Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
donPedro
Wysłany: Wto 21:30, 25 Paź 2016
Temat postu:
Mateo polecam lac dobry olej np motul 300v, polecam tez oryginalne filtry oleju bo maja inna gestosc papieru niz zamienniki, zerkac na dwie pompy olejowe , zerkac na małe filtry rurkowe skrzyni biegów, jesli te rzeczy zaniedbasz to masz na bank w niedługim czas zatarty wałek rozrzadu ssacy na mostku lub starty na krzywce razem z dzwigienka, ( sprzedałem juz kilkanacie nowych wałków, dzwigienek i nowych mostków) jesli Ci faluje na obrotach a wszystkie mozliwosci Ci sie wyczerpały to zerknij w gazniku na taki duzy oring pod płytka na wózku reszta podobnie jak w innych moto.
Przym
Wysłany: Wto 15:41, 25 Paź 2016
Temat postu:
A ile pompa kosztuje? Ja też drugi zestaw naprawczy mam wstawiony.
Mateo
Wysłany: Pon 10:04, 24 Paź 2016
Temat postu:
Panowie, sprawa wyglada tak ze już drugi raz poszedł mi hamulec tylni, mianowicie miesiac temu kupiony oryginalny zestaw naprawczy i hamulec elegancko działał, przez miesiac. Wczoraj zawody pierwsze okrazenie i du*a brak jakiegokolwiek hamowania. Dodam że obudowa pompy bez żadnych rys itp. Jakieś porady? Wymienić całą pompke?
henio12323
Wysłany: Czw 15:54, 14 Lip 2016
Temat postu:
najlepszy jest mechaniczno hydrauliczny np dirttrick - napina sie jak oryginał - olejem, ale dodatkowo ma zapadki które nie pozwalają sie cofnąć - wiec na zimnym silniku łancuszek nie bedzie sie "luzował:"
r2r
Wysłany: Czw 11:12, 14 Lip 2016
Temat postu:
EDIT:
RC4 mają jednak hydrauliczny napinacz, najlepszy to oryginał, około 200PLN więc tragedii nie ma.
A te opony to ktoś strasznie długo musiał w szafie trzymać
Mateo
Wysłany: Czw 10:40, 14 Lip 2016
Temat postu: EXCF 250 '07
Siema, po przygodzie z CRF250R nadszedł czas na pomarańcz.
Motor ma 196mth i wychodzi na to że jest to oryginalny przebieg.
Co ciekawe ma opony na których wyjechał z salonu (do niczego się już nie nadają
).
Z czasem będę wstawiał zdjęcia wszelakich zmian itp.
Czekam na jakieś podpowiedzi na co uważać w tym silniku i roczniku, czego się wystrzegać itp.
PS. Strasznie głośno chodzi rozrząd na zimnym silniku. Słyszałem ze były w nich problemy z napinaczami. W poniedziałek odwiedzi mechanika i prawdopodobnie zmieniony zostanie napinacz. Jaki napinacz będzie najlepszy?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin