Autor |
Wiadomość |
Swampi23 |
Wysłany: Wto 15:41, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
Na razie nie łapie gdy zacznie kąpać będę sprawdzał dokladnie. Jeszcze mam pytanie co da wyrzucenie tego katalizatora przed końcówką wydechu co jest? Chciałbym żeby ktm czasami strzelił z wydechu bez jakiegoś głośnego wydechu |
|
|
AdiLee |
Wysłany: Pon 16:58, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
A w filtrze powietrza masz sucho? |
|
|
GaCek |
Wysłany: Nie 20:38, 17 Lip 2016 Temat postu: |
|
Gdzieś jest.
Dla chcącego nic trudnego..... |
|
|
Swampi23 |
Wysłany: Pią 22:58, 15 Lip 2016 Temat postu: |
|
A nie ma gdzieś serwisówki żebym wcześniej sobie zakupił taki uszczelnaicz? |
|
|
GaCek |
Wysłany: Pią 21:02, 15 Lip 2016 Temat postu: |
|
http://ktmsklep.pl/
Wymiar w łapę i do sklepu z łożyskami/uszczelniaczami i nie ma problemu. |
|
|
Swampi23 |
Wysłany: Pią 20:49, 15 Lip 2016 Temat postu: |
|
Siemka jeszcze raz. Dwa dni po kupnie zauważyłem że kapie olej. Nie dużo ale kapie może kropka na całą noc jednak to troche irytuje. Mianowicie gdy nakapie to widze że na dole kopki tam przy frezach jest kropelka oleju. Czy ma ktoś serwisówkę ktma 640 z 99 roku i dałby rade podesłać? I czy uszcelniacz iść do sklepu i dokupić czy zamówić oryginalny u ktma? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 16:53, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
W singlu każdy typowo przelotowy tłumik powoduje ból głowy na trasie.
Lepiej kupić jakiś akcesoryjny z db killerem aby zawsze móc go troszkę wyciszyć.
Złapią Cię psy, wyślą na przegląd i znów problem jak wyciszyć tłumik. |
|
|
Swampi23 |
Wysłany: Wto 13:28, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
Witam zakupiłem ktma z przebiegiem niby 19000, ten seryjny wydech jest cichy na wolnych obrotach da się z niego zrobić przelot? Czy łatwiej znajdę końcówkę do kwoty 400zł? I co to za katalizator przed końcówką wydechu? A i czy zrobienie przelotu z serii nie będzie za glosne? Nie chciałbym żeby po trasie 100km odpadły mi uszy |
|
|
GaCek |
Wysłany: Śro 22:13, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
Co do awaryjności??
Jak dbasz tak masz.....
Serwis, oleje, filtry na czas i nie ma większych problemów.
Zazwyczaj problemy wynikają z zaniedbań, nadmiernej oszczędności i niewiedzy użytkownika.
Najlepiej celuj w młodsze roczniki które teoretycznie mają mniej nalatane i są mniej sponiewierane w terenie. |
|
|
Swampi23 |
Wysłany: Wto 21:40, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
Dzięki za szybką odpowiedź
A co do awaryjności ktmów wypowiesz się? Nie chciałbym kupić jakiejś skarbonki
Dodam że jadę jutro oglądać 640 z 99r. Czy ten model miał jakieś wady? |
|
|
GaCek |
Wysłany: Wto 21:22, 05 Lip 2016 Temat postu: Re: Ktm 640 lc4 |
|
Swampi23 napisał: | mianowicie na co zwracać uwage przy kupnie? Chciałbym sprawdzić w nim kompresje ale z tego co wyczytałem to trzeba mieć jakiś specjalny gwint do świecy oraz że jest to (chyba) niemożliwe z powodu autodekompresatora. Jak to wygląda w praktyce? |
Na co zwrócić uwagę?? Praktycznie to co w normalnym enduraku, crosówce. Jednym słowem wszystko koła, luzy, wycieki itd....
LC4 640 ma autodeko i ręczny dekompresator, więc sprawdzenie praktycznie nie możliwe. Z drugiej strony jeżeli moto nie pali z rozrusznika "bo słabe aqu" , jak to większość sprzedających twierdzi. Słabo kreci i nie idzie przełamać kompresji to zazwyczaj wałek rozrządu do wymiany, zwalone autodeko.
Przerabiany temat u kumpla. Wałek coś koło 800zł?
Luzy na kiwaczce za 200zł również nie wyeliminuje się. |
|
|
Swampi23 |
Wysłany: Wto 21:00, 05 Lip 2016 Temat postu: Ktm 640 lc4 |
|
Witam jutro będe jechać oglądać ktma 640 zarejestrowanego na a2. I mam tutaj pytanie, mianowicie na co zwracać uwage przy kupnie? Chciałbym sprawdzić w nim kompresje ale z tego co wyczytałem to trzeba mieć jakiś specjalny gwint do świecy oraz że jest to (chyba) niemożliwe z powodu autodekompresatora. Jak to wygląda w praktyce? |
|
|