci jeden raz przy takiej sytuacji zatrzymałem moto postawiłem na nodze i tak czekałem lekko gazowałem na luzi i nic
zawor otwarty i chyba sam by sie z automtu nie zamknał
czy to mozliwe przy niedogrzanym silniku i tej konstrukcji czy to juz wymaga regulacji badz wymiany ktoregos elementu ?
trascy
Wysłany: Sob 23:32, 11 Cze 2016
Temat postu:
tak, tak tego user manuala mam tu pod reka bo juz mi Henio podesłał linka także no problem, ale manual manualem a moto po wielu latach sie roznie zachowuje i czasem lepiej i szybciej jakis problem jest rozwiazac pytaniem na forum
najwyzej jak to bedzie przeszkadzac to zdejma temat
Łodzianin
Wysłany: Sob 23:24, 11 Cze 2016
Temat postu:
Tak, to są motogodzin.
Dam Ci dobrą radę - Znajdź na stronie kristofsx "user manual" książka użytkownika, z niej dowiesz się najwięcej. Mi na początku bardzo pomogła w zrozumieniu sprzętu.
trascy
Wysłany: Sob 21:04, 11 Cze 2016
Temat postu:
po kilku kolejnych dniach testów swojego KTMa dopisze tu coś , mianowicie pokopci jak zimny jak sie nagrzeje to nawet przechodzi wiec jest w miare ok
, gaźnik jeszcze nie rozbierany tylko iglica regulowana ale co zauwazylem to po skonczeniu jazdy po zgaszeniu potrafi wypluć paliwo z wezyka-ten który odchodzi od dołu gaźnika, mam ten wiekszy prostokatny licznik i on ma jakas wartosc oznaczona H po zakupie 512;0 a dzisiaj 513;2 czyli to moga byc motogodziny ?
amek721
Wysłany: Nie 21:08, 05 Cze 2016
Temat postu:
Przerywanie obrotów to typowy objaw źle wyregulowanego gaźnika.
Poczytaj o regulacji 2t i do roboty
trascy
Wysłany: Nie 19:18, 05 Cze 2016
Temat postu:
dolalem troche nowego paliwa, wyjechalem z placu to troche pokopcil i po takim solidnym wykreceniu tak jakby mu przeszło , ze na pstrykniecie palca nagle sie zmieniła praca silnika i sie obroty upłynniły
moze cos przytkane było , podjechałem w lekki teren zeby go troche powykrecac ,zobaczyc co sie bedzie działo i do całkiem wysokich obrotow jest spoko,czysto, na tych juz bardzo wysokich troche zaczyna dymic ale juz sporo mniej ale na mxymalnym gazie zaczyna przerywac - jest jakis limit obrotów na zapłonie ze go odcina ? czy raczej takiego typu moto nie powinno tak mieć ?
Kajtek DBL
Wysłany: Nie 15:18, 05 Cze 2016
Temat postu:
To nie japoniec, 1:35 😨 to masakra. Rób 1:50, olej motul, ipone,motorex.
delta6583
Wysłany: Nie 15:12, 05 Cze 2016
Temat postu:
Też jeżdżę na castrolu i trochę dymi, ale 2t musi dymić.
Ja robię mieszankę 1;40 lub 1;35 roznie
trascy
Wysłany: Nie 13:00, 05 Cze 2016
Temat postu:
swieca czysta, brazowa wyglada ok, jak nie ustawie gaznika to i tak jestem nastawiony na te uszczelniacze wału na porzyszly tydzien
rejdzik
Wysłany: Nie 12:48, 05 Cze 2016
Temat postu:
Źle myślisz z tą iglicą.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin