Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
boroszczak83
Wysłany: Pon 14:19, 21 Lis 2016
Temat postu:
Różnica wyraźnie wyczuwalna na korzyść wtryska. Będziesz zadowolony.
lionix
Wysłany: Pon 12:12, 21 Lis 2016
Temat postu:
jak w dobrym stanie to zawsze warto zmienic na nowsze. Takie moje zdanie
henio12323
Wysłany: Nie 22:52, 20 Lis 2016
Temat postu:
generalnie warto, przede wszystkim - lepsza rama )( geometrie, prowadzenie itp odczuwalnie lepsze moto ) 2 sprawa - wtrysk tez robi swoje, moto jest wyraźnie poręczniejsze i lepiej reaguje na gaz.
lukas88lag
Wysłany: Nie 22:36, 20 Lis 2016
Temat postu:
Bezpośrednio może nie doradzę, bo nie jeździłem na rocznikach 2010, ale porównując "wtryskowca" do poczciwego RFS'a jest przepaść. Dla mnie wszystko na
+
dla nowej maszyny: o niebo lepsza zawiecha (aktualnie mam
SixDaysa
z 2013 roku
i tam fabrycznie montowany był zawias WP 4CS - super wybiera), wyważenie, poręczność, zwrotność, ogólnie rzecz biorąc prowadzenie. Nawet takie głupoty jak spalanie, wydawało mi się, że mój poprzedni
EXC 525
palił mało, ta
450'tka
na wtrysku pali jeszcze mniej (zauważalnie mniej), oddanie mocy na wtrysku bardzo płynne, liniowe, bez jakiś niespodzianek (moto jest bardziej przewidywalne), ciężej zdusić sprzęt w terenie (gaźnik czknął i stoi). Mocy nadto zarówno w 525 jak i 450. Liczyłem sie z tym, moje poprzednie 525 miało też od cholery mocy i na prostych, przelotach super, jak ktoś się przejechał kto w terenie nigdy nie był to był naprawdę pod mocnym wrażeniem jak to oddaje moc, ale prawda jest taka, że w trudnym terenie tej mocy aż tyle nie potrzeba i podobnie jest z tą 450'tką - chwilami ma jej za dużo. Jeżeli serwis by nie był droższy (części) i krótsze interwały to taka 350'tka byłaby optymalna jak dla mnie.
Te lata
2013/2014
nie różniły się chyba za bardzo - możliwe, że mój ma łożysko igiełkowe na korbowodzie, a 14 jest na panewce, nie wiem czym się różnią zestawy zaworów, ale numer jest inny (tak czy inaczej standard zarówno w 13 jak 14 - 2 ssące są tytanowe, a 2 wydechowe stalowe).
Podobno te modele na wtrysku od początku były w miarę udane, a jeżeli już to te z 14 powinny być już naprawdę dopracowane. U mnie (odpukać) nic się nie dzieje. Aktualnie mam
124mth
przebiegu i zawory od samego początku nie wymagały regulacji (oczywiście szczeliny na bieżąco sprawdzane), teraz 2 powolutku zbliżają się do swoich punktów granicznych, ale lekki zapas jest. Jak na razie leje dobry olej (wybrałem IPONE Katana 10W60 - poprzednio latałem na MOTULU 300V 15W60), paliwo i na tym się kończy mój serwis.
Ze swojej strony POLECAM te sprzęty.
Stanley95
Wysłany: Śro 22:24, 16 Lis 2016
Temat postu: Exc 450 2014r
Witam mam pytanie do użytkowników 450 w 14r jak taka maszyna się sprawuje jakie posiada wady i czy jest sens zamieniać 10 na 14 rok pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin