Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
rejdzik
Wysłany: Sob 21:40, 18 Cze 2016
Temat postu:
Ja tam widzę pęknięty mostek między oknami.
henio12323
Wysłany: Pią 21:38, 17 Cze 2016
Temat postu:
generalnie tłok sie wymienia z 2 przyczyn 1) zuzycie zmęczeniowe - tutaj loteria o tym zaraz 2) zuzycie scierne - czyli łatwo - mierzysz - miesci sie w luzach - zakładasz - nie miesci - wymieniasz
ze zmęczeniowym to jest tak że producenci tłoków robią sobie furtke pisząc na opakowaniach że np tłok do 2T wytrzymuje 5 godzin. a potem juz ich nic nie obchodzi, tłok strzeli - i tylko uzytkownik moze miec do siebie pretensje ;P ale realnie dobre tłoki wytrzymują duzo wiecej niz te 5 godzin. tylko to jak pisałem loteria. dla EXC 125 jakies 70 godzin to juz tak średnio wymiana tłoka. ale słyszałem o przypadkach 150 godzin na 1 tłoku, co prawda w luzach nie mógł sie juz miescić. ale nic nie strzeliło - jeszcze
co do nciasilu - mozliwe że ktos kiepsko połozył. ale iwdac swieze slady po honowaniu - i sie za bardzo nie ma co przejmować - jest jak jest. póki jeździ to lać paliwo i jeździc. chyba że masz za duzo kasy i chcesz sobie kupic nowy cylinder
ale jak masz 2003 rocznik moto to raczej nadmiaru kasy nie masz na takie zabawy ;D
wiec oddał bym to na pomiary, chociaz na oko to jest do poskładania i upalania jeszcze
trascy
Wysłany: Pią 21:18, 17 Cze 2016
Temat postu:
dodam że- na zdjeciu cylindra jest miedzy 2 kanałami ślad jakby wycierajacego sie nicasilu, albo moze wykruszajacego sie, jest to wyczuwalne dotykajac palcem, nie ma ostrych zadziorków moto trzma kompresje i ma moc caly czas, ale poniewaz jest mi to zjawosko nowe to z pokora doczytam kazdej porady i opini, ziomek ze mna to rozbirał i i stwierdził ze z racji iz jest to wytarcie w tym niskim polozeniu tłoka to dlatego jezdzi i ma sie dobrze w miare
ale przebieg od ostatnich wymian nie jest mi znany
henio12323
Wysłany: Pią 21:09, 17 Cze 2016
Temat postu:
wyglada wszystko spoko, dziwne te slady na cylindrze ale po fotkach ciezko to oceniac
tłok bardzo ładny, chociaz widac juz lekkie przedmuchy. ale teflon cały to jeszcze powinien polatac - tylko jak pisałem jedyna sensowna odpowiedź bedzie po pomiarze
trascy
Wysłany: Pią 21:03, 17 Cze 2016
Temat postu: jak źle z tym cylindrem ? exc 125
https://zapodaj.net/9e29872c548bf.jpg.html
https://zapodaj.net/f9e36027ee5f4.jpg.html
https://zapodaj.net/1a3f967ef53bb.jpg.html
https://zapodaj.net/4b0b4ca9d39b6.jpg.html
https://zapodaj.net/076b5eb7ec55c.jpg.html
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin