Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
batsopot
Wysłany: Pon 18:29, 19 Gru 2011
Temat postu:
Witam
A w mojej 525 wymieniłem tylko uszczelniacze zawieszenia przedniego,łańcuszek rozrządu ,łożyska i dorobiłem tulejki do kól //// po 1,5 roku od kupna .(bez wymieniania rzeczy eksploatacyjnych)
Wszystko zalezy jak było dbane moto itp i ew. od kogo kupione
zawsze czytając ogłoszenie " moto od amatora nie jezdzone na torze po remoncie cena np10000 zl" az boki zrywac dobry remont to kilka tys silnik a reszta ?heheheheehe czasem ludzi ponosi.
moje od kolegi wiadomo co bylo czego sie spodziewać
Czepek
Wysłany: Pon 14:48, 19 Gru 2011
Temat postu:
bully napisał:
Dave napisał:
żliwości.
Naprawdę lekki motocykl,
heh, ciekawe stwierdzenie, jeszcze tego nie słyszalem o LC4ce.
bo to było o 400tce
kuba2955
Wysłany: Pon 10:50, 19 Gru 2011
Temat postu:
czyli duża jest różnica w mocy 400 a 620/640? bo miałem lc4 400 i szukam teraz czegoś troche mocniejszego ale żeby znów bylo jak najlżejsze bo czasem ciężko poradzic jak się zakopie
bully
Wysłany: Wto 9:32, 29 Lis 2011
Temat postu:
Dave napisał:
żliwości.
Naprawdę lekki motocykl,
heh, ciekawe stwierdzenie, jeszcze tego nie słyszalem o LC4ce.
lukasz_vip
Wysłany: Wto 9:31, 29 Lis 2011
Temat postu:
Akurat u ciebie to bym na pech zrzucił ;]
fxrider
Wysłany: Pon 22:50, 28 Lis 2011
Temat postu:
lukasz_vip napisał:
Jak się dba tak się ma ;]
weź mnie qrcze nie denerwuj...
lukasz_vip
Wysłany: Pon 20:55, 28 Lis 2011
Temat postu:
Jak coś to mój LC4 po bardzo dużym serwisie jest na sprzedaż i daję gwarancję, że nic nie padnie. Aktualnie 5tys km po remoncie i wymieniłem w tym czasie tylko fajkę od świecy bo odmówiła posłuszeństwa. Jak się dba tak się ma ;]
I jak chcesz robić dłuższe wyprawy to bierz LC4 620/640 bo 400 trochę za słaba jest.
Gierek
Wysłany: Pon 19:57, 28 Lis 2011
Temat postu:
LC4 naprawdę fajna konstrukcja, ja kupiłem na początku wakacji 620 95r. i naprawdę polecam, śmigałem cały czas od zakupu do teraz praktycznie bez nakładu, (tyle co oleje, filtry, klocki, płyny, opony, łożyska, i paliwo), do przejażdżek krótszych i dłuższych nadaje się idealnie, na szosie też fajnie się śmiga i nie brakuje mocy (na kołach SM), Jak bym miał drugi raz wybierać to z pewnością wybrał bym lc4. Kumpla lc4 400 nie wydaje się jakoś drastycznie słabsza niż moja 620 więc 400 powinna nadawać się do nawet dłuższych wojaży.
Rysiek24
Wysłany: Pon 14:41, 28 Lis 2011
Temat postu:
co racja to racja ,jak nie umiesz prawidlowo eksploatowac moto , albo napailes sie na "okazje z allegro" to czego sie dziwisz , ja takze polecam prosty i bzawaryjny sprzet , do dalszych wypadow po czarnym lepiej 620 , wiecej mocy i momentu , w terenie 400 tez polata.
123
Wysłany: Pon 14:09, 28 Lis 2011
Temat postu:
jesteś jedyny, po prostu kupiłeś złoma.
bartek201087
Wysłany: Pon 12:41, 28 Lis 2011
Temat postu:
ja nie polecam tyle kłopotów miałem z tym ktm ze porażka co 2 wyjady cos padało miałem dość sprzedałem... kupilem yz426 zero problemow
Dave
Wysłany: Nie 23:00, 23 Paź 2011
Temat postu:
Dzięki za odpowiedzi. Byłem dzisiaj oglądać.. Nie miałem zbyt wiele czasu, wpadłem tylko przejazdem. Palił faktycznie od kopa. Jak już się zagrzał to było spoko, chociaż przy prze gazowaniu trochę go dusiło jak schodził z obrotów. Ciężko powiedzieć, musiałbym pojeździć niestety dzisiaj nie było takiej możliwości.
Naprawdę lekki motocykl, w teren super coś czuję. Boję się tego asfaltu, że odmówi posłuszeństwa przy dalszych wypadach. Jednak LC4 to większy wypadek, a będzie to mój drugi motocykl i utrzymanie dwóch może być problemem.
szakul123
Wysłany: Nie 12:58, 23 Paź 2011
Temat postu:
niestety nie maiłem okazji śmigać 400 także za wiele na jej temat nie napiszę, lecz osobiście moim zdaniem lepsza jest 620 (a zwłaszcza na te wypady wakacyjne) więcej mocy a waga minimalnie większa, wydaje mi się również że jest więcej części
czlowiekzprzyszlosci
Wysłany: Nie 10:13, 23 Paź 2011
Temat postu:
Polecam ci owy motocykl, absolutnie nadaje się na śmiganie po lesie, wypady z kumplami. Nie słuchaj się ludzi którzy nie jeździli/robili KTM'ów bo będą ci opowiadać dziwne niestworzone opowieści. Musisz to przeżyć na własnej skórze. mam koleżków co jeżdżą tylko japońcami, ale pośród nich to właśnie mój Kat się wyróżnia, wysoki, pomarańczowy, pięknie się prowadzi po lesie.
Części jest bardzo dużo tylko trzeba umieć szukać, przykładowo "biznesmeni" na allegro mają różne ceny, dzwonisz do jednego 60 zł do drugiego 30zł itd.
Po asfalcie polatasz, ale kostka się w ogóle nie nada. Zjedziesz ją nim się obejrzysz.
Dave
Wysłany: Pią 18:28, 21 Paź 2011
Temat postu: KTM 400
Witam
Mój pierwszy post więc od razu się przedstawię, Dawid z Krakowa.
Chciałbym zakupić jakiegoś delikatnego KTM'a do śmigania po krzakach. Myślę o KTM 400 rocznik 96. Co sądzicie? Interesuje mnie bardzo sprawa części jak to wygląda. Słyszałem pogłoski że może być słabo z tym. Na allegro całkiem spoko to wygląda.
Pytanie co do samych wrażeń z jazdy, czy da się tym kawałek po asfalcie przejechać ? Głównie śmigałbym po terenie, ale w wakacje jakieś bieszczady, rumunia byłyby wskazane
.
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin