Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Wto 20:26, 22 Lis 2011
Temat postu:
doszla mi oryginalna uszczelka , jest z innegoo materialu niz klinkieryt , takie cus dziwne mietkie gumopapierowoklingierowe czyms powlekane , jutro zaloze i napisze czy trzyma .
a najciekawsze ze uszczelka byla na drugim koncu polski w 3 godziny !! , tylko mnie nie bylo i nie mial kto odebrac - szacun dla chlopakow z Aunera i DHL !!! nie wiek jak DHL to robi ze jest taki szybki
EDIT:
ori uszczelka trzyma jak ta lala na sucho bez zadnego mazidla , a to tego olej MobiL1 ladnie rozkleja sprzeglo , bo Motul 5100 strasznie mi je kleil.
Rysiek24
Wysłany: Sob 19:08, 19 Lis 2011
Temat postu:
teraz juz wiem ze do wyjecia pokrywki , wystarczy odkrecic kabelek od czujnika luzui cala pokrywka wylazi z wezykami , no ale coz jak juz tamta spisalem na straty
fxrider
Wysłany: Sob 15:51, 19 Lis 2011
Temat postu:
Ja spotkałem się właśnie z dwoma rodzajami tych dekielków w LC4:
- z podtoczeniem na gumkę (powiedzmy oring - tyle, że w kształcie gruszki)
- z gładką powierzchnią przylegania + dodatkową uszczelką.
Podejrzewam, że tym z uszczelką jest nowszy (prawdopodobnie z HFa). Ja jeśli już bym to na sylikon składał zamiast kombinować z dorabianą uszczelką. Pamiętam, że oryginalna uszczelka była tam dosyć gruba, solidna i sztywna - w sumie panuje tam konkretne ciśnienie.
Ja u siebie wsadziłem model z "gruszko-ringiem" (kupiłem nowy, drogi był - 27zł bodajże..) ale łatwiej się toto montuje, zwłaszcza w starszym typie ramy (tzn. przed HF - bez obniżonego profilu przy filtrze), bo pamiętam, że ta uszczelka to mnie do apopleksji przy montowaniu doprowadzała (mam starą ramę, jeszcze czujnik 2giego biegu EPC kolidował i trzeba było go wykręcać - zastąpiłem go w końcu zaślepką).
Finalnie jest sucho
W ogóle cały dół silnika złożyłem na nowych uszczelkach i uszczelniaczach (ASO) bez grama sylikonu (i tym podobnych) i nic się nie poci.
Rysiek24
Wysłany: Sob 11:07, 19 Lis 2011
Temat postu:
sprawdzalem i przewody napewno szczelne , ewidentnie cieklo z polaczenia pokrywka - karter , zamowilem oryginalna uszczelke w auner.pl i wtedy zobacze co z tego wyjdzie.
szakul123
Wysłany: Sob 10:53, 19 Lis 2011
Temat postu:
sprawdź przewody olejowe i czy dobrze są przylręcone. ja też tak miałem w swojej lc4 wydawało się ze spod pokrywki cieknie a okazało się że to przewód olejowy był (zaraz przy mocowaniu do pokrywki)i spływało pod pokrywkę; jak go wymieniłem to ani grama olej się nie pojawiło. więc sprawdź dobrze szczelność przewodów jeśli z przewodami będzie wszystko ok to się będzie dalej myśleć
henio12323
Wysłany: Sob 10:52, 19 Lis 2011
Temat postu:
co do klingierytu tez miałem arkusz i wycinałem pod pokrywe alternatora do 525 i ciekło jak głupie, kupiłem oryginał, niby podobnie wyglądał, ale nawet sie nie pociło ;/
Rysiek24
Wysłany: Sob 10:44, 19 Lis 2011
Temat postu:
wlasnie zrobilem tak i nie daje rady , nadal cieknie..
Karambol
Wysłany: Sob 10:19, 19 Lis 2011
Temat postu:
potraktuj uszczelkę którą wyciąłeś silikonem, taka cieniutka warstewką. Powinno byc po problemie
Rysiek24
Wysłany: Sob 1:42, 19 Lis 2011
Temat postu:
pany mm problem, uszczelka docieta z klingierytu ( nieoryginalna) i cieknie mi z niej...zadnych wzer czy dziur nie ma na karterze idealnie gladki , nie sadze aby pokrywka byla krzywa aczkolwiek nie przygladalem sie jej...dziwne bo oring w starej pokrywce byl zmeczony i nic sie nawet nie pocilo..
Rysiek24
Wysłany: Czw 14:51, 17 Lis 2011
Temat postu:
a ma ktos uszczelke pod filterek , papierowa ?? bo ja mam wersje z oringiem a pokrywka jaka doszla jest na papierowa ktorej mi nie doslano , a moze wykonac ja samemu ? jak tak to z czego ? zwykly karton z okladek np: bloku technicznego ??
Rysiek24
Wysłany: Pon 22:03, 14 Lis 2011
Temat postu:
juz zalatwilem wraz ze srubami - 70 zl w plecy , coz za bledy sie placi
, nastepnym razem zrobie to dokladniej - swoja droga wezyki olejowe sa dlugosciowo na styk i przez to krzywo wkrecalem srube z wezykami
Gierek
Wysłany: Pon 21:02, 14 Lis 2011
Temat postu:
A mam, koleś dorzucił mi do karterów i mogę sprzedać j.c. pisz na GG:12562823
żółf
Wysłany: Pon 20:54, 14 Lis 2011
Temat postu:
uderz do forumowicza fxrider, ma dużo gratów do lc4
Rysiek24
Wysłany: Pon 15:59, 14 Lis 2011
Temat postu: [K] Pokrywe filtra oleju , LC4 620/640
No i se narobilem , przy zmianie oleju uszkodzilem gwint w pokrywie filtra , wiec jak ktos ma na zbyciu pokrywke filtra oleju od LC4 620 lub 640 , to prosze o kontakt
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin