Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kamiloz
Wysłany: Nie 12:36, 26 Mar 2017
Temat postu:
Dziękuję Wam bardzo za pomoc.
henio12323
Wysłany: Nie 10:23, 26 Mar 2017
Temat postu:
Skoro tak to jest to co napisalem - klamka wpycha tloczek i stad problem. Zrob tak zeby popychscz do tliczka mial minimalny luz
MarcinKTM
Wysłany: Nie 10:14, 26 Mar 2017
Temat postu:
moze nie masz plastikowego pokrętła na koncu klamki i popychacz jest zbytnio wkręcony jak płyn sie zagrzeje to blokuje kolo. Na nowszych klamkach z miseczkowym popychaczem tak sie zdarza
kamiloz
Wysłany: Czw 20:20, 23 Mar 2017
Temat postu:
Tłoczki były nasmarowane i uszczelki trzymają, a jednak wydaje mi się, że problemem mogło być to, że nie odbijają w krytycznym punkcie. Szlifowac je papierem, wymienic wraz z uszczelkami czy jakas regeneracja? Dodam, że płyn jakby nie chce wracać do pompy przy otwartek pokrywce, coezko jest wbic tloczek, niemal niemozliwe....
henio12323
Wysłany: Czw 20:08, 23 Mar 2017
Temat postu:
a klamke podmieniałes ? czasem ona robi problem jak np wciska ciągle tłoczek
kamiloz
Wysłany: Czw 19:11, 23 Mar 2017
Temat postu:
Fourier napisał:
A lejesz dobry płyn?
Tak
Fourier
Wysłany: Czw 18:10, 23 Mar 2017
Temat postu:
A lejesz dobry płyn?
kamiloz
Wysłany: Czw 15:45, 23 Mar 2017
Temat postu:
Witajcie..
Myślałem, że uporałem się na chwilę z problemem hamulca. Zamontowałem zestaw naprawczy i było spoko... Przez 30min jazdy, później zaczął być coraz bardziej miekki aż straciłem zupełnie hamulec.
Kupiłem całą inną pompę, odpowietrzyłem, twarda klamka, odbija elegancko. Przejechałem się kawałek, stwardniała na maxa aż w końcu zablokowała koło.
Hebel odpowietrzony prawidłowo. Tłoczki w zacisku były smarowane specjalnym smarem, uszczelki wyglądały dobrze, płynu w zbiorniczku nie ubywało, rys na tłoczkach w zacisku brak.
W czym tkwi problem?
KristofSX
Wysłany: Pią 13:27, 17 Cze 2016
Temat postu:
KristofSX napisał:
u mnie było podobnie, po zmianie tłoczka działa wszystko ok
po zmianie tłoczka pompy - nie zacisku, chociaż zacisk też rozbierałem i czyściłem, do tłoczków w zacisku są specjalne smary - dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym.
Fourier
Wysłany: Pią 9:48, 17 Cze 2016
Temat postu:
Nie montuj tłoczka na żadnych smarach tylko przy wkładaniu daj na niego trochę DOTa.
PS chodzi o tłoczek w pompie
KristofSX
Wysłany: Pią 7:35, 17 Cze 2016
Temat postu:
u mnie było podobnie, po zmianie tłoczka działa wszystko ok
kamiloz
Wysłany: Czw 22:30, 16 Cze 2016
Temat postu:
henio12323 napisał:
moto juz leciwe, byc moze pompa i zacisk nei są juz idealne
obczaj takie cos - czy jak naciskasz hamulec, to czy sie rusza zacisk - nie powinien.
mozna by tez rozebrać układ, zobaczyc czy nie ma rys na pompie, mozna ją lekko spolerować. wszystko wyczyscic.
tłoczki też mozna wyjąc z zacisku, spolerowac, i zamontowac na smar. zawsze bedzie lepiej pracowało
Tak zadziałam w wolnym czasie, dzięki!
Jak ktoś ma jeszcze jakies sugestie to czekam na info
henio12323
Wysłany: Czw 22:19, 16 Cze 2016
Temat postu:
moto juz leciwe, byc moze pompa i zacisk nei są juz idealne
obczaj takie cos - czy jak naciskasz hamulec, to czy sie rusza zacisk - nie powinien.
mozna by tez rozebrać układ, zobaczyc czy nie ma rys na pompie, mozna ją lekko spolerować. wszystko wyczyscic.
tłoczki też mozna wyjąc z zacisku, spolerowac, i zamontowac na smar. zawsze bedzie lepiej pracowało
kamiloz
Wysłany: Czw 22:09, 16 Cze 2016
Temat postu: Ciągle zapowietrzający się przedni hebel.
Kat exc200 2004. Odpowietrzałem, przelałem niemal cała butelkę płynu dot4. Klocki jeszcze duzy zapas, tarcza jeszcze ujdzie. Żadnych wycieków. Regulacja klamki wydaje się być niewystarczająca - jeszcze 3/4 pelne obroty i byloby dobrze,obecnie klamka dotyka manetki. Przy jezdzie z jednym palcem na heblu stoppie niemozliwe. Co robic?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin