Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 9:03, 01 Lis 2016
Temat postu:
na pewno nikt ci nie powie jak na jakich ustawienaic jezdzi bo kazdy amor nawet sie rozni od siebie sporo... pozatym nie kazdemu to samo pasuje. ja mialem ohlinsa tego większego i na przeloty super, wlasnie tak jak mowisz korzenie, kamienie a moto jedzie jak po sznurku. ale tez jak wspomniales do ciezszej technicznej jazdy troche kiepsko, duuuzo potencjalu moto blokowal. a jeszcze mnie denerwowal troche jak byly podluzne koleiny, ciezej bylo z nich wyjechac.
AdamG
Wysłany: Pon 21:04, 31 Paź 2016
Temat postu:
Jeżdżę z amortyzatorem Scotts. Przydaje się przy większych prędkościach w lesie i na szutrze bo moto jedzie stabilnie nawet pow 100 oraz przy szybkiej jeździe w głębokim piachu. W technicznym i wolnym terenie raczej niekoniecznie ma zastosowanie (ale też nie uważam że przeszkadza). Jednak osobiście za największą zaletę uważam tłumienie przy nagłych i nieoczekiwanych uderzeniach bokiem koła w przeszkody jak kamienie, korzenie itp.
Działanie amortyzatora dużo zależy od ustawień. Ważne aby pamiętać, że nie da się ustawić tłumienia "low speed" i "high speed" na duże tłumienie jednocześnie, czyli ustawiając większe tłumienie dla "low speed" (główne pokrętło) automatycznie spada tłumienie "high speed". Samemu trzeba zadecydować co się preferuje i kiedy.
Przy normalnej jeździe mam ustawione -10 klików na pokrętle głównym (low speed) i czasami przestawiam o kilka klików na + przy jeździe na żwirowni. "High speed" mam ustawione na stałe na -1,5 obrotu (o ile dobrze pamiętam) i nie raz się przydało. Ustawia się jeszcze kąt działania. Ja jeżdżę na tłumieniu w kącie 45st.
Dziku
Wysłany: Nie 21:11, 30 Paź 2016
Temat postu:
Skontaktuj się z użytkownikiem
http://www.ktmracing.fora.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=1487
Miał 525 z amortyzatorem GPR ->
https://www.youtube.com/watch?v=5-VKtg0T7p8
Sai
Wysłany: Nie 14:52, 30 Paź 2016
Temat postu: Amortyzatory skrętu - Scotts, Ohlins, GPR
Cześć! Mam już kupiony amortyzator skrętu Scottsa, niedługo będę zakładał.
Ja jeżdżę dosyć dużo po szutrach, lasach, polnych drogach, często 70-80 kmh Kilka razy o mały włos nie wydzwoniłem przez jakiś ukryty kamień.. Myślę, że amortyzator może tutaj sporo pomóc.. to też kwestia jego dobrego ustawienia. Oczywiście wiem, że do ciężkiego terenu to jest bez sensu
Jakie macie doświadczenia z amortyzatorami skrętu? Jakie ustawienia działają dla Was najlepiej?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin