Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
StianEXC
Wysłany: Wto 19:42, 09 Sie 2016
Temat postu:
skrobik napisał:
StianEXC zaciekawił mnie temat odpowietrzenia bez odpowietrznika, mógłbyś dokładniej opisać jak to zrobic ?
To tak w skrócie
1.Wyciągasz ten tłoczek ze sprezynką w wysprzęgliku.
2.Zalewasz tam pod ''korek'' i wkładasz sprężynę z tłoczkiem, następnie wciskasz i zakładasz seger
3.Płyn który, był na dole ( w wyprzęgniku) został przetłoczony do pompy, jest już w całym układzie i samoczynnie sie odpowietrzył, czasem raz przepchanie to może być za mało, więc powtarzamy, a później jak już jest płyn w układzie to można,a nawet trzeba wciskać tłoczek już bez żadnej rozbiórki żeby reszta bąbelek wyszła na zewnątrz.
Nie zapomnij dolewać płynu od góry w czasie pompowania bo na początku będzie go wywalało do góry, a później może być usty zbiorniczek, więc trzeba tego pilnować żeby się nie zapowietrzył
Używam tej metody i zawsze działa
Rojek
Wysłany: Wto 19:00, 09 Sie 2016
Temat postu:
http://www.ktmracing.fora.pl/ogolnie,8/tipstricks-ktm-patenty-porady-kombinacje,17320.html
Któryś post Henia na pierwszej stronie
picolo
Wysłany: Wto 10:39, 09 Sie 2016
Temat postu:
Dokładnie, bo właśnie dotarł do mnie dzisiaj ten brembo, będę składał na dniach, jak to odpowietrzyć najlepiej?
skrobik
Wysłany: Wto 9:55, 09 Sie 2016
Temat postu:
StianEXC zaciekawił mnie temat odpowietrzenia bez odpowietrznika, mógłbyś dokładniej opisać jak to zrobic ?
r2r
Wysłany: Pon 10:01, 01 Sie 2016
Temat postu:
Mój stary RFS do dzisiaj bez problemu na nim jeździ, więc bierz śmiało
henio12323
Wysłany: Nie 20:31, 31 Lip 2016
Temat postu:
brembo są montowane w nowszych ktmach i spoko mozna do rfsa wsadzic. róznica jest w tym że brembos jest przystosowany teoretycznie do płynu dot4. a magury do mineralnego. ale na mineralnym brembo bedzie działał poprawnie
StianEXC
Wysłany: Nie 17:22, 31 Lip 2016
Temat postu:
Wiesz co wiele Ci nie pomoge, ale mam taką metodę na odpowietrzania wysprzęglika, że nie używam odpowietrznika- dla mnie mogło by go nie być
Wciskam tłoczek i sam płyn spływa, ale niech Ci ktoś bardziej doświadczony w mechanice potwierdzi czy chłam czy spoko
picolo
Wysłany: Nie 14:41, 31 Lip 2016
Temat postu: Wysprzęglik RFS
Mam pytanie do znawców tematu, dotyczące wysprzęglika do silnika 400/450/525 RFS.
Czym się różni taki wysprzęglik brembo
http://allegro.pl/wysprzeglik-ktm-2t-4t-brembo-bez-odpowietrznika-i5094177731.html
od seryjnego magury? Jest to wersja bez odpowietrznika, ale tu domyślam się, że na śrubie się to odpowietrza, ale ogólnie jakieś zmiany w pracy względem magury będą odczuwalne, używał ktoś czegoś takiego?
Łańcuch zniszczył mój wysprzęglik, do rfs na internetach nic z magury... A ten brembo by pasował tylko nie chcę brać w ciemno, bo nie wiem co to jest, czy jakiś tuningowy, czy jakiś chłam, chociaż sądząc po marce powinno być ok... Ktoś, coś?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin