Autor |
Wiadomość |
lukaszrr |
Wysłany: Śro 14:29, 09 Lis 2016 Temat postu: |
|
L00rD napisał: | Powiedzcie mi dlaczego XC 250(100,7) waży więcej o 0,7 kg od wersji EXC(100)? System Prolink jest cięższy od PDS? |
L00rD gdzie sprawdzałeś masę?Już samo zawieszenie w XC jest lżejsze chyba o niecałe 2kg a gdzie oświetlenie. |
|
|
te300 |
Wysłany: Sob 20:57, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
tak |
|
|
L00rD |
Wysłany: Sob 11:20, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
Powiedzcie mi dlaczego XC 250(100,7) waży więcej o 0,7 kg od wersji EXC(100)? System Prolink jest cięższy od PDS? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 19:25, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
skoro wkladaja do xckow to pewno tak |
|
|
kriss |
Wysłany: Czw 16:26, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
a do enduro nadają sie te powietrzne ? |
|
|
te300 |
Wysłany: Czw 16:09, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
powietrze gubi nowy zawias! po settingu i ustawieniu ponoć mniej, kupuje się pompkę za parę zł bo zwykłym kompresorem tego nie nabije i ogień , zaleta że lekkie i sprężyn nie trzeba zmieniać wystarczy dopompować |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 9:18, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
mam w rowerze powietrzny, to tam nic specjalnego nie ma, po prostu komora i od góry pompka nabijasz w rowerze to działa swietnie, jest ogrom regulacji. w moto sam jestem ciekaw.
tylko tez jestem ciekaw co bedzie po jakims czasie eksploatacji jak sie wszystko troche powyciera, czy nie bedzie tego powietrza gdzieś gubił ;/ |
|
|
kriss |
Wysłany: Czw 6:00, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
powietrzne AER 48 będą gorzej się sprawować na kamieniach itp. twarde podłoże. ciekawe jak serwis tego ? czy można samemu ogarnąć to jak olejaki |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 5:14, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
elektryka ubozsza ale lampy i wiatrak podlaczy
xc w 2017 ma AERa |
|
|
lukaszrr |
Wysłany: Śro 21:44, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
te300 tak powietrzny AER48 jestem ciekaw opinii tego zawieszenia bo też planuje zakup XC |
|
|
te300 |
Wysłany: Śro 20:33, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
chyba w 17 będzie powietrzny zawias przynajmniej w husce tx tak jest; no i huska tx waży chyba ze 4kg mniej od enduro |
|
|
kriss |
Wysłany: Śro 20:16, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
elektryka jest na tyle taka ze mozna podłaczyc lampy. Cena to 30 tys a za exc 36 tys. 6 to tez pieniądz... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:08, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
a jak z elektryką ? duza róznica względem EXC ? pociągnie lampke z przodu i jakiegos leda z tyłu ? i jak z ceną zakupu ? ile średnio tanszy niż zwykłe EXC ? |
|
|
kriss |
Wysłany: Śro 20:06, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
to czyli charakterystyka tez exc ? jak by go ubrac w lampe to nawet wyjadacz nie poznal pod wzgledem mocy, charakterystyki mapy i skrzyni ? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 19:58, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
nie jedynka dluzsza a 2 krotsza nawet tego nei poczujesz
nie ma tu zwiazku z sxem bo on ma calkiem inna skrzynie |
|
|