Autor |
Wiadomość |
raion80 |
Wysłany: Śro 7:43, 26 Paź 2016 Temat postu: |
|
no mam takie nadzieje że nie będę musiał zaglądać do silnika co 6 tys i wymieniać tłoka jak to jest w exc bo z tego co gdzieś czytałem to 10 motogodzin to 500 km a zmianę i filtrów oleju mogę robić nawet co 1000 km a serwisówce jest napisane co 2500 i nie chodzi mi tu o ktm 620 tylko ktm 660 a dokładniej o ramę i silnik na podzespołach exc i mam nadzieje że podobną wagę osiągnie do exc czyli exc ma 115 kg ja chce osiągnąć 117 lub 118 kg gdybym miał możliwość to bym najchętniej zbudował nową ramę pod silnik 660 bo będę szukał z małym obiegiem oleju a i jeszcze jedno ja nie chce dzidowac jak na exc tylko tylko o wiele szybciej z tego co sprawdzaliśmy exc na tylne koło daje tylko 48 kucy wiec to jest osiołek z tym co jest w planach jedyne co mi się podoba to 6 stopniowa skrzynia ale za to 660 ma lepsze przełożenie do szybkich przelotów a jak będzie za mało mocy to się wstawi tuleje z pojemnością większą i tłokiem 105 chodź że będzie strata bo nikasil jest lepszy w tym że bardziej oddaje ciepło i wtedy żywotność silnika się skruci nawet gdybym zamówił korbę z usa wzmacnianą specialnie do takich przeróbek koszt 1500 zl to coś innego będzie dostawać po dupie a i jeszcze jedno w ramę exc silnik od 660 nie chce wejść |
|
|
lionix |
Wysłany: Wto 18:11, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
No nie wiem. Bo jak ty masz zamiar dzidowac jak na EXC to wcale tak dlugo nie wytrzyma.
Dlatego moim zdaniem do takiej jazdy to lepiej exc. Bo duzo lzejsze i przystosowane. Bo taka jazda i na 620 i tak bedzie skutkowala czestymi serwisami, jak ktos mysli ze zrobi remont i bedzie 10 lat jezdzil bez zagladania to sie myli |
|
|
raion80 |
Wysłany: Wto 18:03, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
cylinder koszt 2800zł korba 1200 zł oryginał korba z wossnera 800zł gdzieś widziałem jeszcze można dostać prox gorzej z cylindrem bo dużo kosztuje a 100tys chyba na jednym nie zrobi ja w sezonie robię tylko po 6 tys to bym miał na parę lat |
|
|
żółf |
Wysłany: Wto 15:03, 25 Paź 2016 Temat postu: Re: ktm 660 tuning |
|
raion80 napisał: | witam mam zamiar kupić ktm 660 bo niby jest najmocniejsza i najlżejsza wersja tylko wszędzie w danych piszą ze ma 29 kucy jak to jest tymi koniami w tym motocyklu i wazy 132 kg chciałem przez zimę z 660 zrobić z niego hard enduro o wadze 117 kg jak ktm 620 sx i tu mnie zastanawia czy rama jest inna jak 620 sx czy da się 660 urwać tyle kg czy motor jest większy od 620 sx czy główka ramy ma inny kąt czy wejdzie zawiecha od ktm 525 exc bak od ktm sc do 98 i cały tylny stelaż od 525exc może ktoś już tak przerabiał i mam jakieś foty lub nawet podzieli się wiedzą i czy z silnika 660 da się wycisnąć 65 km bez dużej ingerencji np sportowe wałki zawory tueleje cylindra na pojemność większą |
Co do podnoszenia mocy, to punktem wyjścia będzie remont korba cylinder i tłok. Do 660 jest nietypowy cylinder dostępny tylko w aso, tłok i korba zdaje się też, ale sprawdź za wczasu ceny i dostępność |
|
|
raion80 |
Wysłany: Wto 7:27, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
kumpel mam całą rame od exc 525 bo korba wyszła bokiem i zastanawiam się teraz czy może zamiast baku od 620sc chodź ze bardziej mi się podoba z tyłem od rsf bo widziałęm taka fote czy nie zamontować wszystkiego od exc czyli bak siedzenie stelaż przód cały od exc czytałem na jakimś zagranicznym forum że bak podejdzie jak go się obrobi termicznie tylko tam koleś robił sam stelaż mam foty tej przeróbki ale nie moge dodać na tym forum |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 20:17, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
dobry pomysl , tez mi taki lata po glowie , rama w lc4 jest generalnie taka sam , sa tylko wersje z filtrem w ramie i bez , aby zmontowac plastiki od 620 musisz miec caly bak + amelinowy subframe ramy z lc4 620 sc wraz z plastikami i puszka filtra powietrza oraz siodlem .Subframe od exc raczej nie podejdzie, bo one sa wezsze od lc4 .Zostaje jeszcze kwestia amortyzatora tylniego , tez musi byc od sxc 625 albo 620.
koles ma 660 SM - ale to zapierdala ..naprawde zrywa wlosy z glowy |
|
|
raion80 |
Wysłany: Pon 15:08, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
ale oto chodzi żeby była jak najlżejsza i mocna i prędkość do 180 i dużo siły na niskich biegach exc za często się rozpada i servisy prawie jak cross i nie mam terenu takiego żeby jeździć po jakiś wąwozach tylko płaski piaszczysty teren a z tego co wiem ktm od 600 wytrzymywały dłużej |
|
|
Bajlando |
Wysłany: Pon 9:07, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
29 koni to tylko w papierach ma. Powinieneś pomyśleć o tym żeby ją zdławić a nie podkręcić jeszcze bo jak ją podkręcisz to będzie latać. |
|
|
lionix |
Wysłany: Pon 9:01, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
anie lepiej exc niz jakies kundlenie? |
|
|
raion80 |
Wysłany: Pon 6:34, 24 Paź 2016 Temat postu: ktm 660 tuning |
|
witam mam zamiar kupić ktm 660 bo niby jest najmocniejsza i najlżejsza wersja tylko wszędzie w danych piszą ze ma 29 kucy jak to jest tymi koniami w tym motocyklu i wazy 132 kg chciałem przez zimę z 660 zrobić z niego hard enduro o wadze 117 kg jak ktm 620 sx i tu mnie zastanawia czy rama jest inna jak 620 sx czy da się 660 urwać tyle kg czy motor jest większy od 620 sx czy główka ramy ma inny kąt czy wejdzie zawiecha od ktm 525 exc bak od ktm sc do 98 i cały tylny stelaż od 525exc może ktoś już tak przerabiał i mam jakieś foty lub nawet podzieli się wiedzą i czy z silnika 660 da się wycisnąć 65 km bez dużej ingerencji np sportowe wałki zawory tueleje cylindra na pojemność większą |
|
|