Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Czw 13:31, 29 Wrz 2011
Temat postu:
gadaj z gosciem od tej strony
http://zaplon.pl.tl
naprawia te zaplony
uaephean
Wysłany: Czw 12:17, 29 Wrz 2011
Temat postu: Sprawdzanie Statora
Cześć. Niedawno miałem problem z motocyklem , i opisałem go , ale myślę, że znalazłem przyczynę.
Nawiązując do tematu -
http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/magneto,665-15.html
Chciałem zapytać jak można łatwo w domowych warunkach sprawdzić ten stator. 800 zł za zamiennik to niemała kasa
Interesuje mnie ten model -
http://www.electrexworld.co.uk/st5500l-sem-direct-replacement-lighting-stator-9298-0.html
To sem amal. Wszystko niby ok - sprawdzanie opornośći wg. serwisówki - wszystko gra, wartośći dobre.
Ale dwa żółte kabelki są zwarte z masą - czy one mają tak być , czy poprostu gdzieś jest zwarcie ? - było sprawdzane miernikiem - jest obwód zamknięty łącząc oba kabelki z czarnym. Czerwony , i zielony nie mają zwarcia.
Niestety nie wiem od czego są zółte kabelki dwa , bo serwisówke mam niemiecką.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin