Autor |
Wiadomość |
Czołgu |
Wysłany: Sob 17:15, 13 Maj 2017 Temat postu: |
|
Nie wiem skąd te informacje że CV puszczają.
Robię pełen serwis (razem z wymianą uszczelniaczy) co 40-50 mht, a po 20-25 wymieniam sam olej w "sprężynach" bez otwierania kartridża. Oczywiście wtedy czyszczę uszczelniacze, smaruję itp.
Mam same "kartridże", da się je włożyć zarówno do moich 4CS, jak i otwartokomorowych, i do nowych z modeli 2017. Będą na lata.
Taki sam zestaw (kartridże + trax) ma dwóch moich kumpli i żaden z nich nie ma z nimi problemu.
Komfort jazdy kosmos. Motocykl jest sztywny, pewny w prowadzeniu bardzo bezpieczny. Kupiłem nowe kartridże i w Olsztynie w WP zrobiono mi setting pod kamieniste podłoże, poprawiono pracę pierwszego ugięcia. Bajka... Moim zdanie to najlepiej wydane pieniądze na gadżet motocyklowy. 2 razy już widziałem się z gipsie, ale wybrało... |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 19:41, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
lukaszrr napisał: | KristofSX Ty masz EXC czy XC? AER48 wychodzi w XC i w SX.Chyba że jest opcja za dopłatą. |
aa sorry, faktycznie, ja ma XPLOr nie AER,
się mi nazwy pojebawszy |
|
|
lukaszrr |
Wysłany: Wto 17:40, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
KristofSX Ty masz EXC czy XC? AER48 wychodzi w XC i w SX.Chyba że jest opcja za dopłatą. |
|
|
dawidos107 |
Wysłany: Wto 12:04, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
Mam ohlinsa ttx 44 na pds na sprzedaż , cena 3000zl |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 20:59, 16 Paź 2016 Temat postu: |
|
lukaszrr napisał: | Co sądzicie o nowym zawieszeniu WP AER48 pod enduro? |
jak dla mnie bomba, najlepszy zawias na jakim jeździłem , sprawia wrażenie miękkiego ale podczas jazdy nie nurkuje a wybiera wszystko, przy dużych prędkościach przy mocniejszym dobiciu nie ma afery, pracuje pluszowo i przewidywalnie, |
|
|
lukaszrr |
Wysłany: Nie 20:47, 16 Paź 2016 Temat postu: |
|
Co sądzicie o nowym zawieszeniu WP AER48 pod enduro? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 8:01, 15 Paź 2016 Temat postu: |
|
a jezeli jestesmy na prawde szybcy i ich potrzebujemy to co |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 21:56, 14 Paź 2016 Temat postu: |
|
wszyscy szukamy tych 'magicznych ' rzeczy które sprawia że będziemy jeszcze szybsi, ale nie dajmy się zwariować |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 21:38, 14 Paź 2016 Temat postu: |
|
Każdy większy tuner w Polsce załatwi ci wkłady tuningowe do twoich rur, cena około 5000zł.
Ale to dalej dużo kasy i to za sam przód.
Kup dwukomorę(koszt około 2000zł) do tego tył Traxx, Ohlins, Reiger, obojetne który bo chodzą podobnie (koszt tyłu 3-4 tys zł). Czyli za ponad 5000 koła masz kompletny zawias, który przy sprzedaży moto wyciągasz i wkładasz do następnego.
A najtańsza i najlepsza opcja to serwis + setting tego co masz. Za maxymalnie 3000zł masz zawias ustawiony optymalnie i wierz mi więcej nie potrzeba. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 21:29, 14 Paź 2016 Temat postu: |
|
no niby tak
tylko nawet uzywke cza bd dac na ustawienie
po prostu pytam widzialem ze pare osob to mialo
cieakowsc ile to daje |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 21:07, 14 Paź 2016 Temat postu: |
|
barek253 napisał: | http://ktmsklep.pl/ktm/produkt/194757/wklady-do-przedniego-zawieszenie-wp-cone-valve-kit
a takie cus?
rury rurami a srodek kozak
co sadzicie
polsrodek? | za te pieniądze??? chyba żartujesz. Za mniejszy prajs kupisz używany przód + tył |
|
|
barek253 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:17, 13 Paź 2016 Temat postu: |
|
do 2002 roku to na pewno bedzie duzo lepsze działanie. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Czw 21:05, 13 Paź 2016 Temat postu: |
|
Ja mam na oku zawias seryjny z exc 300 2013 rok przód i tył 2007. Da radę coś z tego wykrzesać ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 20:56, 13 Paź 2016 Temat postu: |
|
jak kupujesz nowego traxa to od razu w fabryce personalizują pod ciebie.
wiec podstawa jest że jak chcesz miec zawias to czy to cone valve, czy ttx czy zwykły zawias - bez personalizacji on na 99% nie bedzie spełniał swojej roli.
co do działania - nie wiem dokładnie czy są róznice, co jest lepsze ( ttx czy cone valve) ale to są najlepsze zawiasy na rynku dostepne, wiec jak to nie chodzi dobrze to nic lepszego nie dostaniesz. one mają duzo lepsze bebechy niż zwykłe cywilne zawiasy, wszystko lepiej ( jeszcze lepiej) spasowane, i sama hydraulika jest dosyc zaawansowana. taką namiastką cone valva jest podobno 4CS który też ma nawalone duzo pierdół do środka.
co do serwisu - wyczynowe zawieszenia na pewno wymagaja też wiecej uwagi.
i ode mnie rada - nie wiem ile masz kasy i czego oczekujesz. ale jak nie masz sejfu w domu to też bym wolał isc w dobrą konfiguracje dwukomorówki, jest ogrom częsci tuningowych poprawiających np działanie regulacji, itp itd. i to na prawde daje rade. 4CS też byłby dobrą bazą pod tuning, bo zawas sam w sobie jest bardzo lekki i ma małe opory tarcia. i też są fajne zestawy do tuningu |
|
|