Autor |
Wiadomość |
wojtek600 |
Wysłany: Czw 14:18, 21 Lip 2016 Temat postu: |
|
Właśnie spuściłem olej było go jednak za dużo o 200 ml.
wyrównałem stan oleju silnik teraz chodzi nie rzyga olejem nie kopci na niebiesko.
Ale zobaczymy co dalej. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 7:12, 21 Lip 2016 Temat postu: |
|
Nowe pierścienie mogą pęknąć kiedy chcą. Często pękają podczas zakładania jak ktoś robi to nie umiejętnie.
Jak tłok stary to może mieć brudne lub zawalone rowki na pierścienie i te nie zgarniają.
Ty widać nie przyjmujesz opcji że coś podczas tego remontu poszło nie tak. Ja taką opcję bym przyjął bo jest to częsty powód. O pomyłkę lub pech przy remoncie nie trudno.
Jeżeli masz olej w w gaźniku i wydechu to twój silnik działa jak motopompa tylko, że do oleju.
Więc albo odma, albo poważna usterka układu tłokowego albo jakiś problem z uszczelniaczami zaworowymi - może jakiś pękł, zawinął się lub zsunął.
Odma to taki wężyk co wychodzi z silnika i najczęściej idzie do wlotu gaxnika lub do airboxa. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 22:56, 20 Lip 2016 Temat postu: |
|
Oleju nie wlewa się tyle ile podaje producent, bo to jest całkowita pojemność układu. Nie zawsze (prawie nigdy) spuścisz cały olej.
Sprawdź poziom oleju tak jak nakazuje producent (oczko na deklu/bagnet).
W serwisowce wszystko jest dokładnie opisane. |
|
|
wojtek600 |
Wysłany: Śro 11:11, 20 Lip 2016 Temat postu: |
|
Napiszę po kolei.
Cylinder nie ma żadnej tulei to jest nicasil ma wymiar 101.
Jeszcze jak ma wyglądać nicasil? U mnie widać błyszczącą powierzchnie
w tym miejscu co chodzą pierścienie.
Od góry do dołu widać ryski po honownicy prześwitują przez tą błyszczącą powierzchnie czy tak ma być może nicasil wytarty do zera?
Pierścienie założyłem nowe symbolami do góry mechanik zakładał.
Pierścienie w rowkach to wszystko jest ok.
Możliwe żeby od razu pękły?
Tłok jest ten co był nie jestem w stanie określić marki ale widać że świeży, nie jest pęknięty. jego wymiar to 100,90 pisałem wyżej że 95 ale to jest 90.
Olej, BEL-RAY 10w40 exp sunthetic, oleju wlewam 1.6 tyle co powinno być.
Odma gdzie może być zapchana tego nie sprawdzałem ??? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 9:22, 20 Lip 2016 Temat postu: |
|
to masz jakiś burdel w tym silniku
rozumiem, że masz wbitą żeliwną lub stalową tuleję tak?
albo ci pękły pierścienie
albo ktoś źle założył pierścienie
albo masz nagar w pierścieniach
pęknięty tłok?
źle dobrany tłok?
zły olej?
zatkana odma?
lejesz za dużo oleju do silnika
można by wymieniać i wymieniać |
|
|
wojtek600 |
Wysłany: Wto 15:42, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
Biało niebieski dym i jest go naprawdę dużo bardzo gęsta ta chmura,
olej kapie tłumikiem w gaźniku też jest w filtrze powietrza kałuża oleju. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 8:40, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
jaki kolor ma ta chmura dymu? |
|
|
wojtek600 |
Wysłany: Pon 19:38, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
Wymiar cylindra 101 równo.
Tłok 100,95.
Z tego co widzę to cylinder ma wybity wymiar 100.
Ktoś widocznie zrobił szlif na 101 bez położenia nicasila
w czasie wolnej jazdy jest ok a jak odkręcam gaz to
wygląda na to że cylinder puchnie i olej się przedostaje na górę tłoka,
nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć.
Ale jeszcze tak przy okazji ten silnik to drugi w tym motorze.
Pierwszy silnik to 540 po rozebraniu to tłok w cylindrze miał luz na boki
dobre 0.5 milimetra i nie brał ani grama oleju kto to wytłumaczy?? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 17:15, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
ok, a co z cylindrem? trzyma wymiar? |
|
|
wojtek600 |
Wysłany: Pon 15:18, 18 Lip 2016 Temat postu: KTM 620 1999r lc4 pomocy. BARDZO KOPCI |
|
Witam wszystkich użytkowników mój problem wygląda tak.
Odpalam moto jeżdżę sobie na wolnych obrotach silnik chodzi ok
wyjeżdżam na pole odkręcam gaz a z tyłu chmura dymu puszcze gaz chodzi chwilę na wolny i jest ok.
Rozebrałem silnik, wymieniłem uszczelniacze zaworowe głowica sprawdzona
i jest pewna, pierścienie 3 sztuki nowe, uszczelki nowe wszystko oryginał.
silnik poskładany olej wlany stan ok,
Odpalam silnik chodzi ładnie wyjeżdżam na pole odkręcam i dalej to samo,
kopci jak szalony.
Co może go boleć olej wlewa się do komory wału i już nie wraca do skrzyni
to jest możliwe i z komory wału wyrzuca nadmiar ?? |
|
|