Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
EXC2502T
Wysłany: Śro 18:16, 31 Sie 2016
Temat postu:
CO do świecy to być może Panowie byłoby to (oby!). NO bo byłem luknąć i świeca którą mam w sowi kacie to NGK BR8EG, a z tego co patrze w manualach/serwisówkach to powinna być NGK BR8ECM. Myślicie że to będzie to?
Membranki luknę jutro, najpierw wymienię świece na tą którą podają w książkach, jeśli nie będzie różnicy to wtedy zajrzę do membranek.
No chyba że macie jeszcze jakieś pomysły, to proszę o pisanie
Trzeba pacjenta wyleczyć no bo teraz to nie jazda ;/
EDIT:
Dziś zakupiłem nową świecę. NGK BR8ECM. Moto lepiej się wkręca, dużo lepiej ciągnie (na prawdę czuć różnice), lecz ten najwyższy zakres obrotów jeszcze według mnie jest do zbadania. Gaźnik wyregulowany, dyzufor szczelny, świeca nowa (jak manual każe). Poniżej link do filmiku, niestety jakość jest jaka jest, i te szumy przeszkadzają, ale może coś tam usłyszycie o co mi chodzi na max obrotach). I powtarzam, sory za szymy i jakość ale nie miałem innej możliwości nagrania.
https://www.youtube.com/watch?v=WFBuPeuXFsU&feature=youtu.be
Zrobiłem też fotki jak wygląda sprawa z zaworem wydechowym. Powiem szczerze że nie mam pojęcia jak to sie reguluje i jak powinno być wyregulowane, dlatego wrzucam fotkę jak to wygląda u mnie.
No i ostatnia sprawa: tłumik.
Poniżej zdjęcie mojej końcówki wydechu. Ewidentnie poprzedni właściciel majstrował przy nim jak tylko mógł, oryginalnie powinien być dużo dłuższy.
Być może właśnie to jest przyczyną tego najwyższego zakresu obrotów co? Czekam na Wasze zdania i opinie.
Pozdrawiam
[/url]
bully
Wysłany: Śro 16:24, 31 Sie 2016
Temat postu:
tak jak kolega wyżej napisal. membrana im większy uszczerbek tym gorzej na obroty wchodzi.
Fourier
Wysłany: Śro 16:03, 31 Sie 2016
Temat postu:
Do sprawdzenia świeca (ma być taka jak zaleca producent) i listki membrany.
EXC2502T
Wysłany: Śro 15:32, 31 Sie 2016
Temat postu: Problem z wysokimi obrotami EXC 250 2T
Witam. Moto od kiedy go kupiłem jakby dziwnie pracował na max obrotach. Zdjąłem gaźnik, wyczyściłem, ustawiłem wszystko według serwisówki. Poszedłem zrobić próbę i zonk. Dziwne przerywanie na wysokich obrotach:
gaźnik Keihin
dysze: 162 i 42
ustawienie wysokości przepustnicy: 6 razy wykręcone od maxa
od składu mieszanki odkręcona prawie trzy razy (2,7) bo jak bylo fabrycznie czyli 1,5 obrotu to na wysokich wgl sie dusił
iglica na maxa w dół
Już pomysłów nie mam ;/ Oto filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=J407ikKARo4&feature=youtu.be
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin