Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
żółf
Wysłany: Pon 10:14, 07 Lis 2016
Temat postu:
wejdź na
http://ktmsklep.pl
tam masz wyszukiwarkę części i wszystkie fiszki, możesz wszystko znaleźć, przed chwilą sprawdzałem że exc 125 2002 ma inny CDI niż 250 2002, więc musisz zweryfikować swoje informacje
Zamiast dorabiać teorie, tak jak wcześniej napisałem skupiłbym się na poszukiwaniach chętnego w Twoich okolicach do podmianki modułu na właściwy. Przejedziesz się i jeżeli będzie lepiej |a prawdopodobnie będzike], to będziesz szukał modułu od setki
AliAli
Wysłany: Pon 9:48, 07 Lis 2016
Temat postu:
Dzięki za odpowiedzi, trochę mnie zastanawia to co napisałeś hacker33 - do 2003 roku wszystkie KTM 2t do 380 miały taki sam moduł zapłonowy, przynajmniej taką informację znalazłem.
Pozdrawiam
hacker33
Wysłany: Sob 16:09, 05 Lis 2016
Temat postu:
Podmieniałem ale do 380 montowałem od 250.
Ogólnie większa pojemność ma większy moment obrotowy, niżej się kręci.
W przypadku montowania modułu od 250 w 125 to raczej troszkę kastrowanie sprzetu.
żółf
Wysłany: Sob 10:32, 05 Lis 2016
Temat postu:
Nie wydaje mi się, żeby Ci ktoś tak po prostu odpowiedział na Twoje pytanie. Jeżeli rzeczywiście jest tak jak mówisz, to jedynym sposobem byłoby znalezienie kogoś, kto zamieni się na moduł, przejedziecie się i porównacie wrażenia.
AliAli
Wysłany: Pią 20:30, 04 Lis 2016
Temat postu: CDI EXC 250 w EXC 125
Witam wszystkich forumowiczów - niedawno zacząłem remont mojego EXC 125 z 2009 roku i napotkałem się na dość dziwną sprawę.
Chodzi o CDI które mam założone w moto. Wg numeru części jest to jednostka CDI z EXC 250 od 2007 roku. Nie wiem jeszcze jaki jest stator ale koło magnesowe jest na pewno od EXC 125 (części sprawdzane wg nabitych numerów)
Mam pytanie - czy mogę zostawić tego CDI, ewentualnie jakie są plusy i minusy takiego rozwiązania? Nie mam odniesienia bo wcześniej jeździłem na wiejskich sprzętach kaskaderskich (#pdk) ale moim zdaniem motor ma odpowiednią moc, ładnie wkręca się na obroty, czasami zdarzy się późna reakcja na gaz po odpuszczeniu z wysokich.
Będę wdzięczny za wszelkie porady i sugestie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin