Autor |
Wiadomość |
Qh |
Wysłany: Śro 18:27, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
No to mnie pocieszyłeś.
U mnie olej czernieje od razu po wymianie ... w nowym GSXR tez.
Moim zdaniem nie ma moto enduro i SM. Jesli jest to jakiś kompromis typu ... Vstrom .
W DRZ mam koła supermoto i na enduro zawiasie nie da sie tym latać po zakrętach bo sie widelec gnie jak guma. Przód puszcza co chwila. SM zawias nie wyrobi znowu w terenie. No chyba, ze to ma być szuter po lesie to pewnie ze sie da.
Jak ktos chce jeździć i tu i tu to potrzebuje dwa motocykle. Dlatego mam GSXR i exc. Sorry inaczej sie nie da. By sie dało, to bym sie nie kosztował na dwa motongi. W suieprzydalbynsie i trzeci SM i jeszcze czwarty do turystyki ...
Jak ktos chce lekko tu i tu ... to sie da nawet na MZ. Albo dr albo vstromie albo czymkolwiek dualowym. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 19:09, 15 Lis 2016 Temat postu: |
|
czyli latasz tylko enduro
a temat odnosi się do supermoto a w supermoto lata się ile fabryka dała i tam olej czarnieje w oczach:) |
|
|
lionix |
Wysłany: Wto 10:16, 15 Lis 2016 Temat postu: |
|
ja jezdze po lasach i poligonach bez scigania sie i dawania w pizde wiec olej spuszczam czysty.
skoro producent pisze 15h lub 100l to chyba wie o co chodzi, to chyba nie są mietki z garażu u pana wiesia
zresztą i tak te wymiany wychodzą pewnie co 60 litrow bo zawsze jak cos robie to zmieniam olej bo tylko 1l
jezdzilem w zeszlym roku z 10 razy a zmienialem olej 3
ostatnio olej zmienialem w marcu i od tamtej pory nie jezdzilem
miesiac temu jak chcialem sie pierwszy raz przejechac po dlugej przerwie to sie rozjebalo to lozysko na popychaczu
i tez olej zmienilem
wiec w sumie nowy na nowy
za kazdym razem filtr itp
powietrza co 2-3 jazdy i tez czysty
jak chce jezdzic w trasy to biore motor do tego przystosowany co lecąc 160 ma lekko a nie 1 tłoczek i 40 koni |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 18:25, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
lionix napisał: | w serwisowce od berga krotko na temat: olej co 100 litrów. i tego sie trzymam. Zalezy ile komu pali. Jeden jezdzi powoli to poli 6 a drugi daje w pizde to polo 10 |
masz podane co 15mth lub 100 l paliwa
U siebie zmieniałem olej co 10-15mth i już był taki w sam raz do wymiany.
10-15mth robiłem przez jeden weekend czyli jakieś 4-5 zbiorników czyli około 400-500km
Jak sobie pyrkasz po domowej działce to możesz wymieniać co 100l
Jednak jak śmigasz średnio 120-160km/h to uwierz mi, że nie miałbyś co wymieniać w tym silniku. |
|
|
lionix |
Wysłany: Nie 23:18, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
w serwisowce od berga krotko na temat: olej co 100 litrów. i tego sie trzymam. Zalezy ile komu pali. Jeden jezdzi powoli to poli 6 a drugi daje w pizde to polo 10 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 23:03, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
serwisówka chyba też podaje ile godzin to ile paliwa i ile km. |
|
|
Dziku |
Wysłany: Nie 22:45, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
Na asfalcie 10 mth wychodzi na ok 600km. Tylko teraz na horyzoncie widzę dyskusję na temat - czy zmieniać olej patrząc na licznik mth, czy ilość przepalonego paliwa, oraz czy moto dostaje bardziej w tyłek w terenie czy na asfalcie , no i serwisówka wskazuje zmianę oleju na 15mth
Z resztą, jeśli kogoś stać na moto za +/- 25 tyś to nie kupi oleju? Im częściej, tym lepiej i tyle. |
|
|
lionix |
Wysłany: Nie 22:28, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
10 mth to kolo 100 litrow paliwa, jak ktos w 2 dni robi 1000 km na supermoto to juz dobry mocarz musi byc |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 15:32, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
Zapomniałem o 570 - super sprzęt!
Ten z linku kolegi - możesz brać w ciemno. Biegów, mocy i prędkości max mu nie brakuje:)
Tak olej co 2 dni.
10-15mth w jeden weekend na supermoto to sprawa normalna.
Chyba, że latasz tylko po bułki. |
|
|
ciernik |
Wysłany: Nie 1:10, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
Jeżeli Twoje enduro nie zbliża się do trialu - 500/530.
Jeśli tylko miasto (nie potrzeba Ci dłuższych przelotów po 140km/h) to wystarczy 450ka.
530ka jest trochę za mocna w technicznym, bardzo ciężkim terenie a 450ce trochę brakuje przy dużych prędkościach na asfalcie.
Im nowszy tym lepszy w teren. Na asfalt to i poczciwe 520 będzie ok. |
|
|
Dziku |
|
|
bravo_83 |
Wysłany: Nie 1:02, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
Sai napisał: | EXC 500 nie bierze w ogóle oleju typowo. Tylko wymiany co 15h. Na Enduro/SM innego wyboru raczej nie ma, ewentualnie 690 ale to juz ciężkawe jest. |
Masz rację..... A 690 jest za ciężke ....... |
|
|
bravo_83 |
Wysłany: Nie 0:56, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | To spokojnie możesz brać 500/530.
Jedynie co drogo wychodzi to wymiana oleju. Tutaj jego zużycie jest dość szybkie. Nawet co 2 dni.
Jak maszyna zdrowa i olej wymieniany to spokojnie 1-2 lata pojeździsz bez rozbierania.
Mile widziane 6 biegów. Nie wiem czy któreś z tych modeli jeszcze tyle ich mają? |
Wymiana oleju co 2 dni??? Przecież nie bede startował w eliminacjach do mistrzostw swiata w supermoto!!!!!!!!!Ja szukam maszyny zrywnej i na enduro i supermoto,wiem że to ciężkie połączenie ale może sie uda... |
|
|
bravo_83 |
Wysłany: Nie 0:53, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
rams napisał: | Zobacz sobie na interwały serwisowe to zrozumiesz.
bravo_83 napisał: | żółf napisał: | bravo_83 napisał: | hacker33 napisał: | Pytając o supermoto to tak jakbyś pytał o motocykl terenowy.
Do czego ma być to supermoto i czego od niego oczekujesz?
Tor? Jazda do pracy? Zabawa na mieście?
Oczekujesz oszczędnego i kuloodpornego pożeracza km.? Czy małego szybkiego dzika do zapierdalania i zabawy? |
Szukam moto do zabawy w miescie i w terenie. Ma mieć sporo mocy.Moje enduro to głownie przeloty po puszczy noteckiej... A miasto to oczywiscie pierd..... od spodu na koło(prawie jak w R1 ) itp. Super zabawa i przeloty pomiędzy miastami (ok 15-20 km) Dlatego wydaję mi sie że 500 będzie idealny,ale mogę sie mylić.... |
Takie użytkowanie takiego sprzętu na pewno wyjdzie drogo, dużo drożej niż bardziej szosowych moto, ale jeżeli Ciebie stać, to nie widzę problemu |
Drogo? Dlaczego? Rozwiń myśl. Ja teraz jeżdźę 400 i na wyjazdach robie ok 250 do 400 km przelotów i jakos moto działa. A co to za różnia czy jedziesz po szosie czy po lasach. Ale może o czymś nie wiem...... |
|
Wiem że serwis 4 T jest kosztowny....... |
|
|
Sai |
Wysłany: Nie 0:29, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
EXC 500 nie bierze w ogóle oleju typowo. Tylko wymiany co 15h. Na Enduro/SM innego wyboru raczej nie ma, ewentualnie 690 ale to juz ciężkawe jest. |
|
|