Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
DjLeonn
Wysłany: Śro 15:02, 24 Sie 2016
Temat postu:
Co myślicie o tym:
http://www.tireballs.com
henio12323
Wysłany: Wto 18:33, 02 Sie 2016
Temat postu:
tez słyszałem ze wentyle leca w tych musach.
co do twardosci i wielkosci - to tak jak pisałem - niektórzy wola wieksze cisnienia inni mniejsze i trzeba dobrać pod siebie. ale zawsze mus jest dosyc twardy i tak
2 sprawa to rozmiar, niektórzy kupuja musy 120 a wsadzają do opon 140... w niektórych to daje niezły efekt niskiego cisnienia... ale niektóre opony potrafia spaść z rantu
major000
Wysłany: Wto 15:30, 02 Sie 2016
Temat postu:
Robiliśmy sami takie pompowane musy. Wytrzymywały kilka godzin i urywało wentyle. Pozatym jeśli przebijesz tą dętkę i zejdzie całe powietrze to mus robi się za mały, ranty opony wpadają do felgi i tylko zostaje kierunek dom.
Musy poza ich wagą i ceną są najlepszą opcją, szczególnie jeśli latasz w zawodach.
Tubliss fajna opcja, regulacja ciśnienia(lepsza trakcja), ale można złapać kapcia, minusy to cena.
Dętka(gruba), jeśli latasz raz w miesiącu, nie jeździsz po zawodach to najlepsza i najtańsza opcja.
Kajtek DBL
Wysłany: Wto 15:08, 02 Sie 2016
Temat postu:
To ja już chyba zostanę przy dętce... Mousse, tubblis, pompowany mousse, piłki tenisowe, co jeszcze wymyslą
Już nie zaśmiecam sobie głowy tymi bajerami.
KristofSX
Wysłany: Wto 12:57, 02 Sie 2016
Temat postu:
hehe niezłe, taki 'uproszczony' TUbliss, tylko cena nie uproszczone
Fat
Wysłany: Wto 11:48, 02 Sie 2016
Temat postu:
A stosował ktoś pompowanego musa Mefo? Jak to się sprawdza, tak z ciekawości?
cinQ
Wysłany: Wto 8:54, 02 Sie 2016
Temat postu:
Super, o to mi chodziło
konkretna opinia.
Własnie u mnie w Opolu mają Dunlopa w dobrej cenie więc podjade i popytam jaka twardośc to jest i rozmiar
major000
Wysłany: Wto 7:19, 02 Sie 2016
Temat postu:
Musy są różnych twardości i trzeba na to zwracać uwagę. Dunlop ma kilka twardych musów na których trakcja jest bardzo słaba, trzeba je nawiercać. Ale z racji że są twarde to żyją długo. Im miększy mus tym lepsza trakcja ale krótsza żywotność. Michelin robi fajne musy, u mnie żyły 1 sezon, ale niestety są drogie. Musisz poczytać bo Michelin i Dunlop robią różne twardości.
Rozmiarówka też jest ważna. Jeśli kupisz twardego musa w rozmiarze 140 to nie wciśniesz go do opony 120. Miekkiego musa 140 da radę włożyć.
Dunlop i Michelin BIB mousse polecam, miałem obie firmy i są wporządku.
Musa smarujesz przy zakładaniu opony. Nie trzeba ściągać co kilka godzin i smarować. Zaklejasz tylko dziury po wentylu i trzymaku żeby woda nie szła do środka.
cinQ
Wysłany: Wto 7:04, 02 Sie 2016
Temat postu:
Okey panowie ale jak na razie to tylko jedna opinia na temat jakiej marki wybrac mousse... czy wszyscy popierają Michelin i Mefo?
Wiecie gdzie mozna wyrwać w dobrej cenie taki mousse?
Aha i czy one sa produkowane w różnych twardościach, bo wiem że Techno mousse ma w ofercei kilka różnych twardości w zalezności w jakim terenie śmigasz, czy Michelin ma tak samo?
henio12323
Wysłany: Pon 21:34, 01 Sie 2016
Temat postu:
tzn sam montaż na tublisie upierdliwy nie jest, ale trzeba sie bawic troche w wode z mydełkiem ;D a bywa że jak sie za mało da to potem schodzi powietrze ;/
KristofSX
Wysłany: Pon 19:11, 01 Sie 2016
Temat postu:
henio12323 napisał:
to tez prawda.. zmienic na szybko opone nie jest tak łatwo. ale tublissa tez sie szybko nie zrobi.
ostatnio na tublisie, zrzuciłem i założyłem mitasa zielonego w 10minut, ale pewnie z michelinem bym się męczył sporo dłużej
henio12323
Wysłany: Pon 18:57, 01 Sie 2016
Temat postu:
to tez prawda.. zmienic na szybko opone nie jest tak łatwo. ale tublissa tez sie szybko nie zrobi.
ja zmieniałem kilka razy na ziemi - jakies szmatki na srodek koła, i podstawa to łyżki, w sumie im wiecej tym lepiej ;D z 6 łyzek i opona zmieniona w moment.
KristofSX
Wysłany: Pon 18:49, 01 Sie 2016
Temat postu:
z musem jest jeszcze jeden minus - ciężko zmienić oponę bez porządnego stojaka do zmiany opon,
henio12323
Wysłany: Pon 18:42, 01 Sie 2016
Temat postu:
dętka mus jak i tubliss maja swoje wady i zalety
nawet najgrubsza dętka jest do przebicia, a im grubsza to jedynie wieksza ochrona przed "uszczypnieciem" i dziurkami, ale łatwiej w takiej zerwac wentylek zaleta ze tania i łątwo dostepna
tublis super - ale szybko leca ranty opon, tez mozna przebić, zaleta że masz super kontrole cisnienia w kole głownei chodzi o mozliwosc zejscia nisko
muss - pancerne rozwiązanie, nie do przebicia.... ale najdrozsza zabawa
co do tego jaki mus to zalezy na jakich oponach smigasz i jak smigasz, miałem musy technomousse do enduro dla mnie były kiepskie, mimo ze były logowane enduro.. to były mega twarde ale z drugiej strony bardzo lekkie. jak dla mnie za twarde opona mało co tłumiła.
najlepsze to mefo i michelin - tam też są rózne, ale najtansze najgorsze słabych firm musy sobie odpusc bo one mają mało wspólnego z dobrym mefo np.
mussa smaruejsz dołączonym smarem i zakładasz i tyle. normalna osoba która chce jeździc sensownie i tak zmienia dosyc często opony - wtedy sie dosmarowuje i zakłada dalej. po prostu jak bedzie suchy bedzie tarł o opone i zamiast sie slizgać bedzie sie przyklejał i np na korzeniach rwał. dodam że musy strasznie obciązają koła, i zwiekszają opory toczenia wiec trzeba sobie samemu odpowiedziec na pytanie cyz sie opłaca cyz nie
Kajtek DBL
Wysłany: Pon 15:26, 01 Sie 2016
Temat postu:
Pozwolę sobie dopiąć się do tematu
Ja też rozważam kupno musa, też nie wiem jakiego wybrać ale też nie wiem czy jest sens do amatorskiej jazdy kupować coś takiego. Jak wygląda konserwacja czegoś takiego ? Co kilka mth nowy smar ? Jaki samr, pewnie jakiś dedykowany ? Jak z postępować z nowym musem ? Czy po prostu lepiej kupić grubą 4mm dętke
Wszystko się przyda mi i potomnym
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin