Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
major000
Wysłany: Wto 15:37, 12 Lip 2016
Temat postu:
Sprawdz czy odma jest drożna.
KaGiszon
Wysłany: Wto 12:22, 12 Lip 2016
Temat postu:
Przed remontem mocno kopcił i wydech był tłusty.
Teorie o przelewaniu do skrzyni biegów też sprawdzałem, ale nie przybywało w niej oleju. Wiec prawdopodobnie wszystko przepalał. Tym bardziej ,że przez 10 mth po wymianie tłoka miałem spokój i nic nie brał.
Teraz po remoncie nie zauważyłem ,żeby kopcił, ale olej bierze.
major000
Wysłany: Sob 17:24, 09 Lip 2016
Temat postu:
A nie przelewa tego oleju do skrzyni przypadkiem?
hacker33
Wysłany: Sob 16:55, 09 Lip 2016
Temat postu:
Przy poborze takiej ilości oleju musi dymić jak parowóz.
Czy za tobą widać chmurę dymu?
Jesteś pewien, że pije a nie np. gubi jakimś wyciekiem przez uszczelniacz zębatki zdawczej?
PS. stosując tłok inny niż OEM nie kierujesz się serwisówką tylko zaleceniami producenta tłoka.
KaGiszon
Wysłany: Sob 16:00, 09 Lip 2016
Temat postu: exc 450 2009 znowu bierze olej
Witam. Pod koniec zeszłego sezonu kupiłem ktm exc-r 450 z 2009 roku. Zacząłem nim jeździć tak naprawdę dopiero od tego sezonu i zauważyłem że bierze mi dużo oleju. Po zrobieniu ok 30 km musiałem uzupełnić ok 200-250 ml. A na lekkim rajdzie na którym robiło sie ok 120 km zużyłem 1l oleju. Miesiąc temu postanowiłem zrobić remont i wymienić tłok (poprzednia wymiana był ok 60 mth wcześniej w 2015 roku). Wymieniłem na Vertexa (poprzednio był Wossner) selekcja C. Serwisówka zaleca aby miedzy tłokiem a cylindrem było od 0.04-0.12 luzu, po pomiarach u mnie wychodzi 0.08mm. Wymieniłem też uszczelniacze zaworowe i oczywiście komplet uszczelek cylinder głowica. Wszystkie objawy zniknęły i moto nie brał oleju prze pierwsze 10 mth. A teraz znowu zaczyna brać, ostatnio (3 mth temu) dolałem 50 ml, a dzisiaj już 100ml. Wydaje mi się ,że za chwile wrócę do momentu z przed remontu. Ktoś spotkał się z czymś takim lub ma jakiś pomysł czego to jest wina?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin