Autor |
Wiadomość |
Fourier |
Wysłany: Sob 21:25, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
"Przełożenia w secie..." ? |
|
|
trascy |
Wysłany: Sob 20:52, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
tez mi sie wydaje ze 15 by juz nie weszlo, ja mam 14/50 i jezdzi sie po drodze spoko bo płynniej na 13/50 bylo za wolne na miasto czuc ze sie meczy-za to w teren super tam kolega wczesniej wrzucil link do strony symulacji przeloze i byla symulacja na np. 17/50 sa takie zebatki wogole ?? |
|
|
luksw |
Wysłany: Sob 19:04, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
sory koledzy nie podalem modelu ale to nie seta dobra sprawa bedzie jasna jak kupie i ocenie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:56, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
15 to mi chyba w exc by nie weszło ;D na pewno nie z osłoną wysprzęglika a i o slizg łancucha by juz gryzło.
jak masz moto za wolne - to wymien na szybsze ;P 125tka to nie bardzo motocykl do przelotów jest |
|
|
amek721 |
Wysłany: Sob 18:53, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
Jeżeli mówisz o secie to tak jak wyżej napisałem odradzam 15 zębów |
|
|
luksw |
Wysłany: Sob 18:48, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
To teraz pytanie :
Przełożenia 14/48 - i jak dla mnie motor za wolny
Myślałem wsadzić do przodu 15 a z tyłu zostawić 48 tylko obawiam się miejsca tzn czy przednia nie będzie za duża. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie mądre głowy? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 17:44, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
bedzie róznica 1 zęba
a tak powazniej zazwyczaj 1 zab z przodu to 2-4 z tyłu, wiec srednio 3z z tyłu.
ja bym nie popadał w skrajność bo zamulisz moto, bedziesz palił sprzęgło itp itd.
tez podpowiem że 14 zębów jest lepsze bo sie mniej zuzywa przednia zębatka i dłuzej zyje łancuch |
|
|
PreSS |
Wysłany: Sob 16:19, 16 Lip 2016 Temat postu: |
|
raczej zdecyduje się na 14 - 48/50
chyba że 13 z przodu będzie lepszym wyborem i między 13 a 14 będzie spora różnica ? |
|
|
TheGreat |
Wysłany: Czw 21:15, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
Ja z tego co pamiętam to miałem 13/48 i tragedii nie było, ale myślę że 13/50-52 było by idealnie. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Czw 18:37, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
Gdy będziesz zmieniał coś w napędzie, to pamiętaj że przednia zębatka wychodzi najtaniej. |
|
|
kamiloz |
|
|
trascy |
Wysłany: Czw 15:36, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
14;42 to by było jakies 150km/h maxa |
|
|
PreSS |
Wysłany: Czw 14:35, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
@amek721
Bardzo dziękuje za szybką odpowiedź ! |
|
|
amek721 |
Wysłany: Czw 14:32, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
Różnica będzie OGROMNA.
Osobiście nawet jeżeli jeździłbym tylko po asfalcie nie zdecydowałbym się na takie przełożenie. W cięższym terenie będziesz miał spory problem.
Przełożenie, które masz teraz jest dość standardowe jak na setę.
Nie polecałbym wsadzanie na przód zębatki większej niż 14z, bo już ta jest blisko wysprzęglika.
Jeżeli przełożenie które masz jest za małe wsadź na tył 50/48, jeżeli za duże wsadź na przód 13. |
|
|
PreSS |
Wysłany: Czw 13:51, 14 Lip 2016 Temat postu: Przełożenia w secie. Jakie ? |
|
Witam
Obecnie w exc 125 latam na przełożeniach 14 : 52. Posiadam zestaw DID, który ma przełożenia 14 : 42 i teraz pytanie, czy duża będzie różnica przy założeniu tego zestawu, jeśli będzie to bardziej na plus czy raczej minus ? Ewentualnie jakie będą najlepsze przełożenia dla exc 125 ?
Pozdro ! |
|
|