Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Spidi
Wysłany: Pią 13:34, 10 Cze 2016
Temat postu:
Ja bym zmył i posmarował odpowiednim dobrym smarem.
Fabryczny smar to najczęściej najprostsze i najzwyklejsze w świecie zabezpieczenie atykorozyjne.
Smary dedykowane nie tylko zabezpieczają przed rudą i smarują. Są zdecydowanie gęstsze i znacznie bardziej lepkie(przyczepność do smarowanych elementów) dzięki temu dłużej zostają na łańcuchu i zębatkach zamiast chlapać po kole i motocyklu...
amek721
Wysłany: Pią 12:56, 10 Cze 2016
Temat postu:
Śmiało śmigaj.
Taki smar będzie trzymał sie dużo dłużej niż z puszki.
ozman
Wysłany: Pią 12:44, 10 Cze 2016
Temat postu: Nowy łańcuch
Cześć,
Zakładam właśnie nowy łańcuch, który jest już fabrycznie zakonserwowany smarem. Czy teraz trzeba zmyć ten smar i posmarować dedykowanym czy można na nim od razu jeździć?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin