Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Wto 11:55, 12 Lip 2016
Temat postu:
hacker33 napisał:
Jak moto od niedawna to wymień olej, filtry, świece.
Sprawdź luz zaworowy.
Później możesz podnieść obroty ale śrubką od obrotów a nie tą od mieszanki.
Dławić się chyba nie powinien ale może walić łańcuch i szarpać bo single nie lubią jeździć na niskich obrotach i pyrkać.
Olej wymieniony filtry też stara świeca daje ładną iskre ale dla pewności zamówiłem nową irydową ponoć lepiej pali na zimnym silniku zobaczymy. Zawory były regulowane w serwisie przez poprzedniego właściciela papiery miał do wglądu. Wydaje mi się ,że to jednak gaźnik i wina mieszanki z tym ,że nie wiem dokładnie gdzie szukać śrub do regulacji jedna znajduje się z lewej strony gaźnika dość długa tą próbowałem ustawić obroty ,a od mieszanki ? chyba ,że ta była od mieszanki? Obecnie nie mam jak przetestować moto bo jest w innym mieście więc czekam na świece i zobaczymy czy coś pomoże ,wtedy zdam relacjię
hacker33
Wysłany: Wto 7:50, 12 Lip 2016
Temat postu:
Jak moto od niedawna to wymień olej, filtry, świece.
Sprawdź luz zaworowy.
Później możesz podnieść obroty ale śrubką od obrotów a nie tą od mieszanki.
Dławić się chyba nie powinien ale może walić łańcuch i szarpać bo single nie lubią jeździć na niskich obrotach i pyrkać.
9arczi8
Wysłany: Pon 21:00, 11 Lip 2016
Temat postu: KTM 640 SM Problem z odpaleniem
Witam. Postaram się pokrótce opisać mój problem. Odpalam swój moto zimny ze ssaniem odkręconym do końca(starter elektryczny). Po kilku sekundach moto zaczyna wkręcać się na obroty i popuszczam ssanie czekam 3 min ,aż moto się nagrzeje i wyłączam ssanie w tym momencie moto gaśnie. Co może być tego przyczyną? Dodam ,że czasem gdy moto jest na ssaniu i dodam gazu dławi się i gaśnie ale nie za każdym razem. Po kilku takich próbach odpala już bez ssania. Silnik pracuje równo i jałowe obroty są dość niskie próbowałem je regulować zmniejszać zwiększać mieszankę ale nic nie pomogło.Ogólnie moto mam od niedawna dlatego mam jeszcze dodatkowe pytanie czy jadąc na drugim biegu poniżej 28 km/h moto powinno się dławić? W normalnych 600 na drugim biegu można jechać 14 km/h bez gazu dlatego nie wiem czy to tylko kwestia przyzwyczajenia czy jest coś nie tak. Proszę o pomoc ponieważ zakochałem się w tym moto i nie chcę się do niego zrazić.
Pozdrawiam. [/b]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin