Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 12:36, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
dokładnie tak jak wyzej - fotek od groma jest i publikacji w necie. i ogólnie nie ma znaczenia czy to WSK SXF czy jakis sportowy scigacz.
aczkolwiek jak mowa o cross/enduro na gaźniku to fajnie jest jak jest lekko czarniejsza niż kawa z mlekiem. i tyle |
|
|
sylwu |
|
|
kulpias |
Wysłany: Nie 11:58, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
Dołączę się do tematu. Pytanie : macie może zdjęcia które pokażą jak wygląda prawidłowo zabarwiona świeca w sxf ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 10:26, 13 Sie 2016 Temat postu: |
|
odpal przejedź sie kawałek - i obserwuj kolor swiecy. paliwo chłodzi ale nie mozesz przesadzic z jego dawką bo bedzie sie wytrącał nagar |
|
|
excelent 450 |
Wysłany: Pią 16:11, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
Jedzie dobrze, ale zawsze może jeździć lepiej po za tym lubię jak jest mocny dół i głownie o to mi chodzi |
|
|
rejdzik |
Wysłany: Pią 15:51, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
Nie łapię po co te tłoki hp?
RFS tak słabo jedzie, że chcecie poprawiać fabrykę? |
|
|
SzaryWilk |
Wysłany: Pią 13:30, 12 Sie 2016 Temat postu: |
|
Chodzi mi o to, że jak jest większe sprężanie to większa temperatura powstaje w cylindrze a im bogatsza mieszanka tym lepsze jest chłodzenie. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 20:56, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
akurat jest odwrotnie
im większy stopień sprężania tym mniej potrzeba paliwa |
|
|
excelent 450 |
Wysłany: Czw 20:47, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
Naiwnie liczyłem na jakąś złotą receptę, no ale cóż powalczymy z tym, dzięki za pomoc |
|
|
major000 |
Wysłany: Czw 20:34, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
Jak założysz nowy tłok to wtedy na podstawie obserwacji pracy silnika i wyglądu świecy regulujesz gaźnik. Nikt ci teraz nie poda na tacy parametrów gaźnika bo to jest loteria. Może się okazać że tylko śrubą składu mieszanki wystarczy zwiększyć mu paliwo ale też może wymagać totalnie strojenia od nowa dyszami, iglicą itd. |
|
|
excelent 450 |
Wysłany: Czw 20:14, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
I właśnie to jest cały problem, bo jak zwiększyć dawkę paliwa, wystarczy regulacja gaźnika czy jednak trzeba założyć większe dysze? a słyszałem że na seryjnych dyszach będzie zbyt uboga mieszanka dysze należy wymienić. I tu nasuwa się kolejne pytanie, jeśli zmieniać dysze to na jaką? |
|
|
SzaryWilk |
Wysłany: Czw 19:00, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
Zgodnie z teorią działania silnika to im większe ciśnienie tym lepiej jest spalana mieszanka czyli większa dawka paliwa w tym przypadku powinna zdać egzamin, ponieważ wraz z podniesieniem stopnia sprężania, zwiększa się temperatura silnika. |
|
|
excelent 450 |
Wysłany: Czw 17:55, 11 Sie 2016 Temat postu: tłok vertex kompresja 12:1 jak dostroić gaźnik? |
|
Jestem nowym forumowiczem wiec witam wszystkich! mam pytanie odnośnie tłoków vertexa high compresion, a dokładnie o to jak dostroić gaźnik? czy zmieniać dysze czy może wystarczy regulacja? wgl czy podniesienie kompresji w tych silnikach nie wywoła lawiny problemów? ktoś ma jakieś doświadczenia związane z tego typu tłokiem?
Mój kaczor to exc 450 2005 więc z niezawodnym rfs'em, robię własnie remont i chcę kupić tego typu tłok, w serwisie nie są w stanie nic powiedzieć na ten temat a słyszałem ze na seryjnych dyszach jest zbyt uboga mieszanka, ktoś coś wie, coś podpowie |
|
|