Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
paw680
Wysłany: Śro 18:56, 16 Lis 2016
Temat postu:
Wałek na pewno się nie przytarł od tego że motor się zagotował, tylko z powodu braku smarowania np. przeciągania wymian oleju, słabego oleju itp.
Sporo takich tematów już przerobiłem w 450 sxf. Wałek rozrządu można napawać na czopie i poddać obróbce w celu utwardzenia powierzchni - robiłem tak i motocykle po ok 100mth nadal jeżdżą. Pytanie tylko w jakim stanie są panewki w głowicy i mostki, bo są one bardziej miękkie, więc pewnie wyglądają słabo i nie trzymają wymiaru. Oczywiście je też możesz naprawić tylko trzeba zdjąć głowice. Generalnie ja zaworze do specjalisty całą głowicę z wałkami rozrządu i on już wie co ma z tym zrobić. Najlepiej zawieźć komplet bo jest ważne, aby zachować odpowiedni luz wałek rozrządu - panewki. Jak już podniesiesz czapkę, to przy okazji przedmuchaj kanały olejowe i sprawdzisz stan tłoka.
Nie ma nadwymiarowych wałków rozrządu.
Nikt się nie godzi na takie takie naprawy, ale najlepiej byłoby wymienić głowice wraz z wałkami rozrządu i w tedy można dać gwarancję na naprawę.
koseś
Wysłany: Nie 18:44, 06 Lis 2016
Temat postu:
No więc odprężnik napawany jak orginał a on nadal nie pali .....
Po wnikliwej analizie okazało się że właściciel przygrzał go na postoju tak że płyn chłodniczy wywaliło ...
Po przyjrzeniu się dokładnie wyszło że wałek wydechowy jest przytarty ,może nie dużo ale na tyle że wałek ciężko się kręci i zaciera się.
Co można zrobić? można dć na szlifiernię ? czy są wałki nad wymiarowe ? czy nową głowicę trzeba kupić ? A może jakimś domowym -warsztatowym sposobem przeszlifować tak aby zachować osiowość ?
Być może któryś z kolegów spotkał się z takim problemem ?i jak go rozwiązał ?
KristofSX
Wysłany: Pią 23:05, 04 Lis 2016
Temat postu:
wyślij do regeneracji do jakieś fimry co robią takie akcje, samemu bez fachowego sprzętu i pomiarów raczej nie da rady,
albo szukaj używki z mniej wytartym jak nie chcesz nówki
koseś
Wysłany: Pią 22:25, 04 Lis 2016
Temat postu:
Wygląda identycznie jak ten mój , myślę go roznitować i napawać tylko czym ? i da się go wyjąć po wybiciu ośki ?
KristofSX
Wysłany: Pią 21:37, 04 Lis 2016
Temat postu:
przerabiałem ten temat - autodeko nie wymienisz, tylko cały wałek. możesz próbowac napawać ale raczej to długo nie pociągnie
tutaj o tym pisałem:
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/padniety-rozrusznik-co-do-wymiany,19309.html
koseś
Wysłany: Pią 20:44, 04 Lis 2016
Temat postu:
Dziś nie mogę fotki dodać bo muszę być na forum 24h więc jutro dodam zdięcie jak ten wałek wygląda ,ale to raczej fabryczny montaż .....
hacker33
Wysłany: Pią 19:54, 04 Lis 2016
Temat postu:
Można autodeko podmienić z innego wałka.
Nawet jak się nie mylę to jest on osobno a nie z wałkiem - chodzi o zakup nowego wałka.
koseś
Wysłany: Pią 19:52, 04 Lis 2016
Temat postu: Dekompresator w 450sxf
Witam wszystkich !!! Mam na imię Tomek, jestem na forum nowy więc jak zrobię jakąś gafę to proszę o wyrozumiałość
Podjąłem sie za ustalenia przyczyny niemożności zapalenia motocykla z rozrusznika , akumulator,przekaźnik ,przewody, rozrusznik ,sprzęgiełko oraz bendix są sprawne .
Po zdjęciu pokrywy zaworów znalazła się przyczyna ,czyli wytarty jednym bokiem odprężnik w taki sposób że omyka nie wyciskając zaworu i dlatego słabo kręci rozrusznik a o odpaleniu można zapomnieć ......
Nowy wałek to koszt jakieś 900zł i tu pojawia sie moje pytanie , czy można napawać dźwignię odprężnika ? z jakiego stopu jest ona zrobiona ? oraz jeśli by to nie wypaliło to czy da się przełożyć dźwignię z innego wałka ,np. takiego po zatarciu ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin