Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
EXC2502T
Wysłany: Śro 12:09, 13 Lip 2016
Temat postu:
Ogólni egzemplarz w na prawdę dobym stanie, na wieczór powrzucam fotki kata w innym dziale, i tych rzeczy o które mi chodzi no ale to już w tym temacie. A teraz uciekam do pracy, pozdro.
Oto fotki:
henio12323
Wysłany: Śro 11:53, 13 Lip 2016
Temat postu:
musisz dokładnie zlokalizować wyciek, wszędzie jest jakies uszczelnienie, na pewno i na wałku sprzęgła, i na wałku zdawczym.
co do wydechu, zapewne są tam oringi - ale 97 rok to pewnie to wszystko moze byc tak wybite. że nawet nowe oringi mogą duzo nie dać
EXC2502T
Wysłany: Śro 9:55, 13 Lip 2016
Temat postu:
Olej wlałem właśnie Motul Transoil 10w-40 a właśnie tak czytałem forum i z tego co piszecie to nie za dobry olej. To leci z jednego miejsca, pokazałbym na foto ale jeszcze nie mogę dawać linków (ilość postów). Jak bede mógł od razu dam foto. A co wydechu to jak to wygląda z uszczelnieniem?
dawido175
Wysłany: Śro 9:26, 13 Lip 2016
Temat postu:
może simering zębatki zdawczej? jaki zalałeś olej? nie za rzadki?
EXC2502T
Wysłany: Śro 9:04, 13 Lip 2016
Temat postu: KTM EXC 250 2T 97r. cieknący olej
Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem EXC 250 2T z 97r, kupiłem go od kolegi, nowy tłoczek, tuleja itp. Upiększyłem go troche (osłona pod silnik, lampa tył, licznik mth, licznik km/h itp.) Ale do rzeczy. Ostatnio wymieniałem olej w przekładni (Motul Transoil). Byłem polatać, zrobiłem niecałe 1mth, odstawiłem moto do garażu. Stało 2-3 dni, ide do garażu a tam widze plame oleju, nie taką mega dużą ale też nie mała kropke. I to wszystko od strony magneta (tam jest ten mechanizm od sprzęgła, mam sprzęgło na linke). Czy tam jest jakiś simmering? (dodam, że leci tylko jak na stopce bocznej motor stoi pochylony, jak stoi pionowo to suchutko). Czy to przez nadmiar oleju w skrzyni? Czy w tej uszczelce od pokrywy magneta musi być taki "rowek" na dole? I czym najlepiej uszczelnić dyfuzor tam gdzie łączy sie z cylindrem? No bo "rzyga" mi tamtęty, jakiś uszczelniacz czy coś?
Z góry dzięki
!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin