Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wuhacz
Wysłany: Pią 12:03, 12 Sie 2016
Temat postu:
Dzięki Panowie.
KristofSX
Wysłany: Pią 10:48, 12 Sie 2016
Temat postu:
tutaj ładnie widać
https://youtu.be/n6roPN4QoAs?t=10m33s
henio12323
Wysłany: Pią 10:31, 12 Sie 2016
Temat postu:
było nie raz
na szybko
montujesz koło ośka itp.
( prawa lewa podaje tak jakbyś siedział na moto wiec po lewej masz zacisk np )
dokręcasz duzą nakrętke ( korek) z lewej strony, jak sie ośka zaczyna obracać - dokręcasz srubki po prawej stronie, dociągasz nakrętke 27mm do konca i dokręcasz po lewej stronie dwie srubki 10mm. potem luzujesz po prawej stronie srubki i powciskaj zawieszenie jak tylko dasz rade. potem dokręcasz prawe dwie srubki - gotowe
wuhacz
Wysłany: Pią 10:26, 12 Sie 2016
Temat postu:
hacker33 napisał:
Sprawdź łożyska główki ramy i druga ważna rzecz - nie masz czasami ściśniętych lag na ośce?
Bardzo powszechny błąd podczas zakładania przedniego koła.
Jak nie wiesz o co chodzi to wpisz sobie w google lub na yt jak zakładać przednie koło w KTM.
Możesz podesłać jakieś materiały odnośnie tej operacji? Szukałem ale nic ciekawego nie wyskoczyło. Chyba, a raczej na pewno popełniłem ten błąd ostatnio.
GBktmexc400
Wysłany: Pią 6:29, 12 Sie 2016
Temat postu:
Zupelnie inna jazda, po prawidlowym zamontowaniu i ulozeniu sie prawej lagi i tyle musialem sie meczyc.
GBktmexc400
Wysłany: Nie 19:34, 07 Sie 2016
Temat postu:
Z tym montazem kola to niby taka prosta sprawa a tego nie wiedzialem, skrecilem jeszcze raz prawidlowo.
Wyregulowalem dol i grore wedlug serwisowki, bo na gornej regulacji na jednym bylo 16 a na drugim 20 klikniec i mysle jest gitara, a to ze przy przyspieszniu podnosi przod i kolo czasam spadnie na nierownosci i raz czepnie kierownica w prawo raz w lewo to chyba normalne?
Dzieki za podpowiedz z tym montazem.
hacker33
Wysłany: Nie 8:38, 07 Sie 2016
Temat postu:
Sprawdź łożyska główki ramy i druga ważna rzecz - nie masz czasami ściśniętych lag na ośce?
Bardzo powszechny błąd podczas zakładania przedniego koła.
Jak nie wiesz o co chodzi to wpisz sobie w google lub na yt jak zakładać przednie koło w KTM.
major000
Wysłany: Sob 20:23, 06 Sie 2016
Temat postu:
Serwis zawieszenia. Rozbiórka, wymiana elementów zużytych, nowy olej. Następnie regulacja.
GBktmexc400
Wysłany: Sob 20:10, 06 Sie 2016
Temat postu: lagi ktm exc 400
Mam pytanie Ktm EXC400 2001, w czasie jazdy po wertepach zdaza sie ze rzuca mi kierownica, ciezko ja utrzymac, tak jak by jeden amortyzator kulal, po dluzszej jezdzie gdy moto sie dobrze rozgrzeje problem ustaje, czy na 100%, to tego nie jestem pewiem, sprawdzalem regulacje, sa oba po 10 klikniec, jeden delikatnie jest mokry od oleju, nie zeby kapalo, wlasnie w miejscu regulacji na dole, nie wiem jak sie do tego zabrac, czy wymiana oleju, czy kompletna zorbiorka i wymiana uszczelniaczy?
Moze mial ktos pdobny problem? Z gory dziekuje za odpowiedz i jesli taki juz temat istnieje to sory za smiecanie forum:)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin