Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zwirek03
Wysłany: Śro 9:55, 16 Lis 2016
Temat postu:
Mam właśnie taki 450 z 2008 roku 187 mth ze Skandynawii za rozsądną kwotę
te300
Wysłany: Śro 8:44, 16 Lis 2016
Temat postu:
u nas sporo jeździ/ło tymi modelami i nie przypominam sobie żeby ktoś narzekał, nie jestem pewien ale kolega chyba ma taki na zbyciu w dobrych $$$ (pewne moto), mogę podpytać
henio12323
Wysłany: Wto 22:55, 15 Lis 2016
Temat postu:
tak miały wady fabryczne - słabe napinacze, tłoki puszczały olej. ukręcał sie simmering na wale
teraz tak - kupujesz napin acz za 500 zł i zapominasz o nim do konca zycia
znajdx mi moto na oryginalnym tłoku
uszczelniacz kup oryginalny, i wklej na klej do osadzania uszczelniaczy i łozysk
problem solved.... za 500 zł masz wyeliminowane problemy fabryczne. i masz moto które sie prowadzi duzo lepiej... nie wspominajac o silniku ( charakterystyce) co do przeróbek - dodam że coraz częsciej juz te elementy są powymieniane i porobione jak trzeba. ( a i jeszcze w razie co oryginalny napinacz który spokojnie na 200 godzin wystarcza kosztuje około 200 zł wiec tez bez tragedii )
Dziku
Wysłany: Wto 20:55, 15 Lis 2016
Temat postu:
Myślę, że rozumujesz poprawnie. Za ta kasę masz moto po remoncie, odszykowane itp., nie wymagającego wkładu przez co najmniej 2 sezony. W podobnej cenie masz 450 powyżej 2007 roku, ale musiałbyś zajrzeć do silnika. Tutaj masz 450-tkę od kolesia z forum supermoto, droższa o 200 zł
https://www.olx.pl/oferta/ktm-exc-450-2009r-akrapovic-CID5-IDixZlZ.html#3035c49ae4
konrad95
Wysłany: Wto 12:59, 15 Lis 2016
Temat postu:
No właśnie z tego co słyszałem to pierwsze wydania silników KTM'a po 2007(4t) są trochę awaryjne i poprawili to w dalszych rocznikach,jednak na moto z 2010roku nie mogę sobie pozwolić ,wiec celuje na RFS'a bo podobno jest całkiem odporny.Proszę mnie poprawić jeżeli nie mam racji.
sorek
Wysłany: Wto 9:49, 15 Lis 2016
Temat postu:
konrad95 napisał:
Dzień dobry
Wiec jestem zainteresowany zakupem exc 450 z 2003 roku
mój kolega ma EXC 450 z 2003 lub 2004 r i gadał ostatnio że będzie zmieniał moto i jego będzie do sprzedania . Moto z polskiego salonu i od nowości była wśród znajomych . Zarejestrowany i bez druciarstwa
henio12323
Wysłany: Wto 8:57, 15 Lis 2016
Temat postu:
ja bym nigdy nie dał 14 tysiecy za RFSa... kup nowszy model za podobna kase - bedziesz bardziej zadowolony. nowsze maja lepsze zawieszenia, duzo lepiej sie prowadza. silniki też duuuzo lepsze jak chodzi o sama jazde. a jak bedziesz dbał to nic nie strzeli
Dziku
Wysłany: Wto 2:25, 15 Lis 2016
Temat postu:
Tu masz ciekawą dyskusję odnośnie tego motocykla
http://forum.super-moto.pl/topic36446-s-ktm-exc-450-rfs.html
konrad95
Wysłany: Pon 23:58, 14 Lis 2016
Temat postu:
Dzień dobry
Skorzystam z aktualnego wątku i nie będę zaśmiecał forum nowym tematem.
Wiec jestem zainteresowany zakupem exc 450 z 2003 roku i pytanie kieruje do was,czy warto patrzeć na ta aukcje,a może lepiej poszukać czegoś nowszego i ewentualnie wyremontować?
Moto z 2003 roku to już trochę stara maszyna imo, wiec bardzo jestem ciekaw waszych opinii.
Poniżej podaje link do aukcji.Link podaje bez www,ponieważ jestem tutaj nowy i nie mogę podawać linków.
otomoto.pl/oferta/ktm-exc-450-zarejestrowany-w-idealnym-stanie-nie-sx-f-rmz-wr-crf-525-ID6yARgl.html#xtor=SEC-8
Dziku
Wysłany: Sob 21:44, 12 Lis 2016
Temat postu:
Ten z postów Qh_? On ma jakiś młody rocznik, jak nie od niego to poka poka ten post
Anonymous napisał:
wyglądał na wart tej kasy, co poniekąd się potwierdziło bo poszedł szybko.
Stał około tygodnia, widywałem akcje, gdzie moto stało 30 minut, albo koleś dojechał do sprzedającego o 1 w nocy , latarką poświecił i kupił. Kto wie, gdybym był w Polsce, to nawet bym pojechał, może i bym nawet kupił. Tyle, że mam na chacie cylinder od 450 z tłokiem, chłodnice i parę innych rzeczy do RFS-a. Bez tego nie da rady, bo ewentualny remont kapitalny (taki jaki tylko uznaję) będzie nie opłacalny, nie zdziwię się, jak to moto wypłynie na wiosnę połatane z nową okleiną.
Anonymous napisał:
W tym motocyklu nie ma ciepłego ssania, jesttylko zwykle.
Czy możesz napisać, do czego służy ten czerwony wihajster widoczny obok zimnego ssania? ->
https://www.youtube.com/watch?v=_69lBkiTYJ0
hacker33
Wysłany: Czw 8:43, 10 Lis 2016
Temat postu:
Na forum suzuki dr ktoś kupił na dniach 525 i pisze o ciekawych problemach pasujących do tego wyżej.
Ukręcone oba gwinty od spuszczania oleju i filtra oleju itp.
l.e.s.t.e.r
Wysłany: Śro 19:17, 09 Lis 2016
Temat postu:
Mój kumpel zwozi motory z Włoch. Te tanie są wszystkie do roboty - dlatego są tanie.
Plus jest taki ze mie ma w tych motorach patentów typowych dla na szego kraju..
Kamys
Wysłany: Śro 17:24, 09 Lis 2016
Temat postu:
StianEXC napisał:
Popieram Przyma, skup sie lepiej na EXC
I tego się trzymam.
Mam kawę klr 600 i nie chcę już tego więcej.
Bedę szukał EXC tak na spokojnie, nie spieszy mi się-nic na siłę.
A co myślicie o przyciągnięciu moto z włoch?
Na moto.it patrzyłem to niektóre po 5000 przebiegu za 10000+ transport
Aż się świecą na fotkach
Gość
Wysłany: Pon 8:05, 07 Lis 2016
Temat postu:
Dziku szkoda bić pianę, tez nie pisałem że to jakaś igła, po prostu wyglądał na wart tej kasy, co poniekąd się potwierdziło bo poszedł szybko. Kiedys, 4-5lat temu jak jeździliśmy na rfsach to dało się kupić za 7-8 sprzęt z kwitem który służył parę sezonów i nic specjalnego się nie naprawialo, zwykły serwis. Teraz motorki są starsze i zjechane a za byle grata chcą 10-12k, bez sensu sensu.
W tym motocyklu nie ma ciepłego ssania, jesttylko zwykle.
Pzdr
StianEXC
Wysłany: Pon 0:15, 07 Lis 2016
Temat postu:
Popieram Przyma, skup sie lepiej na EXC
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin