Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 18:30, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
to róznica bedzie na 10000% inna.
generalnie regulacja sama srubkami daje rózncie - ale nie duzą... amator wyłapie róznice ale zwykle te skrajne
zawias to temat rzeka... settingi, spręzyny. oleje, tuning. polerki. panewki - wszystko ma znaczenie... |
|
|
krzysztof_eM |
Wysłany: Pon 18:21, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | nie ścisnąłeś lag ośką od koła?
może masz źle założone koło i lagi w V |
Właśnie zrobiłem według tego filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=n6roPN4QoAs
I jestem w szoku że tak trzeba robić Laga zdecydowanie stoi inaczej niż wcześniej około milimetr dalej od osi niż wcześniej. Zobaczymy jutro jak z jazdą |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 17:20, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
nie ścisnąłeś lag ośką od koła?
może masz źle założone koło i lagi w V |
|
|
krzysztof_eM |
Wysłany: Pon 16:22, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | Albo za mało ważysz albo zawieszenie jest za twarde.
Jeżeli tak jest jak wyżej to czeka Cię wymiana sprężyn. Pomyśl też o wymianie oleju na świeży - może masz już kisiel.
PS. pamiętaj że to jest SX a nie EXC więc będzie twardo i sztywno podczas endurzenia. |
98 kg wagi więc raczej nie to Od wymiany oleju i uszczelniaczy minął miesiąc
Teraz dziwne zjawisko o ile na lewej ladze słychać specyficzne kliknięcie to na prawej nie dość że ciężko chodzi regulacja to z tym kliknięciem już ciężko. Zakręciłem pokrętła na maxa w prawo(+) i przekręciłem na (-) 10 kliknięć. Zobaczymy czy to coś da. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 16:14, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
Albo za mało ważysz albo zawieszenie jest za twarde.
Jeżeli tak jest jak wyżej to czeka Cię wymiana sprężyn. Pomyśl też o wymianie oleju na świeży - może masz już kisiel.
PS. pamiętaj że to jest SX a nie EXC więc będzie twardo i sztywno podczas endurzenia. |
|
|
krzysztof_eM |
Wysłany: Pon 16:00, 08 Sie 2016 Temat postu: Przednie zawieszenie. |
|
Panowie mam problem z ustawieniem przedniego zawieszenia.
KTM 450sx 2006r. Podpowie ktoś jakie ustawić wyjściowe parametry i w którą stronę kręcić zależnie od terenu? Szukam po wszelakich forach i jest tyle sprzecznych informacji że sam już nie wiem jak to ustawić. Mam wrażenie że przednie zawieszenie słabo wybiera. Elementy w stylu wystających korzeni(nawet tych małych) potrafią dać tak po łapach że odechciewa się dalszej jazdy. Zawieszenie potrafi też na małych wybojach łapać szime. |
|
|