Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KristofSX
Wysłany: Czw 12:43, 03 Lis 2016
Temat postu:
tak, silnik na wtrysku to całkiem inna bajka, nowa konstrukcja, płynniejsze oddawanie mocy, wtrysk w SXF 450 szedł od roku 2013, (lub wersja Factory 2012)
Tommy222
Wysłany: Czw 11:48, 03 Lis 2016
Temat postu:
Wiadomo, podstawowe rzeczy typu akumulator, oleje itd. od razu do wymiany
A jakieś duże różnice silnikowe nastąpiły pomiędzy wersją z gaźnikiem, a wtryskiem?
KristofSX
Wysłany: Czw 11:26, 03 Lis 2016
Temat postu:
mój były XCF/SXF z tym silnikiem ma na liczniku 500mth - żadnych większych problemów nie miałem, ale dobre aku to podstawa.
amek721
Wysłany: Czw 10:15, 03 Lis 2016
Temat postu:
brat od pięciu lat ma sxf450 08. Nigdy nic złego się nie działo. Zrobił raz generalny remont (tłok, korba, łożyska na wale itp.) i śmiga do dziś.
Ma fabryczny napinacz rozrządu, pompa oleju też śmiga (krążą legendy, że padają).
Jeżeli nie chcesz żeby zaskoczył Cię akumulator to od razu wymień go na litowo-jonowy. Dużo mniejsza masa, dużo wolniej się rozładowuje.
Tommy222
Wysłany: Czw 9:42, 03 Lis 2016
Temat postu: SXF450 08+
Witam!
Stoję właśnie przed zakupem crossidla przeznaczonego wyłącznie pod trening na torze. W wyborze waham się pomiędzy 250 2t (powrót do 2T, obecnie YZ450F), a 450 i w tym wypadku tylko i włącznie KTM ze względu na guziczek
Pytanie tylko na co zwracać uwagę, który rok ewentualnie ominąć (budżet na chwilę obecną mocno okrojony, więc nie ma mowy o nówce czy prawie nówce)
Za wszystkie sugestie z góry dziękuje!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin