Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Wto 10:11, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
Ja miałem wybite D na prawej stronie cylindra pod nakrętką mocowania cylindra tą od strony gaźnika. |
|
|
wuhacz |
Wysłany: Pon 21:14, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
W którym miejscu szukać tego oznaczenia? To jest jakaś cyfra czy litera? |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Nie 10:28, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
W starym 300 też jest. Praktycznie na każdym oryginalnym cylindrze powinno być wybite, wydaje mi się że podczas montażu na linii według tego dobierany jest tłok. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 10:17, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
Ja w 380 też miałem wybite - powiedział mi o tym szlifierz cylindrów. |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 10:10, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | Jak pamiętam na cylindrze jest gdzieś wybite jaka selekcja cylindra.
Więc jak będziesz kupował motocykl z salonu który stoi fizycznie to jest szansa to obadać. | Tak. W silnikach 450/530/500 numer selekcji jest wybity w miejscu napinacza łąńcucha rozrządu. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 10:03, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
Jak pamiętam na cylindrze jest gdzieś wybite jaka selekcja cylindra.
Więc jak będziesz kupował motocykl z salonu który stoi fizycznie to jest szansa to obadać. |
|
|
te300 |
Wysłany: Nie 6:46, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
jak to napisałeś użytkownik miał pecha i tyle, również podczas eksploatacji, niemniej ja bym się lekko zdenerwował gdyby mnie spotkał taki "kwiatek" |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 21:10, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
W takiej sytuacji jak to mówią "masz pecha"
Tak na serio to KTM od dawna zabezpiecza się w tym temacie. Poczytajcie Repair Manual. Dla 4t od dawna są przewidziane dwa rozmiary cylindra i tłoka. Dla 2t dwa rozmiary tłoka i bardzo szeroki zakres pasowania.
A druga kwestia, że tłoki w zamienniku są robione z reguły na 4 selekcję i mają inne pasowania. Napewno nie ma możliwości żeby ktoś komu wsadzili drugą selekcję na pierwszym montażu nagle obudził się z ręką w nocniku że nie ma już tłoków pod jego wymiar. Jak ktoś wyskakuję z selekcji drugiej(w oryginale) na ostatnią(w zamienniku) to sory ale to świadczy tylko o jego użytkowaniu motocykla. |
|
|
trascy |
Wysłany: Sob 21:03, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
no to znaczy że cylinder wadliwy wyszedł z fabryki ? ja akurat pracuje przy poduszkach powietrznych do samochodu i to co tam sie dzieje często mnie nie dziwi, ale przy takich elementach silnikowych jak cylinder czy dopasowanie tłoka no to troche jednak coś nie tak |
|
|
te300 |
Wysłany: Sob 20:43, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
ta tylko gdzie tłoka znaleźć? znajomemu jako drugi wyszedł D - i tak dobrze, że się pojawiły takie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:51, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
ale to ze jest selekcja b to nie znaczy ze załozysz C i cylinder na smietnik, powłoka jest takiej samej grubosci jak trzeba, tylkjo po prostu wyzsze selekcje beda dłuzej stosowane... |
|
|
trascy |
Wysłany: Sob 18:20, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
nie o to chodzi że nowe rozbierasz robisz sobie za jakis czas zmiane selekcji no i co ? czy to sam czy oddasz do serwisu no to i tak sie wkońcu dowiesz co tam zostało wsadzone- i wtedy zonk |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 18:17, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
trascy napisał: | a czy na takie coś przysługuje jakaś gwarancja ? lub w serwisie to wymieniają na orginalne selekcje ? | Nie. Pozatym kto rozbiera nowe moto żeby sprawdzić jaką selekcję tłoka mu założyli |
|
|
trascy |
Wysłany: Sob 18:15, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
a czy na takie coś przysługuje jakaś gwarancja ? lub w serwisie to wymieniają na orginalne selekcje ? |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 7:58, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
W KTM jest tak samo. Wiele razy widziałem montowaną drugą selekcję(według KTM) jako pierwszy tłok. To jest tak jak mówisz, cylinder się nie udał zabardzo to pakują odrazu większe średnice tłoka.
U mnie w ekipie wkońcu pojawiła się Beta, model 350rr 2016. Gośc narazie 2 razy z nami latał. Bardzo chwali zawieszenie, mówi że sporo lepsze od WP. Silnik bardzo liniowo oddaje moc, ma się wrażenie że jest słabszy od 350 exc. Chamulce żylety, KTM nie hamuje. No i Beta jest niższa od KTM. Z minusów standardowo plastiki, dalej są dramatycznej jakości. Kilka takich pierdół którę psują radość z użytkowania, nóżka hamulca nożnego łączona z popychaczem dalej za pomocą jakiegoś bolca, gdzie odrazu pojawia się luz. Otwór wlewu oleju schowany gdzieś za wydechem. Tylna rama dalej o skomplikowanej budowie.
Ale generalnie to fajne moto. Za tą kasę naprawdę warto. Będę obserwował ten egzemplarz i sypał informacjami jakby co. |
|
|