Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 18:06, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
tak jak widze po fotkach to juz w 2000 roku były spręzynki |
|
|
Tonny |
Wysłany: Wto 15:27, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
A od którego roku 250'tki posiadaly wymienne sprężyny do ustawienia charakterystyki zaworu wydechowego? |
|
|
Fourier |
|
|
kamiloz |
Wysłany: Czw 22:28, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
hsqva napisał: | Generalnie 300 ma najmocniejszy dół. Ja w swojej 250 założyłem zestaw do jettingu (https://www.jdjetting.com) i też dół miała wystarczajacy. |
Możesz coś więcej na ten temat napisać? |
|
|
zeppelin |
Wysłany: Czw 20:06, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
Panowie miałem wcześniej exc 450 i przesiadłem sie na freerida 250 i powiem że dół podobny, a 250 nie rwie tak trakcji na podjazdach |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 20:32, 03 Paź 2016 Temat postu: |
|
W 2T zasada jest dość prosta im większa pojemność tym lepszy dół. |
|
|
zbyster |
Wysłany: Pon 13:48, 03 Paź 2016 Temat postu: |
|
a jak wypada porównanie exc z husqvarną wr? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Sob 22:48, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
Dużo zależy też jak się samemu zestroi silnik. |
|
|
Przym |
Wysłany: Sob 22:14, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | 200 ma gorszy dół niz 250. chociaz ma niezłe kopnięcie z dołu ale bardzo krótkie wiec poderwać przed belką z małej prędkosci spoko, ale zaatakować wieksyz podjazd z krótkiego rozbiegu to trzeba iśc jedynie górą bo z dołu sie zadusi. |
True story aczkolwiek na 250 nie jeździłem |
|
|
lukaszrr |
Wysłany: Sob 21:08, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
[quote="henio12323"]200 ma gorszy dół niz 250. chociaz ma niezłe kopnięcie z dołu ale bardzo krótkie wiec poderwać przed belką z małej prędkosci spoko, ale zaatakować wieksyz podjazd z krótkiego rozbiegu to trzeba iśc jedynie górą bo z dołu sie zadusi. 300ta najlepszy ma dół, 250 słabszy.. 200 słabszy... 125 jeszcze słabszy...
co roku praktycznie cos poprawiają, i idzie to liniowo w zasadzie, nie ma roczników mega przełomowych, ale w przeciągu kilku lat kazda poprawa daje jednak efekt[/quote
henio12323 ja miałem EXC 1995r i był dół mocniejszy niż EXC300 2009r i to nie było tylko moje opinia. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 10:35, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
200 ma gorszy dół niz 250. chociaz ma niezłe kopnięcie z dołu ale bardzo krótkie wiec poderwać przed belką z małej prędkosci spoko, ale zaatakować wieksyz podjazd z krótkiego rozbiegu to trzeba iśc jedynie górą bo z dołu sie zadusi. 300ta najlepszy ma dół, 250 słabszy.. 200 słabszy... 125 jeszcze słabszy...
co roku praktycznie cos poprawiają, i idzie to liniowo w zasadzie, nie ma roczników mega przełomowych, ale w przeciągu kilku lat kazda poprawa daje jednak efekt |
|
|
babel |
Wysłany: Pią 17:57, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
Ostatnio latałem kumpla Huską 300 z 2015 - ta to ma dół, a górze to nie wspomnę - zapier... aż strach gazu dotknąć - świetny motocykl |
|
|
zbyster |
Wysłany: Pią 14:46, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
a exc 200 ma mocniejszy dół od exc 250?
Ps. ten zestaw do jettingu to dysze do gaźnika? |
|
|
hsqva |
Wysłany: Pią 14:16, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
Generalnie 300 ma najmocniejszy dół. Ja w swojej 250 założyłem zestaw do jettingu (https://www.jdjetting.com) i też dół miała wystarczajacy. |
|
|
zbyster |
Wysłany: Pią 11:35, 30 Wrz 2016 Temat postu: exc 2T z mocnym dołem -na które roczniki zwrócić uwagę? |
|
witam. Planuję przesiąść się z sxf 250 na 2T enduro(200/250/300-który wybrać), z tym że zależy mi aby miał mocny dół-aby nie trzeba było na podjazdy wjeżdżać na pełnym gazie, czy od któregoś rocznika w exc było coś poprawione? A może w husqvarna ma lepszy dół obrotów? |
|
|