Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mateusz3109
Wysłany: Nie 23:09, 18 Gru 2016
Temat postu:
Kupiłem ta cała tulejke aluminiowa , dwa simeringow i dwa oringi lecz jeden oringi jest mniejszy a drugi większy z tego co patrzyłem to ten wiekszy wkłada się przed tulejka a ten mniejszy na tulejke. Ale u mnie wygląda ze łożysko jesto jakieś 2 mm za daleko wcisniete i jest kanału o większej średnicy i ten duży oringi nic ni le uszczelni. Powinnem to łożysko cofnąć? Czy to tak powinno byc?
Mateusz3109
Wysłany: Pią 14:28, 16 Gru 2016
Temat postu:
Czysciłem ten kanalik , płyn jest czysty , w oleju tylko troche płynu , moze silnik dopiero sie wypłukał ? niby dwa razy go przepłukałem
pawciak12
Wysłany: Pią 15:45, 09 Gru 2016
Temat postu:
a sprawdziłes czy ten otworek odprowadzajacy płyn i olej jest drozny, moze koles zasilkonował tak jak ci pisałem wczesniej
Mateusz3109
Wysłany: Pią 11:33, 09 Gru 2016
Temat postu:
Gość stoczył wałek , wprasował tulejke.
Glowice dałem do sprawdzenia szczelność zaworów, szczelność wody i wszystko git . Po składałemm wszystko po jeździłem olej był czysty ale teraz moto stało z 3 tygodni i odpalalem tylko od czasu do czasu i wczoraj zauważyłem ze juz w oleju jest woda :/ jedynie nie podobalo mi się jak oringi siedział na tej tulejce aluminiowej od strony zaworów. Będę musiał to rozkręcić i sprawdzić co tam jest grane , bo nigdzie indziej nie ma możliwości przedostawac się woda do oleju?
Mateusz3109
Wysłany: Śro 14:08, 26 Paź 2016
Temat postu:
Dzwoniłem do firm co regenerują walki rozrzadu i mówili mi ze wałek w ktm jest juz dość mocno hartowany i jak by się chciało go napawać to był by już zbyt kruchy i jednym rozwiązaniem jest chrom Techniczny bądź nałożenie tulejki. Robił ktoś coś ? Gdzie?
Gość ogłasza się na allegro
http://allegro.pl/regeneracja-naprawa-walek-rozrzadu-ktm-250-520-i6397243833.html
Dzwoniłem zapytać się na czym to polega to powiedział ze montuje specjalna tulejke.
henio12323
Wysłany: Nie 18:16, 23 Paź 2016
Temat postu:
tak, przy zębatce jest , najczęsciej zuzywa sie wycierając
Mateusz3109
Wysłany: Nie 9:44, 23 Paź 2016
Temat postu:
O automatycznym to mowa o tym na walku kolo zębatki? Z sprężyną ? Ten jest raczej dobry , sprezynuje trochę i wystaje z walką takze chyba podnosi zawór
henio12323
Wysłany: Nie 7:51, 23 Paź 2016
Temat postu:
ty masz dwa dekompresatory, jeden automatyczny który w zasadzie działa cały czas ( o ile nie jest zdemontowany, uszkodzony albo zużyty ) ale bez niego to bys prędzej kopke połamał niz moto odpalkił
ten drugo to jest ręczny, on odpręza silnik mocniej, ze reką mozna przekopać ale to nie jest jak w starych japoncach że trzeba kopać z dekompresatorem i puszczać w odpowiednim czasie. w sumie można jak ktoś na prawde siły w nodze nie ma.... ale generalnie słuzy to że jak cos sie zaleje, to ręcznie odpręzasz silnik, i przekopujesz żeby "oczyscic" komore spalania.
także mozesz sobie linke dorzucic, od japonczyka kupic mocowanie na kierownice i bedzie działało.
hehe pompa od cbr
ludzie to mają pomysły ;P
Mateusz3109
Wysłany: Nie 7:23, 23 Paź 2016
Temat postu:
Łańcuch rozpiety, wałek, głowica, cylinder zdjęte. Bede miał chwilę wrzucę foto.
Ale mam jeszcze takie pytanie bo widzę na deklu zaworów dzwognie od dekompresji lecz nie mam linki bo pompa od sprzęgła jest od hondy CBR 1000.
Moje pytanie czy wersje bez rozrusznika posiadają tą dźwignie i czy lżej się odpala wtedy ?
henio12323
Wysłany: Pią 16:06, 21 Paź 2016
Temat postu:
jc pisz na PW moge ci załatwic częsci w dobrej cenie.
co do wałka - znany temat, opcji kilka, są firmy co to szlifują i chromują technicznie od nowa, i podobno trzyma sie to jak należy. ja miałem lekkie wzery i ostatecznie na próbe lekko zeszlifowałem uszczelniacz, i go nie dobiłem do konca także moze z pół mm łącznie by wystawały - przez to zaczeły pracowac w innym miejscu na wałku i nic nie ciekło przez 2 rozbiórki ;D
KristofSX
Wysłany: Pią 13:30, 21 Paź 2016
Temat postu:
Mateusz3109 napisał:
Niestety ta tulejke w ktora włożony jest simering i oringi mam bez dziurek ale odkręcilem dekiel sciaglem ten trzymak uszczelniaczy i wałek jest wyrobiony a nawet zardzewialy po srodku simeringa i zastanawiam się czy szukać walka używki w dobrym stanie czy tego jakoś naprawić? I czy da się kupić ten cały trzymak z simeringiem i origami ? I wirnik pompy wody tez jest przegrany po krzywiony do wymiany .
Walka jeszcze nie zdemontowalem bo musze zamówić zestaw do spinania i rozpinania łańcucha . Bo z mlotkiem nie ma co wojowac?
http://ktmsklep.pl/schemat/50547/timing-drive-400520-racing#schemes_controls
tutaj masz schemat z częściami, szukaj używki chyba że chcesz zrobić na tip-top to nówka do zamówienia.
młotkiem można - akcja dla odważnych i wprawnych, jak masz odpowiednie wybijaki to da radę i rozkuć i zakuć.
Mateusz3109
Wysłany: Pią 12:13, 21 Paź 2016
Temat postu:
Niestety ta tulejke w ktora włożony jest simering i oringi mam bez dziurek ale odkręcilem dekiel sciaglem ten trzymak uszczelniaczy i wałek jest wyrobiony a nawet zardzewialy po srodku simeringa i zastanawiam się czy szukać walka używki w dobrym stanie czy tego jakoś naprawić? I czy da się kupić ten cały trzymak z simeringiem i origami ? I wirnik pompy wody tez jest przegrany po krzywiony do wymiany .
Walka jeszcze nie zdemontowalem bo musze zamówić zestaw do spinania i rozpinania łańcucha . Bo z mlotkiem nie ma co wojowac?
henio12323
Wysłany: Czw 20:42, 20 Paź 2016
Temat postu:
łancuszek rozkuwać, od razu nowa zakuwka potrzebna.
manual prawde Ci powie, masz na dole srube do blokowania, blokujesz ją, wtedy masz wał w GMP, na kole zębatym na wałku masz znaczki, poziomo ustawiasz i masz cały rozrząd zgrany.
ale żeby wymienic pompe wody nie musisz rozbierac całego rozrządu, wystarczy że odkręcisz pokrywke, zdejmiesz wiatraczek, i pod nim masz trzymak uszczelniaczy, i tutaj akurat masz 520 i nie wiadomo co siedzi, ale w nowszych/ albo po zmianie, są otworki, w które sie wkręca sruby m3 i sobie za nie wyciągasz cały wkład. wtedy na spokojnie zmienaisz uszczelniacze i oringi. montujesz z powrotem i jak sie nic nie przytnie bedzie trzymało
ewertas
Wysłany: Czw 16:17, 20 Paź 2016
Temat postu:
Na wałku masz znaki do ustawienia, w instrukcji jest to ładnie opisane. Łańcuszek musisz rozkuć, ale jeśli jest jeszcze ok można wykorzystać go ponownie.
Mateusz3109
Wysłany: Czw 16:13, 20 Paź 2016
Temat postu:
Jest pokazane jak zablokować wał korbowy a co z wałkiem rozrządu ? No i niestety widać ze trzeba rozpiąć łańcuch .
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin