Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dioda
Wysłany: Pią 14:43, 01 Lip 2016
Temat postu:
W przyszłym roku pewno kupie jakiegoś triala, na razie potrenuje na 450exc., Dzięki za cenne rady .,,to jadę coś potrenować,.
henio12323
Wysłany: Czw 23:08, 30 Cze 2016
Temat postu:
kup sobie trialówke i samo wychodzi ;D
dam tylko kilka rad -
1) zacznij cwiczyc na obnizonym cisnieniu w oponach - to nie do konca oszukiwanie, po prostu łatwiej wyczuc balans, i wypracować sobie odpowiednie "nawyki" i prace ciała
2) potrenuj na odpalonym silniku, najlepiej dojazd, hamowanie, stójka ile dasz rade najlepiej w wytyczonym przez siebie miejscu, i ruszenie dalej do przodu ( miejsce to cokolwiek, liść, kamyk, cien... dobrze sie uczyć tak żeby stójka sie potem przydała realnie w terenie, a tam nie zatrzymujesz sie gdzie chcesz tylko gdzie musisz żeby zrobic cos dalej. )
3) pocwicz też dojeżdzając np do kamienia większego ( wielkosci np kostki brukowej spoko wystarczy ) albo korzenia jakiegos, i zablokuj sie przednim kołem - też jest łatwiej ogarnąc balans
4) próbuj cwiczyć na prostej kierownicy, a ewentualne korekty próbuj robic kręcąc kierownica - nie od razu ciałem. pro riderzy, niwelują balans skręcając kierownice lewo prawo w niewielkim zakresie a sami są jak zamurowani ;P a jak sie zaczyna to na motocyklu bardziej to wygląda jak tanczenie
5) nogi na podnózkach trzymaj szeroko ( kilka cm od ramy ) nogi lekko ugięte i kolana szeroko - masz wtedy lepsza reakcje na docisk na podnózek.
i dobre cwiczenie bardziej praktyczne ( bo realnie stójka 10 minutowa do niczego nie jest potrzebna)
to ułozyc sobie cokolwiek, sznurka, patyków tak co 10-15 metrów, kilka takich "punktów". że własnie do nich dojeżdzasz, robisz stójke, moze byc na czas np 15 sekund, i dalej do nastepnego punktu.
KristofSX
Wysłany: Czw 21:02, 30 Cze 2016
Temat postu:
stójkę nie ale ja na każdym wyjeździe zawsze na rozgrzewkę czy koniec trenuję jak najwolniejszą jazdę: czyli dużo balansu i pracy gazem i sprzęgłem, mocno przydaje się w strumykach później.
dioda
Wysłany: Czw 20:46, 30 Cze 2016
Temat postu: Stojka na motorze
Ktos trenuje stójkę na motorze?, jakieś wskazówki jak utrzymać równowagę.,.ciezar ciała bardziej rozłożyć na kierownicy?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin