Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
fxrider
Wysłany: Czw 14:00, 20 Paź 2011
Temat postu:
Koszt koło 50-100zł, w zależności jak trafisz, plus boczek (jeśli chcesz zmieniać) jakieś 40zł.
Będzie pasował od wszystkich 640 z pojedynczym wydechem.
Jakbyś był zainteresowany to mam luzem ze 2 takie airboxy, snorkel też powinienem gdzieś mieć.
IMO to kwestia regulacji gaźnika.
Jeśli chodzi o kompatybilność części, to tu możesz sprawdzić.
http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/ktmworld/KTM_OEM/KTMDB.asp
Osłona zębatki będzie pasowała od każdej LC4 640 bez hydraulicznego sprzęgła (te z powinny dać się b. łatwo zaadaptować w razie czego, w drugą stronę gorzej), od 620 pewnie też. Zwróć uwagę, że są różne rozmiary "szyn" zabezpieczających (ten metalowy element pod plastikiem) - jeden pod z15/16 i drugi pod z17.
Kpl. z szyną 15/16 do takiego modelu na pewno mam gdzieś luzem.
Centralka będzie pasowała każda, jedynie kwestia wysokości - najniższe są od SM, najwyższe od SXC. Na pewno mam jedną lub 2 centralki luzem - na pewno od SM i chyba od Enduro (czyli średnią; musiałbym pomierzyć), lecz bez "półksiężyca" i sprężyn.
Jakbyś był zainteresowany jakimiś "dealami" czy dodatkowymi informacjami odezwij się na PW lub
fxrider@xtclub.pl
pzdr, Adam
pozdrawiam, Adam
żółf
Wysłany: Czw 8:23, 20 Paź 2011
Temat postu: Problem z powietrzem, przerobione air box
Po pierwsze pochwale się:
Kupiłem wymarzonego 640 lc4 adventure z 2002r.
Sprzęcik w ładnym stanie, nie gruchocze nic w silniku. Zauważyłem jedną poważną wadę:
Po chamsku przerobiony airbox. Snorkel jest całkowicie wycięty, zamiast niego wstawiony jest szeroki panel z plexi zabezpieczony siateczką (ok 15x6cm) Dodatkowo w boczku filtra zrobiona jest dziura (a'la racingowy panel;)
(tu troszkę nie wyszło, już po zaklejeniu taśmą)
W czym objawia się problem. Przy odsłoniętym filtrze motocykl chodzi tylko na ssaniu, jeżeli przysłonię filtr chodzi bez. Zakleiłem wlot taśmą izolacyjną i w zależonści od tego jak mocno zakleję albo są problemy z wolnymi obrotami(więcej odkryte), albo nie wkręca się na maxa(mocniej zasłonięty)
Pytanie do Was co zrobić? Wyczyściłem gaźnik, niestety nie sprawdziłem dysz, ale pewnie są oryginalne. Obniżyłem poziom paliwa, tak aby zaworek odcinał dopływ kiedy pływak jest równolegle do komory pływakowej.
Nasuwają mi się 2 rozwiązania:
1. Kupić nowy airbox
a) za ilę dostanę używany?
b) od jakich modeli będzie pasował?
2. Zmienić dysze w gaźniku, bo obstawiam że są fabryczne
Może jakieś ciekawsze pomysły?
Dodatkowo pytanie
Szukam osłony zębatki zdawczej i centralki. Od jakich modeli będą one pasowały?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin