Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bully
Wysłany: Wto 22:26, 16 Sie 2016
Temat postu:
kończy się nawet ekspresowo. po jednym CC 1,5H kostki już były pozaokrąglane, aktualnie przebieg dwa CC i kilka treningów czyli ok 7mh i kostki sa już mega okrągłe, kilka już nie ma.
Owszem była nowa trakcja byla super na 0,6 bara.
kamiloz
Wysłany: Wto 22:26, 16 Sie 2016
Temat postu:
Dzięki Panowie za rady, tak jak się spodziewałem, że z żywotnością będzie słabo.
Pirelli Scorpion MX Extra X, ponoć bardzo wytrzymała, prawda to?
PiterBaja
Wysłany: Wto 19:32, 16 Sie 2016
Temat postu:
kamiloz napisał:
Wybaczcie, że post pod postem poraz kolejny, ale trafiła się dobra oferta z ef07 zółty pasek. Chciałem zapytać jak sprawuje się na mokrym, błocie i trawie? Korzeni i kamieni brak.
Już pisałem w innym temacie, ale gdyby ktoś spodziewał się większych zakupów jeśli chodzi o opony, to chętnie bym się podpiął..
Dobra oponka szczegulnie na te warunki o ktorych piszesz ale konczy sie bardzo szybko. Mimo małego juz bieżnika mam dziwne ze wraz jest cieszko w niej urwac trakcje
picolo
Wysłany: Wto 18:21, 16 Sie 2016
Temat postu:
Spisuje się dobrze, jest to bardzo dobra guma ale mało trwała. Na moje bardziej na korzenie i kamienie niż trawe i błoto, gdzie napewno lepsze będą crosowe chudsze gumy.
Na Twoją asfaltową jazde szkoda pieniędzy, u nas omijając asfalty jeżdzą takie 20-25h więc rozumiesz chyba?
kamiloz
Wysłany: Pon 15:49, 15 Sie 2016
Temat postu:
Wybaczcie, że post pod postem poraz kolejny, ale trafiła się dobra oferta z ef07 zółty pasek. Chciałem zapytać jak sprawuje się na mokrym, błocie i trawie? Korzeni i kamieni brak.
Już pisałem w innym temacie, ale gdyby ktoś spodziewał się większych zakupów jeśli chodzi o opony, to chętnie bym się podpiął..
kamiloz
Wysłany: Sob 16:32, 13 Sie 2016
Temat postu:
żółf napisał:
kamiloz napisał:
żółf napisał:
AC10 nie bierz, bo gorszego kartofla to nie widziałem, opona wygląda jak kostka, a gryzie jak slick - tragedia (zresztą skrót AC znaczy AleChujowizna:)
Polecam dunlopa d952, fajnie gryzie miękkie podłoże, starcza na bardzo długo i kostki się równo wycierają, więc nawet na niskich kostkach ma dobrą przyczepność. Asfalt nie robi na nim wrażenia
Ile gdzieś tak mth podołała w Twoich (jakich?)/podoła w moich warunkach?
Na komplecie 952 zrobiłem załadowaną lc4 3 tys po wysokich górach (kamolce i dużo szutrów), potem tysiąc po piachu i pomimo zużycia cały czas ładnie ciągnęła. Potem na dokładkę 5 tysięcy po asfalcie i kostki miały jeszcze z 2 mm. Najlepsza opona do uniwersalnego motocykla gdzie dużo po czarnym się jeździ, ale się chce trochę w offroadzie też pobawić. Jedynie zupełnie nie nadaje się na mokre, słabo klei do kamieni.
Dzięki za odpowiedź. Skoro na mokrym nie daje rady, będę szukał c18Xc.
żółf
Wysłany: Pią 19:42, 12 Sie 2016
Temat postu:
kamiloz napisał:
żółf napisał:
AC10 nie bierz, bo gorszego kartofla to nie widziałem, opona wygląda jak kostka, a gryzie jak slick - tragedia (zresztą skrót AC znaczy AleChujowizna:)
Polecam dunlopa d952, fajnie gryzie miękkie podłoże, starcza na bardzo długo i kostki się równo wycierają, więc nawet na niskich kostkach ma dobrą przyczepność. Asfalt nie robi na nim wrażenia
Ile gdzieś tak mth podołała w Twoich (jakich?)/podoła w moich warunkach?
Na komplecie 952 zrobiłem załadowaną lc4 3 tys po wysokich górach (kamolce i dużo szutrów), potem tysiąc po piachu i pomimo zużycia cały czas ładnie ciągnęła. Potem na dokładkę 5 tysięcy po asfalcie i kostki miały jeszcze z 2 mm. Najlepsza opona do uniwersalnego motocykla gdzie dużo po czarnym się jeździ, ale się chce trochę w offroadzie też pobawić. Jedynie zupełnie nie nadaje się na mokre, słabo klei do kamieni.
kamiloz
Wysłany: Pią 18:28, 12 Sie 2016
Temat postu:
żółf napisał:
AC10 nie bierz, bo gorszego kartofla to nie widziałem, opona wygląda jak kostka, a gryzie jak slick - tragedia (zresztą skrót AC znaczy AleChujowizna:)
Polecam dunlopa d952, fajnie gryzie miękkie podłoże, starcza na bardzo długo i kostki się równo wycierają, więc nawet na niskich kostkach ma dobrą przyczepność. Asfalt nie robi na nim wrażenia
Ile gdzieś tak mth podołała w Twoich (jakich?)/podoła w moich warunkach?
henio12323
Wysłany: Czw 12:18, 11 Sie 2016
Temat postu:
dorzuce że szerszy kapeć = wieksza trakcja - głownei chodzi o wieksze moto, na wąskim kapciu np 500ta z kapciem ze 125tki nie pojedzie. węzszy kapeć - mniejsza trakcja ale mniejsza masa wiec lepsza np zwrotność.
no i sam teren - na piasek np stosuje sie szerokie kapcie żeby było czym gryźć i sama szerokosc opony pozwala sie utrzymaćmoto na piasku a nie kopać rowy. ale np na błoto lepiej wąskiego - szeroko potrafi sie slizgać po błocie bo sie utrzymuje " na powierzchni' a wąski sie szybko przegryza do twardego i jedzie sie duzo pewniej i stabilniej.
kamiloz
Wysłany: Czw 8:46, 11 Sie 2016
Temat postu:
barek253 napisał:
a co do szerokosci opon
jak to jest wezsza na zapitalanie a szersza do enduro?
jak ta szerokosc na prowadzenie moto?
Jak nie trudno zaobserwować, w MX i podobnych używa się opon 19' o nizszym profilu i nieraz węższych niż w enduro. 18' + balon ma za zadanie lepiej wybierać nierówności, kamienie, korzenie, głazy, amortyzuje jak poducha. Myślę, że nie będzie najgorszym takie przejaskrawione porównanie jak np opona niskoprofilowa auta sportowego do np opony terenowej załóżmy w Jeepie. Jeśli chodzi o samą szerokość, hm, opona i tak nie styka się cały czas całą swoją szerokością, tylko jakimś tam danym fragmentem. Węższa opona może stykać się taką samą płaszczyzną w winklu co np szeroka 18', natomiast pewnie daje mniejsze opory. Masa samej opony pewnie też jest mniejsza. To zależy w co się celuje. Koledzy latający na crossach ze mną po lesie lubią przeloty, bo na 19' tył motocykla wydaje się stabilniejszy i lepiej wchodzą w szybkie ciasne winkle. Ja za to pyrkam gładko, tam gdzie oni czują się jak na taczkach. Ot taka różnica, wedłgu mnie.
barek253
Wysłany: Śro 16:35, 10 Sie 2016
Temat postu:
a co do szerokosci opon
jak to jest wezsza na zapitalanie a szersza do enduro?
jak ta szerokosc na prowadzenie moto?
kamiloz
Wysłany: Pon 22:08, 08 Sie 2016
Temat postu:
Ma ktoś jakieś namiary na sklep, gdzie mógłbym ją dostać w dobrej kasie?
pawel
Wysłany: Pon 21:53, 08 Sie 2016
Temat postu:
Wczoraj jeździłem na żółtej c18 , super opona , korzenie kamienie piasek ,super ciągnie
kamiloz
Wysłany: Pon 15:42, 08 Sie 2016
Temat postu:
wuhacz napisał:
Jeżdżę takim samym motocyklem, po niemal identycznych terenach jak twoje, także sporo asfaltem.
Teraz z przodu mam EF-08 żółty pasek, nalatane jakies 15mth, widać jak się zaokrągla, ale jedzie nadal zajebiście. Bałem się, że zejdzie raz dwa, ale naprawdę nieźle się trzyma. Do tego dobry stosunek cena/jakość. Chyba nawet nie będę kombinował i zostane przy niej jak się skończy.
Z tyłu od jakichś 5mth siedzi C18 z jednym zielonym paskiem. Drapie elegancko praktycznie w większości warunków takich jak twoje, ale schodzi błyskawicznie. Inna sprawa, że kostka wydaje się w tym momencie już niska, ale dalej swoje jedzie. Jednak daje jej jeszcze maks 10mth i nic z niej nie zostanie.
Dzięki za odp
Skoro zielony pasek wytrzyma ok 15mth, to ile może wytrzymac na takim terenie jak nasz żółty pasek CC? U kristofa nawet 50mth, ale obstawiam ze on nie latał za wiele po asfalcie i drogach gruntowych.. Dlatego mam dylemat i nie wiem czy brac czerwone czy zolte..
wuhacz
Wysłany: Pon 15:05, 08 Sie 2016
Temat postu:
Jeżdżę takim samym motocyklem, po niemal identycznych terenach jak twoje, także sporo asfaltem.
Teraz z przodu mam EF-08 żółty pasek, nalatane jakies 15mth, widać jak się zaokrągla, ale jedzie nadal zajebiście. Bałem się, że zejdzie raz dwa, ale naprawdę nieźle się trzyma. Do tego dobry stosunek cena/jakość. Chyba nawet nie będę kombinował i zostane przy niej jak się skończy.
Z tyłu od jakichś 5mth siedzi C18 z jednym zielonym paskiem. Drapie elegancko praktycznie w większości warunków takich jak twoje, ale schodzi błyskawicznie. Inna sprawa, że kostka wydaje się w tym momencie już niska, ale dalej swoje jedzie. Jednak daje jej jeszcze maks 10mth i nic z niej nie zostanie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin