Autor |
Wiadomość |
Nabru121 |
Wysłany: Czw 22:00, 04 Sie 2016 Temat postu: |
|
Podsumowując: kupiłem używany stator od 450 i odbpalił dzisiaj. Jutro zrobie regulator i dam znać czy światła zaświeca normalnie |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 13:16, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
Bo tych śrub się normalnie nie tyka.
Daj je na najmocniejszy klej do gwintów i wsio. |
|
|
Nabru121 |
Wysłany: Pią 12:19, 29 Lip 2016 Temat postu: |
|
Druga sprawa, to jak zakrecic te śrubki żeby się to nigdy nie powtórzyło? Na kleju wystarczy ? W serwisówce nic nie doczytałem ale mi to umkneło |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 22:18, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
firmy potrafia takie rzeczy naprawiac, główna cewke i tak wywalają do zera, nawijaja zwoje i oblewaja na nowo tworzywem. pozatym nie pytaj nas tylko firmy co i jak i za ile to zrobi. jak poszukasz to i nawet na forum ktos podawał konkretne nazwy firm |
|
|
Nabru121 |
Wysłany: Czw 20:16, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
Nie będzie problemu z regeneracją? Wyłamało mi troche jakiegoś plastiku ale ogólnie trzyma sie cały tylko że porysowany i jedna cewka jest tak jakby cała oblana tworzywem, nie zdarło czasem z niej tego plastiku z jednej stony? (Chodzi mi o tą najwyżej położona w drugim zdj) |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 20:03, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
hehe tak to jest jak ktos sie pcha w remonty jak nie ma pojęcia o niektórych sprawach, albo nie wie co to serwisówka.
szukaj uzywki - najszybciej i najtaniej, jak nie znajdziesz - szukaj firmy co ci to przewinie. z rozwierceniem to kilka minut roboty. a sciągacz kupisz za 20 kilka złotych w necie |
|
|
Nabru121 |
Wysłany: Czw 19:44, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
No to mamy odpowiedz na brak iskry: nw jakim cudem ale 6 na 8 śrubek w środku magneta sie odkreciło i narobiło niezły bajzel. Jedną urwało na pół a reszte zerwało. Dobrze że magnes je złapał ale poniszczyły stator. Nie wiem czy dać go do regeneracji czy szukać nowy Może ma ktoś bo nie mam siły już do tego, wsytarczy że musze dorobic sobie sam na tokarce sciągacz do magneta to jeszcze rozwiercic tą urwą śrubke. Dam niżej fotki jak to wylgąda:
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 22:03, 27 Lip 2016 Temat postu: |
|
spusc olej, zdejmij stator, obejrzyj cyz nie ma mechaniczncyh uszkodzen. jak wygląda spoko. to mozna by podesłać do jakiejs firmy - ona juz dokładnie sprawdzi co i jak, i ewentualnie moze ci to naprawic |
|
|
Nabru121 |
Wysłany: Śro 20:06, 27 Lip 2016 Temat postu: |
|
No to kaplica, do cewki nie dochodzi prąd. Przeskoczyłem moduł i sprawdzam wpiny które wychodza z silnika no i prąd w kablach które maja coś wspólnego z prądem zmiennym mają napiecie około 9v jak zakrece rozrusznikiem, mam jeszcze 4 inne kable: czerwony i zielony ( weług schematu wychodzą z "pick up" nie mam pojecia co to jest i tutaj nie doszukałem żadnego napięcia ani na zmiennym ani na stałym) i czerwono czarny i czerwono biały ( wychodzą z "generatora" i tutaj było różnie bo było niby 3v i wiecej nie zaobserwoałem i czasami nic nie mogłem zmierzyć a czasami było). Zdziewniem bylo dla mnie też jak odkreciłem dekiel że wylało się troszke Oleju. To chyba normalne w 4t? Wczesniej miałem suche magneto w 2t i było to dla mnie zdziwieniem. Co teraz koledzy :/ ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:10, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
wytworzy swoja droga polecam zajrzeć jednak do serwisówki |
|
|
Nabru121 |
Wysłany: Wto 20:38, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
Cały dzien szukałem ale na podobny wpin nic nie znalazłem, bede zmuszony chyba jakos przerobić taki zwykły regulator. Co do cewki to jutro po pracy bede sprawdzał czy dochodzi do niej prąd i modlę sie o to. Do cewki dochodzi jeden kabel i jak kręci rozrusznikiem to koło magnesowe wytworzy prąd zeby pokazać mi na mierniku? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:16, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
jest chinski pasujący regulator - tylko moze podawac w ktmie troche za duze napięcie.
co do iskry - dziwna sprawa - trzeba wszystko po kolei patrzeć i testować, na siłe bym nic nie wymieniał |
|
|
Nabru121 |
Wysłany: Wto 12:39, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
amek721 napisał: | Pierwsze co bym zrobił to podmienił świecę, a potem grubsze sprawy |
Zdjąłem fajke i wsadziłem świece inna a później do ramy i kopie, nie ma iskry, tak samo zdjąłem fajke i też nie ma iskry, oczwyscie do pewnej masy wszystko przykładałem. Mam dość, dosyć że regulator musze kupić to pewnie jeszcze cewke a nie ma żadnych zamienników |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 12:37, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
Pierwsze co bym zrobił to podmienił świecę, a potem grubsze sprawy |
|
|
Nabru121 |
Wysłany: Wto 12:01, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
amek721 napisał: | Na 99% zanim sie zorientowałeś z fajką silnik był już zalany.
Nic nie powinno sie stać, wystarczyło odczekać aż benzyna wyparuje |
A no chyba sie stało, nie mam iskry, wymienic cewkę czy cos sie mogło spieprzyc dalej? |
|
|