Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Fourier
Wysłany: Czw 22:13, 08 Wrz 2016
Temat postu:
Dzięki
major000
Wysłany: Czw 21:51, 08 Wrz 2016
Temat postu:
https://www.youtube.com/watch?v=Ruy7lxSf5CA&index=14&list=FL9aoULjdjM-N0MOBXD4MRSw
Fourier
Wysłany: Czw 20:34, 08 Wrz 2016
Temat postu:
No właśnie na wysokich obrotach mam takie problemy. Nie wiesz pod jakim hasłem tego szukać?
major000
Wysłany: Czw 20:33, 08 Wrz 2016
Temat postu:
Zdejmij duży dekiel sprzęgła i przyjrzyj się mechanizmowi zmiany biegów. Możliwe że czasem bieg nie jest do końca zapięty i stąd twój problem. Swego czasu były problemy w ktm-ach z tymi "zębami" na wałku dźwigni zmiany biegów, to ustrojstwo przesuwa bębenek. Problem pojawiał się przy próbie zmiany biegu na wyższy na wysokich obrotach, było to praktycznie niemożliwe. Na necie jest pokazane jak dokonać inspekcji i naprawić ten problem.
Fourier
Wysłany: Czw 20:14, 08 Wrz 2016
Temat postu: skrzynia SX 150 2009
Pacjent: SX 150 2009.
Przebieg: powyżej 300 godzin.
Objawy: Czasami po zapięciu biegu wyżej, zasprzęgleniu, dodaniu gaz, moto ciągnie i po chwili na kilka sekund robi się coś jakby luz/wciśnięte sprzęgło. Nie ma jakiejś reguły - czasami pomiędzy 2. a 3. biegiem, czasami pomiędzy 5. i 6. (loteria). Silnik zagrzany. Tarcze, przekładki, sprężyny wymieniana w zeszłym sezonie (EBC DRC).
Początkowo myślałem że to kosz sprzęgłowy i tarcze blokują się na ząbkach ale... kosz jest w idealnym stanie.
Olej zmieniany regularnie (aktualnie Ipone Katana), teraz od wymiany jest przelatane jakieś 4-5 godzin.
Dodatkowo dzisiaj zauważyłem że na luzie jeżeli ruszam wajchą zmiany biegów to słychać takie metaliczne chrobotanie (jest wyczuwalne na dźwigni że nie chodzi płynnie tylko o coś trze).
https://youtu.be/xNAJ6mIhuDU
Diagnoza: Ma ktoś jakieś pomysły co to albo miał podobny przypadek?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin