Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Alice in Wonderland
Wysłany: Pią 23:22, 12 Paź 2012
Temat postu:
mam do 2004, myślę, że zawsze nowsze
Nie mogę wkleić linka, więc jakby ktoś chciał niech mówi
Jarek
Wysłany: Sob 16:21, 15 Wrz 2012
Temat postu: instrukcja obsługi
też bym chętnie to zobaczył, jak ktoś ma to bardzo proszę na maila
jareks1234@wp.pl
ktm lc4 640 2000r
fxrider
Wysłany: Wto 22:43, 01 Lis 2011
Temat postu:
najwięcej zmian było w '03 roku: pomijając inną głowicę i sprzęgło o czym każdy wie są n.p. inne kołki ustalające cylinder, inne przełożenie wstępne w silniku (inny kosz sprzęgła i wałek wyrównoważający, inna zębatka jednej z pomp oleju). Zmienił się też tłok - jest wymienny ze starym, ale ma m.in. jeden pierścień zupełnie inny. W 2004 doszedł bardziej rozbudowany układ olejowy (dodatkowa dysza od przodu silnika). Pomijam zmiany w elektryce, bo tam często coś było mieszane. Rodzaje uszczelek też potem ewoluowały.
Pojawiło się też potem (tzn. po '03 który obejmuje ta serwisówka) sporo odmian, zwłaszcza SM: z innymi subframe'ami, airboxem, innym wydechem (zupełnie inne kolektory), cała masa różnych konfiguracji zawieszenie (nastawy, ilość oleju do zawiasu trzeba patrzeć pod konkretny model i rok moto - najlepiej weryfikować w.g. numerów nastawów wybijanych na lagach, amorkach). Było też sporo odmian półek - różne średnice, offsety, mocowania pod stacyjkę lub brak.
Na prawdę drobnych różnic jest cała masa - wystarczy dokładniej katalogi powertować. Oczywiście podstawowe wytyczne serwisowe są bez zmian, na szczęście.
Rysiek24
Wysłany: Wto 22:17, 01 Lis 2011
Temat postu:
tzn co zmienili ?
fxrider
Wysłany: Wto 22:06, 01 Lis 2011
Temat postu:
Rysiek24 napisał:
idzie na maila , co prawda 98-03 ale zmian do LC4 690 nie bylo w tych sprzetach
Było, nawet całkiem sporo. Fakt, że to raczej niuanse, ale w niektórych miejscach mogą mieć spore znaczenie.
Gość
Wysłany: Wto 18:11, 01 Lis 2011
Temat postu:
Czy też mogę poprosić o instrukcję?
Moj adres
agnieszka_stolowska@o2.pl
muniek90
Wysłany: Pon 18:10, 17 Paź 2011
Temat postu:
Myślę że przy tej maszynie to tylko regulacja zaworów i wymiana oleju będzie Cię interesować(dopiero kilka sezonów jeździ). Oba w zależności od stylu jazdy..jeżeli ekstremalnie eksploatujesz maszynę to nawet co 2,5tys. Jeżeli amatorsko to co 6tys.
To bardzo ważne w KTM żeby wszystko robić na czas, wtedy odwdzięcza się bezawaryjnością
Rysiek24
Wysłany: Nie 11:40, 16 Paź 2011
Temat postu:
idzie na maila , co prawda 98-03 ale zmian do LC4 690 nie bylo w tych sprzetach
lb2635
Wysłany: Nie 7:30, 16 Paź 2011
Temat postu: Instrukcja do LC4 640 2006r
Poszukuję instrukcji do KTM LC4 640 2006r. w języku polskim lub niemieckim, najlepiej w wersji elektronicznej (pdf, jpeg itp). Może być zdjęcie aparatem poszczególnych stron, byle czytelne.
Z góry dziękuję za pomoc.
jozszp@wp.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin